Realismia 40-kymppiset
Viime aikoina on tullut vietettyä vähän menevämpää elämää ja on todella huvittanut sellainen asia mikä on oikein silmiinpistävä kun tuolla ravintoloissa pyörii.
Noin 40-naiset kuvittelevat pienessä hiprakassa olevansa jotain seksin ylipapittaria=) Ihan kiva tietysti jos tuossa iässä osaa jo itse nauttia ja ei ujostele kuten nuorempana, mutta vähän realismia kuitenkin.
Tosiasia on, että tuo käyttäytyminen lähinnä huvittaa miehiä, ei todellakaan kiihota ja ymmärrätte varmaan, että kyllä miehet mieluummin panisivat nuoria naisia, vaikka olisittekin niin kovin itsevarmoja, tosiaan tuolloin pienessä hiprakassa. No en halua ketään loukata, itse pidän kyllä kaikenikäisistä naisista, mutta joku raja pitäisi olla itsepetoksessakin.
Vastatkaa erityisesti muut miehet. No miksei naisetkin, kertokaa miksi käyttäydytte tuolla tavoin kun ikää tulee vähän lisää.
Kommentit (24)
Jos tuon kokee niin häiritsevänä, että siitä pitää tehdä yleistys ja kirjoittaa tänne, niin veikkaanpa, että "vika" on muualla.
Veikkaan, että ne ei vonkaa sua, joa olet kateellinen.
Mua ne vonkaa, ja se tuntuu kivalle. Tosin olenkin toimiston alfauros, joten kyllä mua vonkaa ne nuoret heitukatkin. Valitsen kuitenkin useimmiten sen 40+ naisen. Ei jaksa niiden aloittelijoiden kanssa.
Itse olen 25-vuotias nainen joka valitsee mieluiten noin nelikymppisen MIEHEN, ei näitä sileäihoisia, lihaksikkaita (ja kestäviä?) poikia jotka baarissa tulee yrittämään. Voisihan ne jaksaa paremmin, mutta tykkään vain vähän vanhemmasta. Nimenomaan aikuisemmasta, eikä haittaa vaikka olisi hiukan vatsakas. Möreä ääni ja lempeän ukon olemus... Ihan vaikka kyse olisi vain yhdenillan jutusta. Kaverit ei käsitä tätä ollenkaan.
Ja olen ihan tavallisen näköinen normipainoinen mutta rinnakas opiskelijatyttö, kyse ei ole edes etten saisi kivan näköistä ikäisistäni.
N24
naisia kännissä?? Ihme yleistystä, kyllä se nelikymppinen känninen äijä paisuvine vatsoineen ja pakenevine hiusrajoineen on ihan yhtä ällöttävä kokemus kuin ikäisensä känninen nainen.
Ja ko.miehiin törmää mun mielestä kokkareilla ja ravintoloissa "hieman" useammin kuin vastaavasti käyttäytyviin naisiin.
lesboja? Siksi ehkä et ole törmännyt niin usein heihin...
Ja ko.miehiin törmää mun mielestä kokkareilla ja ravintoloissa "hieman" useammin kuin vastaavasti käyttäytyviin naisiin.
Oli kyse näistä wannabe seksin ylipapittarista.
niin ja 40+ miehethän ei koskaan vonkaa naisia kännissä??
Viime aikoina on tullut vietettyä vähän menevämpää elämää ja on todella huvittanut sellainen asia mikä on oikein silmiinpistävä kun tuolla ravintoloissa pyörii. Noin 40-naiset kuvittelevat pienessä hiprakassa olevansa jotain seksin ylipapittaria=) Ihan kiva tietysti jos tuossa iässä osaa jo itse nauttia ja ei ujostele kuten nuorempana, mutta vähän realismia kuitenkin. Tosiasia on, että tuo käyttäytyminen lähinnä huvittaa miehiä, ei todellakaan kiihota ja ymmärrätte varmaan, että kyllä miehet mieluummin panisivat nuoria naisia, vaikka olisittekin niin kovin itsevarmoja, tosiaan tuolloin pienessä hiprakassa. No en halua ketään loukata, itse pidän kyllä kaikenikäisistä naisista, mutta joku raja pitäisi olla itsepetoksessakin. Vastatkaa erityisesti muut miehet. No miksei naisetkin, kertokaa miksi käyttäydytte tuolla tavoin kun ikää tulee vähän lisää.
...Puhuu mies, jonka nainen on lähtenyt nuoremman matkaan :)
nainen lähtee nuoren miehen mukaan ainoastaan siksi, että tämä on nuori. Motiivit ovat kyllä jossain ihan muualla...
nainen lähtee nuoren miehen mukaan ainoastaan siksi, että tämä on nuori. Motiivit ovat kyllä jossain ihan muualla...
..jos haluaa kunnolla
1) nelikymppiset naiset ovat usein siinä elämänvaiheessa että on ylipäätään mahdollista käydä baareissa=lapset isompia. Naiset ikävälillä 25-35 ovat kotona vaipanvaihtopuuhissa eivätkä univajeeltaan jaksa seksiä edes ajatella
2)itsevarmuus lisääntyy iän myötä. Onhan se huvittavaa, että sitä mukaa kun ulkonäkö rapistuu, käytös muuttuu korskeammaksi, mutta näin se vaan menee.
mutta 40-50 vuotias oikeasti upea nainen kelpaisi kyllä hyvin - ikäisilleen ja nuoremmillekin:) Eikä ole tarvinnut ravintoloissa tyrkyttäytyä, ihan työelämässä tulee kiinnostuneita vastaan. Yleensä tämä hämmästyttää minua koska en pukeudu provosoivasti (olen kyllä naisellinen ja tyylikäs) enkä ole "haku päällä" - perheellinen kun olen.
Mutta imarteleehan tuo...
Huh, tuttuakin tutumpi juttu kun on viikonloppuna menossa.
Tätä ei voi mitenkään verrata miesten iskumeininkeihin. Miehet nyt yrittää iskeä joo, mutta nei eivät todellakaan kuvittele liikoja itsestään joitain ahrvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Naiset taas huh-huu!!!
Olen miettinyt ihan samaa, että mistä tuo tuotllainen käytös oikein tulee ja kyllä, itseä lähinnä hyvittaa. Toki joskus panen noistakin, mutta aika naurettavaa on... Luulevat olevansa niin haluttuja=)
Tiedän täsmällee, mistä puhut. Jotkut 4-kymppiset naiset aiheuttavat todella noloja ja kiusallisia tilanteita vaikka jossain firman pippaloissa. HIprakassa ruvetaan lähentelemään ketä hyvänsä ja hiplataan varattuja miehiä. Ei se vapaistakaan mukavalta tunnu, kun joku 4-kymppinen haahka(siis ulkonäöllisesti, ikähän sinänsä ei ole vielä paha) alkaa lähennellä ahdistavasti. Seuraavat pari viikkoa ollaan sitten hissukseen toimistolla morkkiksessa, heh... :)
...tätä juuri haluaisin, missä nämä tällaiset mammat liikkuvat ?
M.34
ja ukkoo pyörii ympärillä koko ajan. Kyllä tietenkin naisia on joka lähtöön iästä riippumatta, mutta ihan sama ämmäporukka kuin ennenkin, mutta nyt vasta 40+ on alkanut miehet pörräämään ympärillä =)
Jaa-a, enpä tiedä 4-kymppisistä, mutta aina itse viihteellä ollessani olen kyllä törmännyt ilmiöön, että 30+ miehet osoittavat poikkeuksetta kiinnostuksensa. Itse en todellakaan pyydystä nuorempia miehiä ja olen onnellisessa suhteessa ihanan 5 vuotta itseäni nuoremman miehen kanssa. Olen kuullut kehuja, että olen hyvännäköinen,seksikäs, iloinen ja mukavaa juttuseuraa. Itsekin olen huomannut, että baareissa naiset useimmiten jököttävät totisina drinkkilasi kourassa. Harva mies kai siinä uskaltaa edes lähestyä. Itsellä ei tulisi mieleenkään käyttäytyä törkeästi ja tyrkyttää itseään varsinkaan nuoremmille miehille. Kyllä me kypsätkin naiset ollaan vielä täyttä tavaraa:)
ja varmaankin reilu parikymppiset miehet hakeutuvat seuraani. Ajattelen niin, että taidan edustaa sellaista pehmeää äitihahmoa ,)
Lapset aikuistuneet ja lähteneet maailmalle yrittämään omiaan.
Ravintoloissa tunnun veteävän 25-30 w miehiä puoleeni...tunnen hyvin usein tuttavallisen käden laskeutuvan pakaralleni.
mutta et rajannut, että pitääkö olla nuori. Itse olen samaa ikäluokkaa noiden seksin ylipapittarien kanssa. Väittäisin, että niille luuloille on riittävästi katetta. Lähden mielummin itse hieman kokeneemman naisen matkaan, kuin liian nuoren.
Voi olla, että kuulut siihen harvalukuiseen alfaurosten joukkoon, joka saa tarjouksia kyllästymiseen asti, mutta meitä normaaleja kuolevaisia se kiinnostus omalle kohdalle sattuessa pelkästään imartelee. Ei siinä ole meille mitään huvittavaa. Päinvastoin.
Jos olisin oikein kyyninen, niin saattaisin arvella, että oikeasti oletkin nainen, joka on saanut pakit kun mies on valinnutkin kokeneemman naisen sinun sijastasi.
Miesten 50:nen villitys on naisilla 40:nen villitys. Lapset alkavat olla isoja ja parisuhteessa on jo kaikki nähty. Vielä halutaan kokea ihastumisen ja hyväksymisen humalluttava tunne, vaikka se vaatisi pientä (tai suurta) heittäytymistä. Sitä on ulkopuolisen kamalaa katsoa, vaikea hyväksyä, mutta on se silti täysin ymmärrettävää.
Hiukan yli 40-kymppisenä miehenä olen huomannut kummallisen jutun, monet naiset ovat alkaneet vilkuilemaan minua aivan ennen näkemättömällä tavalla, eikä minkään pitäisi olla muuttunut. Itse en ole oikein minkäänkään näköinen, mutta ehkä iän tuoma itseluottamus näkyy päällepäin. Varsinkin jos heidän kanssaan pääsee juttuihin, niin äkkiä ilmassa alkaa olla latausta, mitä en ennen ole huomannut, kummallista.
Nuorena tyttönä en ole ollut miesten silmissä mitenkään huomiota herättävä, mutta neljänkympin jälkeen vientiä olisi aivan häkellyttävästi.
En keksi siihen mitään muuta selitystä kuin aikuisen naisen itsetunnon ja itsevarmuuden, jotka eivät tarkoita samaa kuin ylpeys ja suuret kuvitelmat vaan ilmenevät mm. rentoutena ja sosiaalisina kykyinä. Niin, olen varattu enkä etsi miestä, mikä ei estä miehiä yrittämästä ; )
Tiedän täsmällee, mistä puhut. Jotkut 4-kymppiset naiset aiheuttavat todella noloja ja kiusallisia tilanteita vaikka jossain firman pippaloissa. HIprakassa ruvetaan lähentelemään ketä hyvänsä ja hiplataan varattuja miehiä. Ei se vapaistakaan mukavalta tunnu, kun joku 4-kymppinen haahka(siis ulkonäöllisesti, ikähän sinänsä ei ole vielä paha) alkaa lähennellä ahdistavasti. Seuraavat pari viikkoa ollaan sitten hissukseen toimistolla morkkiksessa, heh... :)