Naaman päälle istuminen.
Tykkäättekös te naiset istua naaman päälle, että mies pääsee nuolemaan pillua vai pidättekö te sitä asentoa jotenkin epämieluisana? Jotenkin olen saanu sellasen kuvan, ettei naiset siitä pitäs, olenko oikeassa? Minusta se on mitä parhain asento, jossa voin antaa naiselle suuseksiä.
M34
Kommentit (163)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2012 klo 02:02"]
Olen hieman runsas nainen ja en uskalla istua sen vuoksi miehen naamalle, kun se ei pääse sieltä polo pois, jos orgasmin lähestyessä jää reisieni puristukseen ja itellä silimisä pimenee.
[/quote]
Ei muuta kuin vain rohkeasti kokeilemaan ei se satu ja on ihanaa :))
tommoset puheet ja valeet ei eei oo normaaleja tuskin sinäkään
Kyllä siinä suu on täynnä pillua. Monet naiset vielä pitävät korvista kiinni, mikä saattaa olla tuskallista, kun naisen orgasmi lähestyy ja kädet puristuvat kouristuksenomaisesti korvanlehtiin ja nainen vetää voimalla miehen turpaa pillua vasten.
Tykkään, jos on siistitty ja puhdas pillu.
Minä tykkään! Tosin aika moni mies on ollut yllättynyt siitä ja sanonut etteivät entiset ole kehdanneet vaikka olisi pyytänyt. Naiset, älkää kainostelko. Minuakin aluksi ujostutti, nykyään se on vaan mahtavaa! Voi itse säädellä omaa kehoaan ja liikuttaa pilluaan miehen kieltä ja suuta vasten haluamaansa tahtiin :)
N34
Tää on mun suosikki! Alkuun tuntui vähän epämukavalta, kun mietin koko ajan miltä miehestä tuntuu. Sitten kun huomasin, että mies on aina ihan kiihottunut ja hakeutuu tähän asentoon, niin pystyin rentoutumaan ja keskittymään omaan nautintoon.
Exäni kanssa tuli tuota kokeiltua. Hän ehdotti minulle, että tulisin hänen naaman päälleen. Ujostelin enkä kehdannut. Mutta sitten kerran mies oli aika kännissä ja minua panetti, joten uskaltauduin hänen naamalleen. Mies oli onnessaan, kun uskaltauduin tekemään niin. :) Ja sitä tuli sitten pari kertaa harrastettua ennen eroamme. Ihanan rietas olo tuli kun istuin miehen naamalla. ;) Mies lipitti tyytyväisenä!
Kyllä siinä vähän ujostuttaa kun toinen pyytää naaman päälle istumaan genitaalit paljaana.
Olen hyvin kokeilunhaluinen ja heittäytyvä seksissä, mutta tuo on jäänyt kokeilematta. Ehkei nuoleminen ole mulle kovin tärkeä osa seksiä, joten se varmasti syynä. Mieheltä kyllä otan suihin milloin vain. Nuoltavana ollessa on fiilis, että siirrytäänkö kohta asiaan.
Meillä oli kanssa eka kerta tässä asennossa pienessä maistissa. Selvänä en kehdannut 😊
kaikki (useat) naist imee miestä muttei niin välii nuoleeko mies naista
Yök. En todellakaan tykkää. Olisi ihan kamalaa jos ukkoni istuisi naamalleni, ja en halua olla niin inhottava ihminen että niin hänelle tekisin. Ahdistavaa varmasti kun jonkun perse roikkuu naamaan päällä, ja voisin veikata ettei perseen omistajallakaan helppoa ole kun saa koko ajan pinnistellä ettei rusikoi tai tukehduta toista.
Tykkäätkö jalattomista naisista tai semmoisesta jolla on tekoraajat.vitsi vitsi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä siitä pidän, mutta en mä siinä tulemaan pysty. Tarvii rentoutua enempi. :)
Sama juttu mulla.
Tosiaan, ei kaikkia naisia ole edelleenkään veistetty samasta puusta. Toiset tykkää, toiset ei.
minun naisystävä tykkää istua kasvoille ymärä kyllä kaikilla ruumin osilla on mitä sille ei kannata tehdä vaikka on ruumiin velvollisuuksia mutta niitä ei suvi niitä ei pidä pilata kun on pako ja vaikka olisin ihan kiva niin ei nyt sentään ensin se mistä kuuluis kis tehdä joten jos naisystävällä määrä olla jopa ei suosiva haista koot itse
Ihanaa kun Nainen istuu kasvoilleni. Saan kutitella kielläni pyllyreikää ja nuolla oikein märkää ja limaista pillua. Parasta on kun nainen squirttaa kasvoilleni. *lurps*
Mulla ilmeni toisen lapsen jälkeen virtsankarkailua, joten en voi enää istua lärvillä.