Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistäköhän ihmeestä se johtuu?????

Vierailija
19.04.2010 |

Että nykyisin vaikka KAIKKI halutaan tehdä niin viimeisen päälle oikein (erityisesi superäidit) ettei lapset vaan saa traumoja mistään, niin silti lapsien ja nuorten ongelmat, sekä henkiset että fyysiset senkun vain lisääntyvät vuosi vuodelta.

Älä vie lasta yökylään, se saa traumoja. Älä anna lapselle sitä tätä ja tota, se saa traumoja. Älä tee niin, se saa traumoja. Ei saa syöttää sitä eikä tätä. Imettää pitää vuosikausia. Lapsia ylisuojellaan, ylipaapotaan, yli"koulutetaan", ylikehitetään ja silti, lapset voivat pahemmin kuin koskaan ennen.

Mihin on kadonnut MAALAISJÄRKI???? Olen kyllä todella onnellinen että untuvikkoäitinä sain mahtavan neuvolan tädin joka opasti että käytä nimenomaan maalaisjärkeä - älä kuuntele oppaita tai erityisesti niitä äitejä jotka aloittavat puheensa "kyllä minun lapseni" tai "meillä ainakin"....!! Jos lastaan rakastaa, ja käyttää maalaisjärkeä ei voi tehdä lapselle väärin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kahtiajako todella karua: Niillä joilla menee hyvin menee hyvin. Niillä joilla menee huonosti: menee myös todella huonosti.

Väärin voi tehdä vaikka on rahaa tai on aikaa.

Missä puhutaan vuosien imettämisestä???

Mitä vikaa on huolehtimisessa? Mikä on YLIhuolehtimista?

Onko YLIhuolehtiminen sama kuin milloin asia on perverssiä; jokanen määrittelee sen itse.

Onko lapselle hyvä malli se että kielletään kerran ja jos ei usko/tajua niin ei sano toistamiseen vaan kehuu: mitäs et usko, määhän sanoin!

Koska tällänen ihminen varmaan pitää toistoa liioitteluna.

Kyllä minusta oppaat on hyviä! Kyllähän ihmiset puhuukin lapsistaan ja kokemuksistaan. Mitä vikaa siinä on? Olet varmasti ymmärtänyt väärin, koska kyllähän jokanen itse päättää miten lapsensa nukuttaa ja millasta rytmiä noudattaa.

Ei teidän tartte tehdä niinkuin me tehdään, mutta kyllä minä neljänkin lapsen äitinä näen fiksuna että jutellaan asioista ja otetaan vinkkejä vastaan -ja minä voin saada sen parhaimman vinkin vaikka lapsettomalta! :)

Minusta tämä on maalaisjärkeä. Että kasvatetaan yhdessä. Ei kaikki ohjeet toimi. Ei kaikki lapset ime tuttia ja toiset taas imee muutamia vuosia. Mitä sitten? Ihmiset riitelee, ei asiat. Mutta erilailla voi tehdä ja jos ei keskustella, lueta oppaita ei saa vinkkejä tai neuvoja.

Vierailija
2/2 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen minäkin miettinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi