Suosittele hieromasauvaa!
siis enemmän haussa sellainen klitoriksen kiihoittamiseen tarkoitettu, ei niinkään pelkkä dildo!
Kommentit (11)
mun ainakin se jota voi käyttää suhkussa ja on vibra on pikkasen liian kova, vie tavallaan tunnon, jos mies touhuaa mukana.
aivan yliveto, saan aina välittömästi kun laitan pupun korvista vibrat päälle.
taas jotain kuvalaudan porukkaa pierimässä? (Ei, se ei ollut kirjoitusvirhe.)
kaalimadon. Aika hauska vimpain.. :D Käytämme yhdessä toisinaan, itse olen vähän arka... ehkä siksi ostikin... ;)
kaalimadon, sellaisen söpön pinkin. On aika hyvä, mies tuskin arvaa kuinka ahkerassa käytössä...
Jos suhtautuu epäluuloisesti ties mistä myrkkymuoveista valmistettuihin halpistuotteisiin, suosittelen kallista mutta hyvää Lelo-sauvaa. Ne ovat loistavia ja bonuksena vielä pakattu tyylikkäästi (inhoan "rivoja" seksivälinepakkauksia joissa joku karmea vetyperoksidiblondi tursottaa räikeitä huuliaan. Vie innon ennen kuin on saanut edes laatikkoa auki).
merkittävästi naisen tuntoherkkyyttä ja orgasmikykyä perinteisessä yhdynnässä.
merkittävästi naisen tuntoherkkyyttä ja orgasmikykyä perinteisessä yhdynnässä.
Hankin sellaisen todella voimakkaan vibraattorin, ei ole mikään dildo vaan sellanen iso verkkovirralla toimiva laite, jossa iso värisevä pallo tulee klitan päälle. Sillä saan orkun nykyään hetkessä. Ja olen alkanut saamaan orkkuja myös normaalissa yhdynnässä, joten mulle tuosta on ollut hyötyä, tuntoherkkyyskin on parantunut.
aivan yliveto, saan aina välittömästi kun laitan pupun korvista vibrat päälle.