imettäjät.. millä motivoitte itsenne imetykseen, tuntuu että KAIKKI aika menee siihen?
vauva nukkuu rinnalle jatkuvasti ja herää kohta itkemään lisää tissiä.. tuntuu että pullon kanssa pääsisi paljon helpommalla ja mieskin osallistumaan mm yösyöttöihin..
Kommentit (25)
rintakumilla ja rintani ovat niin pienet etteivät makuultaan edes "ylety" vauvan suuhun.. tuo rintakumin käyttö tekee imetyksestä entistä hankalamman asian... ei nännit vain veny, vaikka kuin yrittää. Kiitos kuitenkin kannustuksesta kaikille! AP
Asentoa maallaamalla ihan varmasti ylettyy, ja toisaalta, rintakumia kannattaa jo jättää poiskin, sekin helpottaa imua. Eli alkuun auttaa, myöhemmin heikentää.
Rinta kyllä ylettyy makuullaankin vauvan suuhun kun vain harjoittelet.
Harjoitusta vaan ja kokeilua hyvästä asennosta. Tai tietenkin jos koet (osa)pulloruokinnan helpotukseksi niin sitten kokeilette sitä.
T:Pitkään imettänyt A-kuppilainen
rintakumilla ja rintani ovat niin pienet etteivät makuultaan edes "ylety" vauvan suuhun.. tuo rintakumin käyttö tekee imetyksestä entistä hankalamman asian... ei nännit vain veny, vaikka kuin yrittää. Kiitos kuitenkin kannustuksesta kaikille! AP
Sinulla on vain asento hukassa tuossa makuullaan imetyksessä. Sieltä saat apua. Helpottaa imetystäsi huomattavasti, jos voit yöllä imettää makuullaan! Kannattaa opetella.
Minulla on tosi pienet rinnat (A-AA-kuppi), mutta olen imettänyt makuullani yhteensä melkein 6 vuotta. Opin myös imettämään makuullani siitä ylempänä olevasta rinnasta siten, että vähän kallistin asentoa. Isorintaiselta kaveriltani se ei onnistunut.
äiti ja terveempiä lapsia saa hakea. Koin itse imetyksen epäonnistuessa itseni tosi kurjaksi äidiksi ja ihan suotta. Mielestäni imetystä korostetaan liikaa, tärkeintä on että olet hyvä ja hellä äiti,läheisyyttä voi antaa muutenkin kuin imettämällä.
Rinta kyllä ylettyy makuullaankin vauvan suuhun kun vain harjoittelet. Opettele rintakumistakin pikkuhiljaa pois.