Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naaman päälle istuminen.

Vierailija
10.03.2011 |

Tykkäättekös te naiset istua naaman päälle, että mies pääsee nuolemaan pillua vai pidättekö te sitä asentoa jotenkin epämieluisana? Jotenkin olen saanu sellasen kuvan, ettei naiset siitä pitäs, olenko oikeassa? Minusta se on mitä parhain asento, jossa voin antaa naiselle suuseksiä.

M34

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä kuinka päästä ujoudesta tässä asiassa pois? Uusi kumppani ehdottomasti haluaisi että istun lettu kasvojen päälle, mutta itseäni ujostuttaa ihan hemmetisti. Kuitenkin koen että molempien fantasioita olisi hyvä toteuttaa tasa-arvoisesti. Pelottaa vaan että lettu haisee kamalalle -.-

Vierailija
42/163 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsuhoitaa kirjoitti:

Vinkkejä kuinka päästä ujoudesta tässä asiassa pois? Uusi kumppani ehdottomasti haluaisi että istun lettu kasvojen päälle, mutta itseäni ujostuttaa ihan hemmetisti. Kuitenkin koen että molempien fantasioita olisi hyvä toteuttaa tasa-arvoisesti. Pelottaa vaan että lettu haisee kamalalle -.-

käy pesemässä alapää juuri ennen seksiä. eipä tuossa mitään ihmeellistä. eikä minuakaan haittaa jos vaimo ilmoittaa et istuppa siinä ni käyn huuhtasemassa nopiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ymmärrä, miksi se naaman päälle istuminen ujostuttaa jos muuten suuseksi käy? Samat värkithän siinä on vastakkain, eri päin vaan. Että sikäli nolostelu on kyllä turhaa.

Vierailija
44/163 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsuhoitaa kirjoitti:

Käy pesulla ensin. Jos haisee kamalalle voi olla joku ongelma.

Ensimmäisen kerran kun sain tästä nauttia olin nuori mies. Silloinkin sain jotenkin hupsutellessa naiseni istumaan rintakehäni päälle, jalat koukussa sivuilla. Otin sääristä kiinni ja nostin/vedin naamani päälle. Enkä päästänyt mihinkään siitä, ennen kuin minä olin valmis.

Ne nuoruuden muistot.

Vierailija
45/163 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun oon kelannu että jätkät nimenomaan diggaa enemmän. Näköjää ollu väärässä. Muistan joskus kun aloin seurusteleen mun kihlatun kanssa, että tahdoin hänet naamalleni, mutta en uskaltanut kysyäkään. Sit yks päivä tuli istuu mun naamalle ja kysy vaa että tykkäänkö. Sanoin että rakastan :D ei pidä miettiä sitä ettei jätkä tykkäis. Osa jätkist on semmosii jotka ei kerro mistä tykkää, vaan jättää naiselle arvailun varaan, mikä oon aika sääli. Mutta kokeilepas! Pyydä äijä sängylle makaamaan, sido silmät kiinni, ja pyydä häntä nuolemaan.

Vierailija
46/163 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä, kun tyttöystävä istuu koko painolla mun kasvojen päälle. Hän pitelee käsiäni etten voi työntää häntä pois. Hän myös päättää koska saan hengittää. Hän on 18 kiloo painavampi kuin minä . Se on ihana tunne, kun naama murskautuu alle.

Vierailija
47/163 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en mitään muuta tahtoisi kuin isopylly vaimoni istuisi naamallani ja hieroisi kunnolla märkää tussuaan kasvoihini, saisi silmätkin liisteriin.mutta ei tahdo,suusexi kelpaa kyllä muuten.ollaan kohta 50 ja  naidaan kuitenkin 5 kertaa viikossa

Vierailija
48/163 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ukko tukehu ja leukaluu murru jos naamalle istuu?

Vierailija
49/163 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei halua edes kokeilla mitään tuollaista. Harmittaa. :( Joskus kauan sitten pyysin häntä tulemaan vatsalleni, niin hän oli siitäkin tosi nolona. Peitti kalunsa nyrkkiin, niin etten nähnyt sen purkautuvan päälleni, vaikka juuri sitä olisin halunnut.

Meillä yhteinen seksi on lähinnä muutaman minuutin lämmitys suukoilla ja hyväilyillä, jolloin mies on valmis ja hän odottaa minunkin olevan. Sitten yhdyntä, josta en itse saa tyydytystä, mutta mies toki saa. Heti saatuaan mies lähtee suihkuun ja se siitä.

Vierailija
50/163 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on erittäin kiihottavaa kunhan touhussa vaan keskitytään pyllyreikään

Vierailija
51/163 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tykkään miehenä tosi paljon, vaimo on persevä ja tissevä lähemmäs sataa kiloa elämän iloa..

Tosi hienoa melskata alla suullaan, imeskellä heltat sisään suuhun, tuntea miten huulet paisuu, kun niitä nuolee ja lutkuttaa.. aah! välillä kiusata nappulaa kauan ja hartaasti.. nenä muuten osuu mukavasti siihen myös kun nuolee vakoa, hän hinkkaakin usein itse klittaansa nenukkaani vasten ..

Rintoja ylettyy myös oikein hyvin puristelemaan käsillä samalla.. ja kiihottaa lisää!

Ei ole mitenkään tukalaa olla alla, pehmeää on ja voi haukata ilmaa välillä, kunhan huolehtii että ei lopeta kesken vaimon orkkua..!

Suosittelen! ;)

Vierailija
52/163 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. En ikinä tekis sitä. N28

Vierailija
53/163 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä ehdottomasti parasta, saa naaman täydeltä pillua ja persettä.

t.pervo-kake 

Vierailija
54/163 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä tämä on parasta seksissä. En voisi kuvitella suhdetta, jossa nainen ei naamallani istuisi. Siis ei mikään tyyliin "pakko joka kerta kun naidaan" - juttu, mutta asia josta todella todella aidosti nautin. Siinä on kaksi seikkaa, toinen on nautinnon tuottaminen naiselle, jota pidän aina ykkösasiana, jonkinlainen miehen kunnia-asia peräti ehkä? Nainen tulee aina ensin. Toinen on sitten kontrollin antaminen naiselle, tietynlainen "alistuminen" siihen, että on täysin naisen käytettävissä ja armoilla siinä. (mielenkiintoista sinällään, kun monesti muuten seksissä nautin olla se joka määrää tahdin) Nautin, kun nainen istuu naamallani niin tiukasti, etten saa hengitettyä kuin silloin kun hän niin tahtoo. Samalla hän nuolettaa minulla paikkansa juuri sieltä ja sillä tavalla kuin tahtoo.

Vierailija
55/163 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen saanut naamalle istua 15v suhteessa. Mies ei anna mielellään suuseksiä missään asennossa mistä on vuosien aikana tullut iso ongelma sen jälkeen kun jouduttuani synnyttämään aloin ajatella että on minullakin oikeus pyytää sellaista seksiä kuin haluan. Mutta miehen ei tietenkään ole pakko antaa mutta hankin jonkun muun sitten antamaan kun lapsi isompi.

Vierailija
56/163 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei halua edes kokeilla mitään tuollaista. Harmittaa. :( Joskus kauan sitten pyysin häntä tulemaan vatsalleni, niin hän oli siitäkin tosi nolona. Peitti kalunsa nyrkkiin, niin etten nähnyt sen purkautuvan päälleni, vaikka juuri sitä olisin halunnut.

Meillä yhteinen seksi on lähinnä muutaman minuutin lämmitys suukoilla ja hyväilyillä, jolloin mies on valmis ja hän odottaa minunkin olevan. Sitten yhdyntä, josta en itse saa tyydytystä, mutta mies toki saa. Heti saatuaan mies lähtee suihkuun ja se siitä.

On sulla sulla tylsä ukko ja idiootti. Jos olisin sinä jättäisin tuollaisen idiootin. Minulla on vaimo etusijalla että saa orgasmin tavalla tai toisella, kasvoilla istuminen on taivaallista. Siinä saa suuntäydeltä makeeta, yleensä hän saa orgasmin ja joskus ejakuloi, ensimmäisinä kertoina pyysi anteeksi, mutta minä kiihoitun siitä. Kielihoito jatkuu tämänkin jälkeen. Sitten pyydän ratsastamaan puristellen ja näykkien rintoja ja nännejä. Tulee jotenkin niin raukea olo, jatkamme toki rakastelua, mutta en halua spermojani suuhun vaan nuolen tuttuuntapaanM50+.

Vierailija
57/163 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut mitään tällaista, naamalle istumista tai muutakaan lähetyssaarnaajasta poikkeavaa, mieheni kanssa koko 15v yhdessä olon aikana.

Luojan kiitos seksielämäni oli vilkasta ennen miestäni, niin on sentään jotain kokemusta mm. tästäkin naamalle istumisestakin. Aivan ihanaa. Jos oikein muistan...

Vierailija
58/163 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan nuolla naista, ja eniten nautin silloin, kun nainen naamallani istuu. Siinä tuntee olevansa niin lähellä toista, intiimein mahdollinen hetki. Kun nainen naamalleni istuu, katoaa koko maailma ympäriltäni, on vain me kaksi.

Vierailija
59/163 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anton kirjoitti:

Minulle miehenä tämä on parasta seksissä. En voisi kuvitella suhdetta, jossa nainen ei naamallani istuisi. Siis ei mikään tyyliin "pakko joka kerta kun naidaan" - juttu, mutta asia josta todella todella aidosti nautin. Siinä on kaksi seikkaa, toinen on nautinnon tuottaminen naiselle, jota pidän aina ykkösasiana, jonkinlainen miehen kunnia-asia peräti ehkä? Nainen tulee aina ensin. Toinen on sitten kontrollin antaminen naiselle, tietynlainen "alistuminen" siihen, että on täysin naisen käytettävissä ja armoilla siinä. (mielenkiintoista sinällään, kun monesti muuten seksissä nautin olla se joka määrää tahdin) Nautin, kun nainen istuu naamallani niin tiukasti, etten saa hengitettyä kuin silloin kun hän niin tahtoo. Samalla hän nuolettaa minulla paikkansa juuri sieltä ja sillä tavalla kuin tahtoo.

todella mahtavaa että suhteenne (avioelämä outo sana?) perustuu seksiin ja naamalle istumiseen siis yksittäiseen minä minä mulle asioihin. toivottavasti saatte elämäänne sisältöä pienillä rahanmenoilla sairauksilla tms. että tulee ns. normikuvio tutummaksi eikö tollannen.

Vierailija
60/163 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oma ykkösfantasiani, Pyllyn nuoleminen on fetissini ja lähes välttämättömyys esileikissä jotta voin kiihottua täysillä. Tämä hoituu helposti pyllistämällä, mutta en tiedä mitään ihanampaa kuin näen naisen pyllyn laskeutuvan kasvoilleni ja hän ottaa samalla penikseni käteen ja runkkailee kunnes laukean :). Nuolen ihan hulluna...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän