Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Mitä olette mieltä, jos miehenne puhuvat/puhuisivat seksielämästänne kavereilleen?

Vierailija
18.04.2010 |

Meillä oli juuri keskustelu aiheesta ja miehen mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Minun mielestäni taas seksielämä on sen verran yksityinen asia, että sitä ei levitellä parisuhteen ulkopuolelle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista näin tekee epäilemättä yhdeksän ja puoli kymmenestä, ja sillä viimeisellä puolikkaalla ei ole yhtään kaveria.

Vierailija
2/15 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän että puhuu jonkun verran, lähinnä leuhottaa =) Mies kun on yli 50v ja kavereilla ei ole läheskään niin vilkas sänkyelämä kuin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain toki. Mitä ap tarkoitti, voihan sitä mainita monella tasolla

Vierailija
4/15 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei oikeasti haittaa, jos puhuu, ja uskon, että tuo porukka jotain puhuukin...

Puhun jonkin verran itsekin ystävieni kanssa.

Vierailija
5/15 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että itse puhun ystävieni kanssa enemmän seksiin liittyvistä asioista kuin mieheni.

Vierailija
6/15 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä puhutaan etenkin naisten kesken. Siinä vaiheessa, kun se mies/nainen muuttuu exäksi, niin sana on vapaa. Yleensä siitä, joka on nykyinen, puhutaan paljon maltillisemmin. ;)

Vierailija
7/15 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on ihan ok puhua kavereiden kesken, itsekin niin teen. Eikä se nyt nii-in yksityistä ole koska onhan kaikki nähnyt että neljä kertaa olen raskaana ollut eli seksiä on ollut ;)

Vierailija
8/15 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä, jotka retostelevat seksielämäänsä kavereilleen. Minusta se on niin intiimi ja yksityinen asia, että ei tulisi mieleenkään pettää luottamusta mieheeni keskustelemalla seksistä kavereideni kanssa. Ei tulisi mieleenkään!

Mutta kai sitten joillakin se yksityisyyden raja on varsin venyvä käsite...

Vierailija
9/15 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä, jotka retostelevat seksielämäänsä kavereilleen. Minusta se on niin intiimi ja yksityinen asia, että ei tulisi mieleenkään pettää luottamusta mieheeni keskustelemalla seksistä kavereideni kanssa. Ei tulisi mieleenkään! Mutta kai sitten joillakin se yksityisyyden raja on varsin venyvä käsite...

jos kaverin kanssa niistä puhutaan

Vierailija
10/15 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siitä tekee niin yksityisen ja salailtavan ettei siitä voi puhua? Eikö seksi ole ihan normaalia terveessä parisuhteessa?

ihmisiä, jotka retostelevat seksielämäänsä kavereilleen. Minusta se on niin intiimi ja yksityinen asia, että ei tulisi mieleenkään pettää luottamusta mieheeni keskustelemalla seksistä kavereideni kanssa. Ei tulisi mieleenkään! Mutta kai sitten joillakin se yksityisyyden raja on varsin venyvä käsite...

Vierailija
11/15 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden kanssa seksistä, niin millaisia asioita sitten puhutte, kuinka yksityiskohtaisia?

Vierailija
12/15 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei siitä puhuminen kuulu KENELLEKÄÄN muulle kuin pariskunnalle. en edes hyväksy mitään seksuaaliterapeutteja tms. Mielestäni nuo jutut pitää setviä ihan kahden kesken. Sama koskee mielestäni exiä. Sen verran kunnioitan exäänikin, etten mitään intiimiasioita muille kertoisi hänestäkään.

Vierailija
13/15 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei siitä puhuminen kuulu KENELLEKÄÄN muulle kuin pariskunnalle. en edes hyväksy mitään seksuaaliterapeutteja tms. Mielestäni nuo jutut pitää setviä ihan kahden kesken. Sama koskee mielestäni exiä. Sen verran kunnioitan exäänikin, etten mitään intiimiasioita muille kertoisi hänestäkään.

Vierailija
14/15 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti tykkää mutta olkoon. Ihan kuulemma päivittäin töissäkin puhuvat kuka on saanut piparia ja miten..omituista minusta. Itse en puhu seksielämästäni edes ystävilleni, seksistä kyllä puhun mutta en omakohtaisista jutuista.

Vierailija
15/15 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en halua hänen puhuvan seksielämästämme kavereidensa kanssa. Sinänsä seksistä voi kyllä puhua yleisellä tasolla, mutta en halua miehen puhuvan kenenkään kanssa siitä, mitä hän tekee juuri minun kanssani. Tuntuisi henkiseltä raiskaukselta, jos mies saunailloissa pölöttäisi Makelle ja Kakelle, että tulipa tässä viime viikolla sitä ja tätä ja tuota. Olisi kauheaa, jos joku tietäisi meidän intiimejä asioitamme, enkä minä pystyisi vaikuttamaan siihen, kenelle näitä asioita kerrotaan.