VOiko ruma nainen käyttää naisellisia vaatteita, vai näyttääkö se kornilta?
Kehtaisikohan sitä pitää esimerkiksi mekkoa tai hametta...tai jonkin muun mallista puseroa kuin säkkiä (olen normaalipainoinen)?
Kommentit (10)
siis pitää käyttää. kauniit ei kauniita vaatteita edes tarvitse. Senhän sä halusit kuullakin.
Kokeile, miltä tuntuu. Jos tunnet olosi paremmaksi kauniissa vaatteissa, niin vastaus on selvä. Usein sanotaan, ettei muiden mielipiteillä ole väliä, ne voivat kuitenkin satuttaa tai muuten aiheuttaa häpeää. Tarkkaile muiden reaktioita uuteen vaatetukseesi, älä kuitenkaan sorru liioitteluun ja ylianalysointiin. Muista myös, ettei yksittäinen tokaisu ole yksi ja ainoa totuus. Henkilökohtaisesti uskon, että kauniisiin vaatteisiin suhtaudutaan hymyillen ja itsetuntosi voi paremmin. Usein yksinkertainen on kaunista. En usko, että voisit näyttää typerältä, jos asusi ei ammu yli. Kaunista kevättä Sinulle! :)
Käy värianalyysissä. Ja sitten heitä pois kaikki värit, jotka eivät sovi.
Mene hyvälle kampaajalle. Sellaiselle, jonka oma tukka on kaunis, se on hyvä merkki.:)
Ja pidä ihmeessä juuri niin kauniita ja naisellisia vaatteita kuin haluat. Kerranhan täällä eletään.
Katsele netistä eri vartalotyypeille sopivia vaatteita, esim "apple body" hakusanalla löytyy vikkejä jos pömppövatsa on kiusana, "pear" taas lanteikkaalle naiselle..
Jotain kaunista sinussakin on. Sääret? Olkapäät? Rinnat? Käsivarret? Korosta sitä mitä on!
Keho itsessään ihan on ihan ok, mutta kasvot ei.
Kampaaja tekisi tosiaan hyvää - jos löytäisikin sellaisen, joka keksisi hyvän mallin tällaiselle pitkänaamalle.
ap
jokainen pukeutuu tasan niin kuin itse haluaa, ja myös 'rumalla' (hah) täytyy olla sen verran munaa, että niin tekee.
Mullakin on pitkä naama ja mun mielestä mulle sopii tosi hyvin lyhyt, rikottu kampaus.
samoin lyhyt tukka.
Millainen on ruma ihminen? Minusta ihminen on ruma vain vihaisena, iloinen ihminen on aina kaunis, oli naama pitkä tai pyöreä.
Totesi jo helena Rubinstein.
Uskon, että kuvittelet olevasi ruma, mutta kunnon kampaus ja hieman meikkiä ja huomaat vähitellen, että olet mukiinmenevän näköinen.
sen rumuuden kanssa...
Jos tämä siis ei ole vitsialoitus.