Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***keleen mies!

Vierailija
18.04.2010 |

Miehellä oli matka varattuna Kanarialle perjantaina. Vaikka olinkin miehen puolesta pettynyt, olin salaa myös tyytyväinen, kun matka peruuntui. Kerrankin loma samaan aikaan. Vois tehdä jotain ihan koko perheen voimin (2 lasta).

Lauantaiaamuna haravoitiin pihaa, ihana auringon paiste. Myöhemmin mies lähti korjaamaan autoa kaverinsa kanssa. Iltapäivällä tuli kotin ja pakkasi laukkunsa. Vähän ennen kuin meni ulos, kysyin, onko hän menossa johonkin. "Joo. kaverin kanssa Viroon kolmeksi päiväksi."

Vedänkö nyt pultit ihan turhasta, kun haluaisin tietää vähän enemmän 5min varoitusajalla miehen kolmen vuorokauden reissusta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saisin puhtaat raivarit, jos mies noin tekisi!!

Vierailija
2/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä mies. Pitkiin aikoihin ei ole tehnyt mitään näin ärsyttävää. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä mun mies ainakaan lähtisi! pidä hyvä ihminen puolesi.

Vierailija
4/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin voi tehä?! Ei kukaan aikuinen perheellinen ihminen voi ottaa noin vain oikeutta omiin käsiinsä ja lähteä reissuun muille ilmoittamatta hyvissä ajoin! Minä olisin kyllä kieltänyt lähtemästä. Tai jos on lähteäkseen, niin takasin ei olis tulemista.

Vierailija
5/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se saa näitä älynväläyksiä. Ei ota kovin usein. Ap

Vierailija
6/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassakin samalla teemalla?

Vierailija
7/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miehelle tulemieleenkään mennä suunnilleen minnekään tuntia pidemmäksi ajaksi kertomatta minulle/tarkastamatta oliko jotain tärkeämpää ohjelmassa.

Lupaa ei tarvi pyytää, mutta kommunikointi on paikallaan.

Eipä mekoskaan pidetä lomia eri aikaan/erikseen; ei tulisi mieleenkään.

Me olemme pariskunta ja perhe, emme vain kaksi aikuista ihmistä, jotka asuu lapsineen samassa osoitteessa.

Vierailija
8/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miehelle tulemieleenkään mennä suunnilleen minnekään tuntia pidemmäksi ajaksi kertomatta minulle/tarkastamatta oliko jotain tärkeämpää ohjelmassa. Lupaa ei tarvi pyytää, mutta kommunikointi on paikallaan. Eipä mekoskaan pidetä lomia eri aikaan/erikseen; ei tulisi mieleenkään. Me olemme pariskunta ja perhe, emme vain kaksi aikuista ihmistä, jotka asuu lapsineen samassa osoitteessa.

jotta alakoululaisten ei tarvitse viettää kesällä päiviään yksin.

Vierailija
9/9 |
18.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on myös kaksi aikuista, joilla on myös omia mielenkiinnon kohteita. Ei mun saati lasten maailma kaadu siihen, että mies lähtee kavereiden kanssa kalaan viikoksi pitkien vapaiden aikana. Se on sille rakas juttu ja muahan ei Tenolle saa jäätymään :)

Ei mun miehelle tulemieleenkään mennä suunnilleen minnekään tuntia pidemmäksi ajaksi kertomatta minulle/tarkastamatta oliko jotain tärkeämpää ohjelmassa. Lupaa ei tarvi pyytää, mutta kommunikointi on paikallaan. Eipä mekoskaan pidetä lomia eri aikaan/erikseen; ei tulisi mieleenkään. Me olemme pariskunta ja perhe, emme vain kaksi aikuista ihmistä, jotka asuu lapsineen samassa osoitteessa.

jotta alakoululaisten ei tarvitse viettää kesällä päiviään yksin.