Naaman päälle istuminen.
Tykkäättekös te naiset istua naaman päälle, että mies pääsee nuolemaan pillua vai pidättekö te sitä asentoa jotenkin epämieluisana? Jotenkin olen saanu sellasen kuvan, ettei naiset siitä pitäs, olenko oikeassa? Minusta se on mitä parhain asento, jossa voin antaa naiselle suuseksiä.
M34
Kommentit (163)
Jos naisena istun koko painollani miehen kasvoille, niin mistä tiedän milloin minun pitää antaa hänelle tilaisuus vetää henkeä? Mitä jos innostun niin kovasti että en muista tehdä niin? Tämä on minulle oikeastaan ainoa asia joka saa varomaan idean toteuttamista.. Muuten istuisin kyllä mielelläni kummin päin tahansa. Haluaisin kokea miltä se tuntuu ja katsoa tykkäisikö mies. :) Neuvokaa hieman kokematonta!
Vierailija kirjoitti:
Jos naisena istun koko painollani miehen kasvoille, niin mistä tiedän milloin minun pitää antaa hänelle tilaisuus vetää henkeä? Mitä jos innostun niin kovasti että en muista tehdä niin? Tämä on minulle oikeastaan ainoa asia joka saa varomaan idean toteuttamista.. Muuten istuisin kyllä mielelläni kummin päin tahansa. Haluaisin kokea miltä se tuntuu ja katsoa tykkäisikö mies. :) Neuvokaa hieman kokematonta!
Tyttöystävän kanssa tehtiin niin että taputan pakaroita tai lantiota, niin hän tietää että pitää nostaa pyllynsä kasvoiltani että saan henkeä.
naiseni sanoo etä vain klitan käsittely kiihottaa ihan sama nuoletko nilkkoja tai välilihan aluetta
Naisena nautin kovasti saadessani antaa miehen herkutella pillullani laskeuduttuani hänen kasvoillensa.
Viime kesänä tapasin miehen, jonka kanssa sovimme seksitreffit luontoon seuraavaksi kerraksi; ensimmäisellä kerralla vain juttelimme ja katsastimme toisemme hänen työpaikkansa pihalla.
Hiekkatiellä annoin hänen ensin tutustua perääni autoani vasten. Minulla oli vain sandaalit ja mekko. Hän huokaili kiihottuneena ja yllättyneenä. Annoin hänen tuntea kostean ja paisuneen pilluni kullinsa ympärillä. Mutta vain muutaman työnnän verran.
Siirryimme puiden lomaan, levitimme viltin maahan. Hän meni makaamaan selälleen ja halusi minun istuvan hänen kasvoilleen. Nostin mekon ylös ja kyykistyin pillu levällään hänen suullensa. En pystynyt pidättelemään kauan, ennen kuin nautinto kävi niin suureksi, että laukesin hänen kasvoilleen!
Olimme sopineet, ettei hän saa laueta sisääni.
Hän siirtyi taakseni. Olin kontillani ja kiimoissani odotin ottaa hänen TODELLA paksun ja pitkän kullin pilluni uumeniin.
Hän ei kestänyt kuin alle kymmenen työntöä, kun veti kullinsa ulos ja ruiskutti ison lastin spermaa soraiselle metsänpohjalle!!
Summa summarum...rakastan todellakin istua miehen kasvoille!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän löytää keinon kääntää päätä sen verran etta saa ilmaa, tai työntää sinut sivulle/pois. Tai tapuuttaa sinua tai vaikka nipistääkin, jos ei mitään muuta.
Ei siinä naaman päällä koko painolla istuta vaan osa painosta on jalkojen varassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä naaman päällä koko painolla istuta vaan osa painosta on jalkojen varassa.
Sehän riippuu mitä halutaan, itse tykkään kyllä, kun nainen ainakin välillä laittaa koko painonsa naamalleni. Ihan tunne "tukehtua" sinne pyllyn/pillun alle. Ilman muuta tarvitsee luottamusta puolisoon, jos tällaista tekee. Monesti nainen on polviensa varassa ja saa siitä säädeltyä sopivasti painetta naamalle, ja pystyy liikkumaan siten, että kieli osuu juuri oikeisiin paikkoihin (jos nuoletusta tahtoo). Usein myös on niin, että miehellä on joko suu tai nenä "vapaana", ainakin sen verran että riittävästi henkeä saa. Tietty nainen voi aina nimenomaan haluta, ettei näin ole, ja kontrolloida miehen hengitystä (vaatii jo sitten todella paljon luottamusta, ei ensikertalaisille).
Vierailija kirjoitti:
Naaman päällä istuminen on huomattavasti hauskempaa kun pistää alla olijalle tämän päähän:
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Strap-on/kasvoharn…
Jep, löytyy lelulaatikosta tuokin. Tuon kanssa oli "hieman" hankala saada henkeä, kun ei päätä saanut mihinkään käännettyä, normaalisti vähän saa jostain ilmaa, mutta kun tuo on sisällä naisella niin siinä sitten ollaan TÄYSIN sen varassa miten hän itseään siinä nostelee, jos nostelee. Mutta kiihottavaa, ehkä pahinta kiusausta, kidutusta, kun nainen tuon päällä itseään tyydyttää. Etkä voi oikeasti kuin olla siinä ja yrittää hengittää.
Meillä käytössä, emäntä tykkää enemmän. Minä tottakai täysillä mukana kun hän tahtoo naamalleni tavaransa tarjota toki. Onhan se intiimiä, kuten joku tässä totesikin. Isoin juttu minulle kuitenkin on se, että vaimoni tulee tässä asennossa kaikkein helpoiten, ja minä rakastan hänelle orgasmeja antaa. Jännä, tuossa joku mainitsi myös hengityksen säätelystä, vaimoni ei tietoisesti tee, ja pyytelee anteeksi jälkeenpäin, mutta kyllä monesti olen aika heikolle hapelle jäänyt, kun hän unohtaa minut nautintonsa hetkellä. Ei haittaa kyllä, hengissä ollaan.
Siinä naiselle taivas aukeaa kun rohkenee miehen naamalle istua. Rohkeutta vaatii, ei heikkoluonteisille.
Vierailija kirjoitti:
Naisena nautin kovasti saadessani antaa miehen herkutella pillullani laskeuduttuani hänen kasvoillensa.
Viime kesänä tapasin miehen, jonka kanssa sovimme seksitreffit luontoon seuraavaksi kerraksi; ensimmäisellä kerralla vain juttelimme ja katsastimme toisemme hänen työpaikkansa pihalla.
Hiekkatiellä annoin hänen ensin tutustua perääni autoani vasten. Minulla oli vain sandaalit ja mekko. Hän huokaili kiihottuneena ja yllättyneenä. Annoin hänen tuntea kostean ja paisuneen pilluni kullinsa ympärillä. Mutta vain muutaman työnnän verran.
Siirryimme puiden lomaan, levitimme viltin maahan. Hän meni makaamaan selälleen ja halusi minun istuvan hänen kasvoilleen. Nostin mekon ylös ja kyykistyin pillu levällään hänen suullensa. En pystynyt pidättelemään kauan, ennen kuin nautinto kävi niin suureksi, että laukesin hänen kasvoilleen!
Hän siirtyi taakseni. Olin kontillani ja kiimoissani odotin ottaa hänen TODELLA paksun ja pitkän kullin pilluni uumeniin.
Hän ei kestänyt kuin alle kymmenen työntöä, kun veti kullinsa ulos ja ruiskutti ison lastin spermaa soraiselle metsänpohjalle!!
Mitä namia!
fantasioin naapurin kypsästä isopylly punapäästä ,toivoisin hänen istuvan naamalleni pitkään ja limaavan kasvoni korvia myöten.nenä ja silmätkin täyteen pillunamia
Tästä ketjusta innostuneena kokeiltiin emännän kanssa pitkästä aikaa (joskus vuosia sitten viimeksi tätä) ja kyllä maistui molemmille :) Kiitokset tänne, saatiin todella sänkyyn uutta potkua. Nyt emäntä sitten oli jo heti aamusta pyllyään naamalleni työntämässä, koettakaa keksiä parempi herätys *Onnellinen*
onnea vaan edellisen kirjoittajalle.mikään ei ole parempaa kuin saada lämmin kerran kustu limamärkä aamupimppi naamalle ja jos vielä on iso pylly ja estoton nainen niin ouuuuuuuu
Kerrankin mielenkiintoinen aihe täällä ainaiseen anaalin sijaan. On mielenkiintoista havaita, että tällä touhulla on ystäviä Suomessakin. Minusta tuntuu, että facesitting on kovasti trendikästä maailmalla, ja iloissani luen tätä ketjua. Suomalaiset naiset ovat jotenkin estoisia ja liian "itsetietoisia" uskaltautumaan miehen naamalle nauttimaan. Itse sain tätä herkkua niin Serbiassa, Saksassa kuin Belgiassakin Eurooppaa kierrellessäni (olin pari kuukautta reissussa, palasin nyt Suomeen). Naiset muualla tuntuvat osaavan ottaa nautinnon yhden illan panostakin, näillä kaikille kolmelle tapaamalleni oma orgasmi oli tärkeä ja he sen myös teoillaan ja puheillaan hyvin selväksi tekivät. Ehkä aika tosiaan tuo tällaisen avoimuuden Suomeenkin, tosiaan tähän mennessä en suomalaista naista naamalleni ole saanut kuin hetkeksi käymään, mutta ehkä tämä tästä paranee.
Vierailija kirjoitti:
nainen missä tämä tapahtui?
ikänne?
oletko sinkkuna ollut aina?
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin mielenkiintoinen aihe täällä ainaiseen anaalin sijaan. On mielenkiintoista havaita, että tällä touhulla on ystäviä Suomessakin. Minusta tuntuu, että facesitting on kovasti trendikästä maailmalla, ja iloissani luen tätä ketjua. Suomalaiset naiset ovat jotenkin estoisia ja liian "itsetietoisia" uskaltautumaan miehen naamalle nauttimaan. Itse sain tätä herkkua niin Serbiassa, Saksassa kuin Belgiassakin Eurooppaa kierrellessäni (olin pari kuukautta reissussa, palasin nyt Suomeen). Naiset muualla tuntuvat osaavan ottaa nautinnon yhden illan panostakin, näillä kaikille kolmelle tapaamalleni oma orgasmi oli tärkeä ja he sen myös teoillaan ja puheillaan hyvin selväksi tekivät. Ehkä aika tosiaan tuo tällaisen avoimuuden Suomeenkin, tosiaan tähän mennessä en suomalaista naista naamalleni ole saanut kuin hetkeksi käymään, mutta ehkä tämä tästä paranee.
Reissumies itsekin olen, täytyy tähän todeta, että parhaat perseet facesittingiin on ehdottomasti latina-naisilla. Mies ei ole elänyt ennen kun ainakin kerran on sellaisen naamalleen saanut, laatuperse on sellainen, että oikeasti naama on korvia myöten "siellä". Hengittää et voi, mutta tunnet eläväsi enemmän kuin koskaan aiemmin. Tykkään minä pannakin, mutta pillu suussa on se, joka elämään virtaa antaa.
laatulattareita? kirjoitti:
saako panokavereista?
Niin että saako mitä?
Kuulostat katkeralta. Ihmettelen aina näitä vastarannankiiskejä seksipalstoilla. Kun kaikki on niin hyi, hui ja vakavaa, niin mitä ihmettä tekee siellä seksipalstoilla pilaamassa muiden fiiliksiä? Monelle seksi on tärkeä osa suhdetta. Ei se tarkoita, ettei suhteessa olisi myös muita tärkeitä asioita.