Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset (18-30v), jotka harrastaneet seksiä vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
29.05.2015 |

Millaista se oli? 

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vähän alle 30 vuotiaana n. 50-v miehen kanssa. Oli tosi kiihkeää, mies oli innoissaan kun sai niin nuorta :) Kumminkin kaksi parasta panoani olivat molemmat n. 10 vuotta minua vanhempia, eli kun itse olin noin 30, ikäero ei ollut merkittävä. Olivat molemmat ihanan kokeneita ja itsekin olin jo saanut riittävästi harjoitusta ;) Ehkä ikäero oli heille merkittävämpi koska olen urheilullinen ja ikäistäni nuoremman näköinen.

Mulla on ihan sama stoori paitsi vanhin ollut 45 vuotias ja mä vaadin että miehet ovat edelleen fyysisesti hyvässä kunnossa ja nuorekkaita

Jep. Samoin. Nämä itseäni vanhemmat kumppanit ovat olleet hyväkuntoisia, hoikkia ja nuoremman näköisiä. Ehkäpä en siis ollutkaan heille harvinaista herkkua ikäni puolesta, vaan ehkäpä estottomuuteni vuoksi :D

Vierailija
22/71 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaista seksiä kuin muiltakin oman kokemuksen mukaan. Tosin itseni ikäisiä en tapailekaan. Exä oli 14v vanhempi ja vanhin seksikumppani on 25v vuotta vanhempi. Toimii, muttei mitään suurta ylistystä multa saa.

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa 12 vuotta ja mies täytti kesällä 40. Seksi on ihanaa ja molemmilla on urheilullinen vartalo. Okei, mies on urallaan mua paljon edellä mutta toisaaltaan se luo taloudellista turvaa jos ja kun tulen raskaaksi ja jään muutamaksi vuodeksi kotiin.

Miehen entinen 35 vuotias vaimo on vaan ollut ainoa iso ongelmatapaus ja tekee kaikkensa että meillä olisi hankalaa. Terve vaan jos tunnistat ja saat pitää ne talvirenkaan pultit.

Vierailija
24/71 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin 18-20- vuotiaana itseäni 25 vuotta vanhemman miehen kanssa, seksi oli suorittamista, häneltä tuli liian nopeasti. Väitti että olen niin tiukka ettei pysty pidättelemään. Seksimaratonit onnistuivat vasta liki nelikymppisenä minimunan kanssa, taidan siis tosiaan olla tiukka.

Vierailija
25/71 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin seurustella n. 55 vuotiaan miehen kanssa kun olin 20. Seksi välillämme on täydellistä ja olemme edelleenkin muutamien vuosien jälkeen yhdessä.

Vierailija
26/71 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kokemus vanhempien miesten kanssa. Never again. Kertoo varmaan kaiken. Aniharvaa yli 50-v miestä pystyy edes alastomana katsomaan. Tällä hetkellä mieluiten oman ikäinen, eli en ole mitenkään poikasiin kallellaan, mutta voin kuvitella, että sitten kun olen viisikymppinen itse, niin kyllä miehen pitää vähän nuorempi olla, ei yli 10 v kuitenkaan. 

27/71 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nuorta naista kokeillut mutta voisi antaa nuorelle kokemuksen kautta jotain uutta ja antaa nautintoa. Itse olen antaja ja naisen nautinto on myös oma nautinto 😊. Hauskaa on leikkiä ja kokeilla antaen jotain uutta nuorelle. Vanhemmat jo tietää ja osaa. Seksi on vanhemman kanssa hyvää mutta nuorelle on annettavaa paljon 😊

Vierailija
28/71 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran laivalla sellaisen varatun, 45-50v. miehen kanssa. Itse olin 22. Täytyy kyllä sanoa että oli hyvä kokemus. Se itsevarmuus, rauhallisuus, päättäväisyys ja taito. Sekä varustus. Ulospäin vaikutti vähän sellaiselta rehveliltä mutta oli mies. Terveisiä pohjanmaalle..

Vierailija
29/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jutut. Vanhemmat miehet ei kestä ja niillä roikkuu kassit ja vatsa. Jos on itse kunnossa saa ikäisensä miehen mutta jos on valas on pakko ottaa eläkeläisiä

Vierailija
30/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimman kanssa ikäeroa 13 vuotta eikä sillä ollut merkitystä. Molemmat varattuja tahoillaan ja aloite häneltä. Tapailtiin satunnaisesti reilun 10 vuoden ajan. Ulkonäkö viehätti minua.

M50+

Vierailija
31/71 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppinen, kun seurustelin 33-vuotiaan miehen kanssa. Kauhea tarve sillä oli todistella omaa osaamistaan ja jaksamistaan (myöhemmin ajattelin, että ehkä sillä oli laukeamisvaikeuksia, kun piti jyystää niin kauan). Tosiasiassa oli ihan tavanomainen ja keskinkertainen sängyssä.

Näin myöhemmin kun olen eri-ikäisten miesten kanssa sängyssä puuhaillut, niin iällä ei ole niinkään merkitystä. Jotkut vanhemmat miehet ovat ihan kelpo petikavereita, jotkut taas aika onnettomia potenssinsa kanssa.

Vierailija
32/71 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 52 näytän 35 vuotiaalta haluaisin 19 vuotiaan pillua vastaa .

Vierailija
33/71 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v on parhaimmillaan ollut ikäeroa, eikä sillä ole merkitystä mihin suuntaan. Seksi vaihtelee ihan muista syistä.

Vierailija
34/71 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alle 20 kun päädyin pettämään (ikäistäni) puolisoani n. 40v miehen kanssa. Se pano sattui sitten kestämään koko yön ja mies nautti joka minuutista. Minä en. Aluksi se huomion määrä kiihoitti mutta siihen turtui. Lisäksi mies oli ”vähän” turhan hyvin varusteltu eli ns jättikulli... ei oikein sopinut vehkeet yhteen. Tuo viimeisin ei toki tainnut liittyä aiheeseen, korosti vain sitä absurdia asetelmaa

Vierailija
35/71 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on n.50 miehestä, mutta vain yksi kokemus vanhasta.

Reilu 50v bändin laulaja.

Jäi lähinnä likainen olo, kun ikäeroa oli reilu 15 vuotta.

Millään tavalla tämä roikkupylly ei päihittänyt nuorempiaan.

Tietääkö naiset, että vanhan saa kyllä jokainen, se ei ole temppu eikä mikään, mutta nuori on saavutus, johon ei joka nainen yllä!

Nuorilla miehillä on varaa valita ja kriteereitä. Jotkut vanhat miehet panee, vaikka lammasta, kunhan se on tarpeeksi nuori 😁

Vierailija
36/71 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista, vaikka tämä "vanhempi ja kokeneempi" (minä 19, hän 33) piti itseään ehkäpä universumin parhaana rakastajana. Parempiakin on ollut - ja huonompia. 

Vierailija
37/71 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 29 Ja just viikonloppuna harrastin seksiä 43 - vuotiaan kanssa. Oli käsittämättömän hyvää seksiä. Ja hänellä ei seisokin kanssa ollut mitään ongelmia. Asiasta tuli jotain puhetta ja hän vaan totesi, että se on rauhoittunut siitä mitä se on ollut. Päättelin siitä, että hän on ollut nuorempana todella levoton.

Vierailija
38/71 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Esim. AS:n puolella tunnuksella Vantaa69

Vierailija
39/71 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 18 lukiossa ku mä aloin deittailla 45v miestä. Se oli hoikka ja hyvässä kunnossa. Kiva tyyppi. Kiltti ja halus panna mua koko ajan. Ei mitään outoa, tykkäs panna takaa ja työnsi aina sormen peppuun. Sen kyr pä oli velttona aika pieni mut kasvoi paljon isommaks kovana. Tollast muutost en oo nähny muilla miehillä.

Se pani aina kovaa ja työnsi syvälle ja jaksoi vaik kuinka pitkään. Kyl mä nautin joka kerta.

Sen vaimo ja se iteki oli joka viikko työmatkalla. Ku se oli yksin kotona se haki mut koulusta ja toi aamulla kouluun autolla ja mun kaverit tiesi et taas mä olin sen luona yötä. Äiskälle ja iskälle mä kerroin et mä olin kaverilla. Sit ku mä ylioppilaana muutin pois kotoa me pantiin mun kämpillä melkein joka päivä lounasaikaan tai milloin vaan haluttiin.. Käytiin siinä parin vuoden aikana joku 10-12 kertaa kaupunkilomalla ja shoppailemassa Roomassa, Lontoossa, Pariisissa ym. Rantalomalla kans pari kertaa. Vaimolle se kerto aina et se on työmatkalla. Mut sit mä tapasin mun nykyisen poikaystävän ja erottiin ku silläkin tais olla jo joku uus.

Vierailija
40/71 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

22-vuotiaana olin kimpassa pariskunnan kanssa, jonka mies oli silloin 31v.

Oli heittämällä huonoin mies jonka kanssa olen ollut, mutta uusittiin silti kimppa muutamaan otteeseen, koska se oli kokonaisuutena ihan jännää ja hauskaa siihen elämänvaiheeseen.

Nimenomaan hauskanpidosta siinä oli kyse, eli en odottanutkaan mitään suurta rakastajaa.

En nyt tiedä lasketaanko tätä, kun ikäeroa oli yhdeksän vuotta ja en itse pidä alle kymmenen vuoden ikäeroa sinänsä suurena, mutta kyllähän tuolloin 22v joku kolmikymppinen mies tuntui ”vanhemmalta mieheltä”.

Nyt olen itse kolmikymppinen nainen, ja tuo mies on edelleen vanhin mies jonka kanssa olen harrastanut seksiä.

Tätä menoa menee oma ikä kohta ohi sen, minkä ikäinen on ollut vanhin seksikumppani seksin hetkellä.

Voisin harrastaa kimppaa jonkun viiskymppisen, hyvännäköisen pariskunnan kanssa, mutta kahdestaan vanhemman miehen kanssa oleminen ei varsinaisesti kiinnosta.

Vanhempi pariskunta olisi kyllä ihan kiihottavaa kokea.