Naaman päälle istuminen.
Tykkäättekös te naiset istua naaman päälle, että mies pääsee nuolemaan pillua vai pidättekö te sitä asentoa jotenkin epämieluisana? Jotenkin olen saanu sellasen kuvan, ettei naiset siitä pitäs, olenko oikeassa? Minusta se on mitä parhain asento, jossa voin antaa naiselle suuseksiä.
M34
Kommentit (163)
varattu m42 kirjoitti:
Mistä löytää nainen kaikkeen nautinnolliseen leikkisään seksiin myös naamee istumiseen saa hiukan dominoidakin se kiihottaa,
Tosi vaikea löytää mistään, rannoilla ei viitsi jutrlla eikä puistoissa...
Ei ainakaan täältä.
Oman vaimon pyöreän pepun laskeutuminen nuoltavaksi ja sormeiltavaksi on aivan parasta seksiä mitä tiedän. Toimii kuusysinäkin joka hänelle mieluisampaa sekä kiihottavampaa kun kertoo nauttivansa siitä että saa itse tunkea kulliani kurkkuunsa ihan kakomiseen asti. Sanoo oman orgasminsa olevan herkimmillään juuri tuolloin kun sillä hetkellä kuvittelee olevansa useamman pantavana.
Minulle silti parasta kun saa 100% keskittyä nauttien ahmimaan naaman täydeltä kuuman kosteaa tavaraa tietäen että vuoroni koittaa seuraavana. Useasti saa orgasmin todella helpolla ja itsekin joutuu välillä pidättelemään vaikka kulliini ei edes isommin koskisi koko touhun aikana. Haaveilemamme useamman kullin kimppanainti on vielä kokematta, sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla mieheni naamalla samalla kun ystäväni nai mua takaapäin tai toisinpäin. Tai no. Haluaisin tulla naiduksi ja nuolluksi samaan aikaan ja nuolijaksi kelpaisi nainenkin. Tulisi naisenkin kanssa kokeiltua sitten. Pääasia, että mua hoideltaisiin useita tunteja.
Ahvenanmaalla pari kesää sitten tutustuin nuotiopaikalla kahteen nuoreen kaveriin. Hei hoitelivat minut mökissa istuin/makasin toisen kasvoilla hänen nuollessa minua kun toinen kaveri pani takaapäin. Kaverit eivät edes tunteneet toisiaan ennen tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla mieheni naamalla samalla kun ystäväni nai mua takaapäin tai toisinpäin. Tai no. Haluaisin tulla naiduksi ja nuolluksi samaan aikaan ja nuolijaksi kelpaisi nainenkin. Tulisi naisenkin kanssa kokeiltua sitten. Pääasia, että mua hoideltaisiin useita tunteja.
Ahvenanmaalla pari kesää sitten tutustuin nuotiopaikalla kahteen nuoreen kaveriin. Hei hoitelivat minut mökissa istuin/makasin toisen kasvoilla hänen nuollessa minua kun toinen kaveri pani takaapäin. Kaverit eivät edes tunteneet toisiaan ennen tätä.
On varmasti ollut aika nautinnollista. Kuin oli myös nautinnollista kolmen kimpassa panna yhtä naista takaapäin kun toinen nainen makasi alla kieli pitkänä naamansa päällä olevassa pillussa ja sitten mun kasseilla ja perseellä kun painelin menemään.
Mä olen ehdotellut vaimolle naaman päälle istumista, mutta sitä ei ole tapahtunut 20 vuoden aikana. Katson sellaisia videoita kun runkkaan ja olisi mahtavaa tavata nainen joka sellaista haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yksi lempiasennoistani. Etenkin jos mies saa kiksejä lievästä alistamisesta ja kontrolloinnista.
Yksi eksäni oli tällainen ja tuntuu, että tämä oli suurin syy miksi minun oli vaikea päättää suhdettamme.
Hän oli ihan hulluna kiimasta kun istuin hänen naamansa päälle. Kaikista mieluisinta oli jos hän sai samalla runkata itseään ja sormeilla pyllyreikääni. Usein kielsin tekemästä kumpaakaan ja hän totteli tiukalla käskytyksellä. Lopulta annoin luvan leikkiä pyllyläni nuolemisen lisäksi ja sitten viimein myös runkata itseään. Yleensä käskin häntä lopettamaan runkkaamisen juuri kun oli tulossa ja joutui keskittymään taas vain minuun. Mies tuli aina huutaen, kun lopulta annoin mennä maaliin asti. Mies oli tämän jälkeen aina ihanan häpeissään vaikka heti seuraavana päivänä halusi lisää.
Onko muita miehiä, jotka tykkäävät, kun tuo asento antaa meille naisille halutessa valtaa?
Kyllä todellakin! Yksikin nainen todellakin riittäisi, mutta pakko kertoa fantasiasta jossa useampi nainen käyttäisi minua näin. Useampi nainen siis istuisi kasvoillani vuorollaan. Tulisin varmasti hulluksi.. välillä ehkä silmäni peitettäisiin ja mun pitäisi arvata kuka se tällä kertaa on. Väärästä vastauksesta voisi seurata ehkä joku rangaistus.
Mutta kun ei tämmöisiä fantasioita koskaan saa kokea..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yksi lempiasennoistani. Etenkin jos mies saa kiksejä lievästä alistamisesta ja kontrolloinnista.
Yksi eksäni oli tällainen ja tuntuu, että tämä oli suurin syy miksi minun oli vaikea päättää suhdettamme.
Hän oli ihan hulluna kiimasta kun istuin hänen naamansa päälle. Kaikista mieluisinta oli jos hän sai samalla runkata itseään ja sormeilla pyllyreikääni. Usein kielsin tekemästä kumpaakaan ja hän totteli tiukalla käskytyksellä. Lopulta annoin luvan leikkiä pyllyläni nuolemisen lisäksi ja sitten viimein myös runkata itseään. Yleensä käskin häntä lopettamaan runkkaamisen juuri kun oli tulossa ja joutui keskittymään taas vain minuun. Mies tuli aina huutaen, kun lopulta annoin mennä maaliin asti. Mies oli tämän jälkeen aina ihanan häpeissään vaikka heti seuraavana päivänä halusi lisää.
Onko muita miehiä, jotka tykkäävät, kun tuo asento antaa meille naisille halutessa valtaa?
Kyllä todellakin! Yksikin nainen todellakin riittäisi, mutta pakko kertoa fantasiasta jossa useampi nainen käyttäisi minua näin. Useampi nainen siis istuisi kasvoillani vuorollaan. Tulisin varmasti hulluksi.. välillä ehkä silmäni peitettäisiin ja mun pitäisi arvata kuka se tällä kertaa on. Väärästä vastauksesta voisi seurata ehkä joku rangaistus.
Tuo olisikin kiva leikki vaikka firman kesäjuhliin. Laitettaisiin kymmenen firman miestä nurmikolle selälleen silmät peitettyinä, ja kymmenen firman naista, myöskin silmät peitettyinä, hameissa ilman pikkareita kävisi istumassa kunkin kasvoilla. Tämän jälkeen naiset voisivat arvata kuka kukin oli, ja kuka osasi nuolla parhaiten. Miehet myös yrittäisivät arvata, kuka istui kasvoilla, ja kenellä oli kaikkein herkullisin pipari. Lisämausteena voisi olla pariskunta, ja kaikki saisi hyvät naurut jos aviomies ei olisi maistanut omaa vaimoansa oikein, tai vaimo olisikin saanut vaikka orgasmin jonkun toisen miehen kasvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisikin kiva leikki vaikka firman kesäjuhliin. Laitettaisiin kymmenen firman miestä nurmikolle selälleen silmät peitettyinä, ja kymmenen firman naista, myöskin silmät peitettyinä, hameissa ilman pikkareita kävisi istumassa kunkin kasvoilla. Tämän jälkeen naiset voisivat arvata kuka kukin oli, ja kuka osasi nuolla parhaiten. Miehet myös yrittäisivät arvata, kuka istui kasvoilla, ja kenellä oli kaikkein herkullisin pipari. Lisämausteena voisi olla pariskunta, ja kaikki saisi hyvät naurut jos aviomies ei olisi maistanut omaa vaimoansa oikein, tai vaimo olisikin saanut vaikka orgasmin jonkun toisen miehen kasvoilla.
Joo tää olisi hyvä, mutta firma menisi kai konkkaan kun kukaan ei kehtaisi tulla enää töihin.
Kesäharjoittelijat olisi sopivia makupaloja. Orgiat voisi ajoittaa rapujuhliin harjoittelujakson loppupuolelle. Edellisestä nuollusta harjoittelijasta onkin jo yli kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen versio tästä kivasta leikistä on se, että naiset menee polvilleen, ja ottaa vuorollaan kaikilta miehiltä suihin. Sitten sekä miehet, että naiset yrittävät arvata mikä suu ja mikä penis kuuluu millekin henkilölle. Bonuspalkinto menee sille naiselle joka sai eniten miehiä laukeamaan suuhunsa, ja sille miehelle joka pystyi laukeamaan useamman kerran.
Ja mä kun olen luulluut et miehet ei tykkää naaman päälle istumisesta ja siinä asennossa nuolemisesta. Ei mun mies tee kyllä sitä muussakaan asennossa, mut musta olis kiihottavaa nimenomaan jos mies haluais et sen naamalle istuisi ja se siitä kiihottuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä kun olen luulluut et miehet ei tykkää naaman päälle istumisesta ja siinä asennossa nuolemisesta. Ei mun mies tee kyllä sitä muussakaan asennossa, mut musta olis kiihottavaa nimenomaan jos mies haluais et sen naamalle istuisi ja se siitä kiihottuisi.
Luulen, että lähes kaikki heteromiehet kiihottuisivat siitä, jos nainen istuu naamalle, ja pillu hieroo suuta. Se on sitten eri asia, että kuinka moni mies pystyy pääsemään estoistaan, ja sen itselleen myöntämään, että se olisi kiihottavaa.
Tykkään! Ja niin tykkää mun mieskin😁. Mä olen jopa squirtannut hänen suuhunsa ja kasvoille siinä asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään! Ja niin tykkää mun mieskin😁. Mä olen jopa squirtannut hänen suuhunsa ja kasvoille siinä asennossa.
Vaimoko se täällä kirjoittelee heti aamusta? :)
Vitsi vaan.
Tämä on ihan suosikkijuttujani sängyssä. Ja vaimo pitää tästä myös. Erityisesti kun samalla puristelen vähän rajummin hänen rintojaan. Varmin keino saada vaimo squirttaamaan on samalla kun hän istuu naamallani puristaa nännejä oikein voimakkaasti ja juuri kun hän on saamassa päästää niistä irti. Vaimon mukaan tuo pieni kivun ja orgasmin hetkellä sen helpottumisen yhdistelmä tuottaa järisyttävän O:n. Ja aika usein pienet roiskaisut. (Ja siitä helppoa ja nopeaa siirtyä ratsastamaan minulla.)
/JiiPee
Tykkään usein 69:stä, mutta tekniikkavinkit kiinnostaisi. Uusin heilani pyysi istumaan kasvoille ja mietin meneekö mulla termit sekaisin eli menin 69 asentoon. Ja se oli kyllä mahtavaa. Mutta ollaanko tässä kasvoilla istuessa enempi niin, että nainen voi alas katsoessaan nähdä kumppanin pään, eikä jalkoja? Pyllyhän tulee paremmin kasvoille juuri 69 suuntaisessa asennossa ja saan itse kiksejä siitä, että mies saa katsella mua siitä suunnasta. Oispa pian uusi tapaaminen, niin pääsisin testailemaan uusia tekniikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mui
ekkö nää poju tiiä mitä tolanen seksin harrastaminen tietää firmalle?
Tuo on mun vakkarin suosikki. Hän tykkää muutenkin nuolla mua kunnolla. Harjoituksen ansiosta opin rentoutumaan ja nauttimaan. Kielen lisäksi parasta on levottomat sormet.