Ehkä maailman tyhmin kysymys, mutta pakko saada selvyys tähän:
Voidaanko korvan kautta operoida jotain verisuonia päästä? Onko se mitenkään mahdollista, vai kusetetaanko mua?
Kommentit (17)
Äitini haluaa valtuuttaa minut myymään omistamansa asunnon.
Valtakirja täytyy olla mutta millainen?
Asianosaisten nimet, sotut, asunnon tiedot (osakenumerot ?) kaksi todistajaa. Mitä muuta?
Miten muotoilisin lauseen XX valtuuttaa XX:n myymään (???) huoneiston se ja se.
Myymään on todella typerä verbi tässä kohtaa mutta en parempaakaan keksi.
Varsinaisen myymisen hoitaa välittäjä mutta äitini haluaa valtuuttaa minut tekemään varsinaiset kaupat.
Mikä olisi oikea sanamuoto?
Anteeksi kun tungen tänne kyselemään mutta kun uusia aloituksia ei voi tehdä.
Jarkko jonka verisuonia nyt muka leikataan niin voin kertoa että sinua kusetetaan.
Äitini haluaa valtuuttaa minut myymään omistamansa asunnon. Valtakirja täytyy olla mutta millainen? Asianosaisten nimet, sotut, asunnon tiedot (osakenumerot ?) kaksi todistajaa. Mitä muuta? Miten muotoilisin lauseen XX valtuuttaa XX:n myymään (???) huoneiston se ja se. Myymään on todella typerä verbi tässä kohtaa mutta en parempaakaan keksi. Varsinaisen myymisen hoitaa välittäjä mutta äitini haluaa valtuuttaa minut tekemään varsinaiset kaupat. Mikä olisi oikea sanamuoto? Anteeksi kun tungen tänne kyselemään mutta kun uusia aloituksia ei voi tehdä.
HUOMENTA! jokin mättää en voi tehdä aloitusta:/
ELI ONKO KUKAAN VAIHTANUT HOITAVAA LÄÄKÄRIÄÄN SIKSI, että hänestä jäänyt sinulle "ei niin asiantunteva"-olo?
Mulle jäi niiiiin sellainen olotila käytyäni eräällä työterveysaseman lääkärille psyykkisten asioiden vuoksi. Ei se nuori nainen tuntunut tietävän mitään mm masennuksesta ja lääkeannostuskin suoraan niin suureksi että puolittaakin sen vois ainakin ekaksi viikoksi koska aiheuttaa yleensä pahenevia ahdistuskohtauksia ym oireita ennenkuin alkaa auttamaan.
Sairaslomaa mietti että antaako lainkaan vai peräti 1-2vkoa vaikka tekemänsä testin mukaan olen keskivaikeasti masentunut:/
Eli, jos poikaystävä sanoo melkein päivittäin että olen lihava siitä ja siitä kohdasta mutta muuten ihan ok niin kannattaako jättää?
Eli, jos poikaystävä sanoo melkein päivittäin että olen lihava siitä ja siitä kohdasta mutta muuten ihan ok niin kannattaako jättää?
No totta, kysypäs sitä siltä suoraan.
HUOMENTA! jokin mättää en voi tehdä aloitusta:/
ELI ONKO KUKAAN VAIHTANUT HOITAVAA LÄÄKÄRIÄÄN SIKSI, että hänestä jäänyt sinulle "ei niin asiantunteva"-olo?Mulle jäi niiiiin sellainen olotila käytyäni eräällä työterveysaseman lääkärille psyykkisten asioiden vuoksi. Ei se nuori nainen tuntunut tietävän mitään mm masennuksesta ja lääkeannostuskin suoraan niin suureksi että puolittaakin sen vois ainakin ekaksi viikoksi koska aiheuttaa yleensä pahenevia ahdistuskohtauksia ym oireita ennenkuin alkaa auttamaan.
Sairaslomaa mietti että antaako lainkaan vai peräti 1-2vkoa vaikka tekemänsä testin mukaan olen keskivaikeasti masentunut:/
Eihän en aina niin osaavia ole
Toki sen tiedän, että jokaisella on lainkin mukaan oikeus ns "toiseen mielipiteeseen", siis toisen lääkärin mielipiteeseen, jotenkin vain arastelen.
No, soitin työterveysasemalle ja hoitajala jolla ihan ekana kävin ennen lääkäriaikaa soittaa minulle tänään ja puhun asiasta ja halustani vaihtaa lääkäriä.
Olen monesti tehnyt valtakirjan mutta vain pienissä asioissa eikä niissä ole ollut niin tarkkaa se sananmuoto. Kunhan se itse asia tulee ymmärretyksi. Mielestäni siis voit ihan hyvin laittaa sen niin kuin itse tuossa muotoilit, kunhan nyt on päivämäärät ja muut tarkat tiedot selkeästi paperilla sekä siis äitisi tahto (Äitisi (hetu) valtuuttaa sinut (hetu) myymään asuntonsa (osakekirjat) ja sitten varmaan valtakirjan voimassaoloaika. Ja allekirjoitukset tietenkin. Otsikoksi siis valtakirja ja joko alkuun tai allekirjoitusten yhteyteen päivämäärä. Olisiko mahdollista vielä varmistaa välittäjältä tai pankilta? Meidän pankki ainakin auttaisi tuossa asiassa (siis tarkistaisi valtakirjan että on pätevä).
Minä XX valtuutan YY:n hoitamaan huoneistoni (osakenumerot) myynnin ja myyntiin muita liittyviä asioita.
En tiedä onko paras muotoilu, mutta kysyppä kiinteistävälittäjältä niillä voi olla valmiita pohjia. T: Kaksi perintö kämppää myynnyt valtakirjalla.
Äitini haluaa valtuuttaa minut myymään omistamansa asunnon.
Valtakirja täytyy olla mutta millainen?
Asianosaisten nimet, sotut, asunnon tiedot (osakenumerot ?) kaksi todistajaa. Mitä muuta?
Miten muotoilisin lauseen XX valtuuttaa XX:n myymään (???) huoneiston se ja se.
Myymään on todella typerä verbi tässä kohtaa mutta en parempaakaan keksi.
Varsinaisen myymisen hoitaa välittäjä mutta äitini haluaa valtuuttaa minut tekemään varsinaiset kaupat.Mikä olisi oikea sanamuoto?
Anteeksi kun tungen tänne kyselemään mutta kun uusia aloituksia ei voi tehdä.
saattaisi auttaa tässä valtakirja asiassa. googleta itsellesi malleja ja valitse tilanteeseesi sopivin!
Pään verisuonia voidaan operoida nivusen kautta, verisuonethan ovat yhteydessä toisiinsa. Korvan kautta (tosin viilto kai tulee korvalehden taakse) voidaan leikata kallonsisäisiä kuulohermonkasvaimia.
Jarkko jonka verisuonia nyt muka leikataan niin voin kertoa että sinua kusetetaan.