lypsimet nainen miten reakoisit?
Mies asettaa sinut kontilleen ja laitta rintoihisi lypsimet.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:36"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:24"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:21"] N27 ja N32v meillä olis tuollaset 4 "töpseliset" milkmasterit, palan halusta että saisin asentaa ne teille yhdessä. Menkää vaikka polvilleen tissit vastakkain niin onnistuu ja mä voin avata vyöni ja asettua sivusta siihen teidän väliinne seisoskelemaan kulli sopivalla korkeudella teidän kasvoihin nähden? Mies 30v [/quote] Luule vaan, sä siinä hommiin saisit ruveta. Ei irtoa kunnolla maito pumpulle ellei sitä hyväilyllä heruta. En tiedä pärjäisitkö meidän kanssa. Ehkä olis paras keskittyä lypsämään sitä omaa vaimoa. N27 [/quote] Arvasin että toinen on vähän "junttura tuhmeliini" pitääkö vähän heruttaa ensin (totutella)? Hyvä olis olla ihan hyvänkokoiset lypsettävät sillä muuten kuuluu helposti lurps lurps ja sitten joudun kannattelemaan niitä lypsyttimiä ja ohjailemaan sitä tissiä sinne:D (tiedän sen ku oon ennenki sitä tehnyt.) Laitetaanko muuten valiolle vai lypsetäänkö erilleen? Valiolta vois M50:kin saada osansa ja ajatelkaa nyt maitotilikin? Mies 30v [/quote] En tiedä miten hyvin maitomies tuntee alansa, mutta maito ei heru=tule tissistä ulos, jos ei ole hyvä mieli ja tyytyväinen olo. Vaativien juntturoiden kanssa varsinkaan ei pelkällä tekniikalla pärjää. Onneksi samat hormoonit, jotka maidon tehokkaimmin heruttaa virtaa myös nautinnollisen seksin ja orgasmin aikana. Eikö olekin kätevää ja hyvin luonnon suunnittelemaa? N27 [/quote] Tiedätkös, jostain syystä kiihotat mua. Tosi hassua, kun en ole naisia halunnut noin 10 vuoteen:D Kai sun kirjotuksista välittyy sellanen kiva kuva vähän kipakasta ja pervosta PIKKUvaimosta:D Paljonkos on viikkoja kasassa? N32v
[/quote]
:D Ihanaa ja hyvin imartelevaa. Mua viihdyttää ajatus siitä, että ollaan hyvinkin voitu istuskella kahvikupin äärellä puhumassa muksujen touhuista samassa perhekahvilassa tai puistossa, jos niiden pienempiesi kanssa ehdit sellaisissa liikkua. Ens kuussa pitäisi syntyä ettei tarvii leikkuupöydälle lähteä. N27
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:38"]http://pervclips.com/tube/videos/sexy-hentai-cow-milked-and-fucked-hardly/
Ootte outoja kun tollasille runkkaatte...
[/quote]
Toihan on just ihana! Haluun kanssa tuollaisen lehmänkellon, joka kilkattais tahtia ukon vedellessä takaapäin. Kylläpäs panettaa...
N32v
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:36"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:24"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:21"] N27 ja N32v meillä olis tuollaset 4 "töpseliset" milkmasterit, palan halusta että saisin asentaa ne teille yhdessä. Menkää vaikka polvilleen tissit vastakkain niin onnistuu ja mä voin avata vyöni ja asettua sivusta siihen teidän väliinne seisoskelemaan kulli sopivalla korkeudella teidän kasvoihin nähden? Mies 30v [/quote] Luule vaan, sä siinä hommiin saisit ruveta. Ei irtoa kunnolla maito pumpulle ellei sitä hyväilyllä heruta. En tiedä pärjäisitkö meidän kanssa. Ehkä olis paras keskittyä lypsämään sitä omaa vaimoa. N27 [/quote] Arvasin että toinen on vähän "junttura tuhmeliini" pitääkö vähän heruttaa ensin (totutella)? Hyvä olis olla ihan hyvänkokoiset lypsettävät sillä muuten kuuluu helposti lurps lurps ja sitten joudun kannattelemaan niitä lypsyttimiä ja ohjailemaan sitä tissiä sinne:D (tiedän sen ku oon ennenki sitä tehnyt.) Laitetaanko muuten valiolle vai lypsetäänkö erilleen? Valiolta vois M50:kin saada osansa ja ajatelkaa nyt maitotilikin? Mies 30v [/quote] En tiedä miten hyvin maitomies tuntee alansa, mutta maito ei heru=tule tissistä ulos, jos ei ole hyvä mieli ja tyytyväinen olo. Vaativien juntturoiden kanssa varsinkaan ei pelkällä tekniikalla pärjää. Onneksi samat hormoonit, jotka maidon tehokkaimmin heruttaa virtaa myös nautinnollisen seksin ja orgasmin aikana. Eikö olekin kätevää ja hyvin luonnon suunnittelemaa? N27 [/quote] Tiedätkös, jostain syystä kiihotat mua. Tosi hassua, kun en ole naisia halunnut noin 10 vuoteen:D Kai sun kirjotuksista välittyy sellanen kiva kuva vähän kipakasta ja pervosta PIKKUvaimosta:D Paljonkos on viikkoja kasassa? N32v
[/quote]
:D Ihanaa ja hyvin imartelevaa. Mua viihdyttää ajatus siitä, että ollaan hyvinkin voitu istuskella kahvikupin äärellä puhumassa muksujen touhuista samassa perhekahvilassa tai puistossa, jos niiden pienempiesi kanssa ehdit sellaisissa liikkua. Ens kuussa pitäisi syntyä ettei tarvii leikkuupöydälle lähteä. N27
[/quote]
Puistoissa tulee kyllä käytyä ja mammojen kanssa turistua ;), perhekahviloihin ei oikein voi mennä, lapset tylsistyy:D Pidän peukut pystyssä, että syntyy alateitse, leikkaus on meinaan helve**n ikävää.
N32v
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:44"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:36"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:24"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:21"] N27 ja N32v meillä olis tuollaset 4 "töpseliset" milkmasterit, palan halusta että saisin asentaa ne teille yhdessä. Menkää vaikka polvilleen tissit vastakkain niin onnistuu ja mä voin avata vyöni ja asettua sivusta siihen teidän väliinne seisoskelemaan kulli sopivalla korkeudella teidän kasvoihin nähden? Mies 30v [/quote] Luule vaan, sä siinä hommiin saisit ruveta. Ei irtoa kunnolla maito pumpulle ellei sitä hyväilyllä heruta. En tiedä pärjäisitkö meidän kanssa. Ehkä olis paras keskittyä lypsämään sitä omaa vaimoa. N27 [/quote] Arvasin että toinen on vähän "junttura tuhmeliini" pitääkö vähän heruttaa ensin (totutella)? Hyvä olis olla ihan hyvänkokoiset lypsettävät sillä muuten kuuluu helposti lurps lurps ja sitten joudun kannattelemaan niitä lypsyttimiä ja ohjailemaan sitä tissiä sinne:D (tiedän sen ku oon ennenki sitä tehnyt.) Laitetaanko muuten valiolle vai lypsetäänkö erilleen? Valiolta vois M50:kin saada osansa ja ajatelkaa nyt maitotilikin? Mies 30v [/quote] En tiedä miten hyvin maitomies tuntee alansa, mutta maito ei heru=tule tissistä ulos, jos ei ole hyvä mieli ja tyytyväinen olo. Vaativien juntturoiden kanssa varsinkaan ei pelkällä tekniikalla pärjää. Onneksi samat hormoonit, jotka maidon tehokkaimmin heruttaa virtaa myös nautinnollisen seksin ja orgasmin aikana. Eikö olekin kätevää ja hyvin luonnon suunnittelemaa? N27 [/quote] Tiedätkös, jostain syystä kiihotat mua. Tosi hassua, kun en ole naisia halunnut noin 10 vuoteen:D Kai sun kirjotuksista välittyy sellanen kiva kuva vähän kipakasta ja pervosta PIKKUvaimosta:D Paljonkos on viikkoja kasassa? N32v [/quote] :D Ihanaa ja hyvin imartelevaa. Mua viihdyttää ajatus siitä, että ollaan hyvinkin voitu istuskella kahvikupin äärellä puhumassa muksujen touhuista samassa perhekahvilassa tai puistossa, jos niiden pienempiesi kanssa ehdit sellaisissa liikkua. Ens kuussa pitäisi syntyä ettei tarvii leikkuupöydälle lähteä. N27 [/quote] Puistoissa tulee kyllä käytyä ja mammojen kanssa turistua ;), perhekahviloihin ei oikein voi mennä, lapset tylsistyy:D Pidän peukut pystyssä, että syntyy alateitse, leikkaus on meinaan helve**n ikävää. N32v
[/quote]
Miten liittyy kysymykseen
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:44"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:36"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:24"] [quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:21"] N27 ja N32v meillä olis tuollaset 4 "töpseliset" milkmasterit, palan halusta että saisin asentaa ne teille yhdessä. Menkää vaikka polvilleen tissit vastakkain niin onnistuu ja mä voin avata vyöni ja asettua sivusta siihen teidän väliinne seisoskelemaan kulli sopivalla korkeudella teidän kasvoihin nähden? Mies 30v [/quote] Luule vaan, sä siinä hommiin saisit ruveta. Ei irtoa kunnolla maito pumpulle ellei sitä hyväilyllä heruta. En tiedä pärjäisitkö meidän kanssa. Ehkä olis paras keskittyä lypsämään sitä omaa vaimoa. N27 [/quote] Arvasin että toinen on vähän "junttura tuhmeliini" pitääkö vähän heruttaa ensin (totutella)? Hyvä olis olla ihan hyvänkokoiset lypsettävät sillä muuten kuuluu helposti lurps lurps ja sitten joudun kannattelemaan niitä lypsyttimiä ja ohjailemaan sitä tissiä sinne:D (tiedän sen ku oon ennenki sitä tehnyt.) Laitetaanko muuten valiolle vai lypsetäänkö erilleen? Valiolta vois M50:kin saada osansa ja ajatelkaa nyt maitotilikin? Mies 30v [/quote] En tiedä miten hyvin maitomies tuntee alansa, mutta maito ei heru=tule tissistä ulos, jos ei ole hyvä mieli ja tyytyväinen olo. Vaativien juntturoiden kanssa varsinkaan ei pelkällä tekniikalla pärjää. Onneksi samat hormoonit, jotka maidon tehokkaimmin heruttaa virtaa myös nautinnollisen seksin ja orgasmin aikana. Eikö olekin kätevää ja hyvin luonnon suunnittelemaa? N27 [/quote] Tiedätkös, jostain syystä kiihotat mua. Tosi hassua, kun en ole naisia halunnut noin 10 vuoteen:D Kai sun kirjotuksista välittyy sellanen kiva kuva vähän kipakasta ja pervosta PIKKUvaimosta:D Paljonkos on viikkoja kasassa? N32v [/quote] :D Ihanaa ja hyvin imartelevaa. Mua viihdyttää ajatus siitä, että ollaan hyvinkin voitu istuskella kahvikupin äärellä puhumassa muksujen touhuista samassa perhekahvilassa tai puistossa, jos niiden pienempiesi kanssa ehdit sellaisissa liikkua. Ens kuussa pitäisi syntyä ettei tarvii leikkuupöydälle lähteä. N27 [/quote] Puistoissa tulee kyllä käytyä ja mammojen kanssa turistua ;), perhekahviloihin ei oikein voi mennä, lapset tylsistyy:D Pidän peukut pystyssä, että syntyy alateitse, leikkaus on meinaan helve**n ikävää. N32v
[/quote]
[/quote]
Pahoittelen, jos ajatus tästä katkesi kesken hyvän runkkauksen :) N27
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:13"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 08:21"]
N27 ja N32v meillä olis tuollaset 4 "töpseliset" milkmasterit, palan halusta että saisin asentaa ne teille yhdessä. Menkää vaikka polvilleen tissit vastakkain niin onnistuu ja mä voin avata vyöni ja asettua sivusta siihen teidän väliinne seisoskelemaan kulli sopivalla korkeudella teidän kasvoihin nähden? Mies 30v
[/quote]
Luule vaan, sä siinä hommiin saisit ruveta. Ei irtoa kunnolla maito pumpulle ellei sitä hyväilyllä heruta. En tiedä pärjäisitkö meidän kanssa. Ehkä olis paras keskittyä lypsämään sitä omaa vaimoa. N27
[/quote]
Arvasin että toinen on vähän "junttura tuhmeliini" pitääkö vähän heruttaa ensin (totutella)? Hyvä olis olla ihan hyvänkokoiset lypsettävät sillä muuten kuuluu helposti lurps lurps ja sitten joudun kannattelemaan niitä lypsyttimiä ja ohjailemaan sitä tissiä sinne:D (tiedän sen ku oon ennenki sitä tehnyt.) Laitetaanko muuten valiolle vai lypsetäänkö erilleen? Valiolta vois M50:kin saada osansa ja ajatelkaa nyt maitotilikin? Mies 30v
[/quote]
En tiedä miten hyvin maitomies tuntee alansa, mutta maito ei heru=tule tissistä ulos, jos ei ole hyvä mieli ja tyytyväinen olo. Vaativien juntturoiden kanssa varsinkaan ei pelkällä tekniikalla pärjää. Onneksi samat hormoonit, jotka maidon tehokkaimmin heruttaa virtaa myös nautinnollisen seksin ja orgasmin aikana. Eikö olekin kätevää ja hyvin luonnon suunnittelemaa? N27
[/quote]
No on tietenkin. Ei sitä tartte niin vakavasti ottaa ja kyllä mä keskitynkin siihen omaan vaimokkeeseen, tiedä vaikka pian pääseekin sitä lypsämään sehän on vain ajan kysymys enää, yks päivä tutustuinki jo siihen lypsyttimeen, löytyy ihan semmonen mekaaninen, ei olla siirrytty koneelliseen lypsyyn:D Mites irtooko imemällä hyvin? Tissimmamma on kyllä hyvää:) Mies 30v
[/quote]
Sehän hyvä, toivottavasti pian syntyy ja kaikki menee hyvin. Jos tuon oman miehen kanssa maitohommiin rupean, on aina hyvä mieli ja tyytyväinen olo. Sillon valuu imemättäkin. Sitten kun vauva ei enää ota osaansa, tarviis tehdä jo enemmän töitä asian eteen, jos haluaisi ylläpitää. Aikuisen imuote on niin erilainen ja loppupeleissä heikompi kun elääkseen syövän vauvan. N27
[/quote]
Kiitos! Niin ja sitä ollaan samalla kuulla ja samaa toivon teille myös, onneksi olkoon! Joku se on sinunkin yli kontannut:) Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:11"]
Kiitos! Niin ja sitä ollaan samalla kuulla ja samaa toivon teille myös, onneksi olkoon! Joku se on sinunkin yli kontannut:) Mies 30v
[/quote]
Kiitos ja todistetusti jopa kaksi kertaa! Onneksi toinen muksu on siitetty mun synttäreiden ja toinen miehen nimipäivien aikaan niin säilyy edes lapsilla se käsitys ettei vanhemmat harrastaneet seksiä koskaan muulloin kuin korkeintaan merkkipäivinä :D N27
Vähän hölmö vastaus, mutta onko muka lypsimiä saatavana? Nännin kohottajia saa apteekeista. Jostain saa nännipumppuja ja nännipainoja. Sitten jotain nipistimiä vitjoineen. Nännikoriteitakin monenlaisia on. Mikä olisi paras hellävarainen juttu isoille terhakoille tuntoherkille nänneille? Halusin kokeilla viikonloppuna avorintaliivien kanssa jotain kiihottavaa,hauskaa yllätystä. Onko vitjoja jotka voisi kiinnittää sukkanauhaliiveihin?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:38"]
[/quote]
[/quote]
Pahoittelen, jos ajatus tästä katkesi kesken hyvän runkkauksen :) N27
[/quote]
Eipä taida näillä saiteilla paljon käsi väsyä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 14:36"]Vähän hölmö vastaus, mutta onko muka lypsimiä saatavana? Nännin kohottajia saa apteekeista. Jostain saa nännipumppuja ja nännipainoja. Sitten jotain nipistimiä vitjoineen. Nännikoriteitakin monenlaisia on. Mikä olisi paras hellävarainen juttu isoille terhakoille tuntoherkille nänneille? Halusin kokeilla viikonloppuna avorintaliivien kanssa jotain kiihottavaa,hauskaa yllätystä. Onko vitjoja jotka voisi kiinnittää sukkanauhaliiveihin?
[/quote]
Saa niitä monia erilaisia! Lehmille lampaille ja jne.
Oma suosikki on hopeat mustalla reunoilla :P
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:11"]
[/quote]
Kiitos ja todistetusti jopa kaksi kertaa! Onneksi toinen muksu on siitetty mun synttäreiden ja toinen miehen nimipäivien aikaan niin säilyy edes lapsilla se käsitys ettei vanhemmat harrastaneet seksiä koskaan muulloin kuin korkeintaan merkkipäivinä :D N27
[/quote]
Hyvä että olette noin siveellisiä:D Mua on kans yritetty lapsena opettaa olemaan tosi siveellinen mutta musta tuntuu että oon vähän kaikkea muuta:D Meillä myös osuu toisen lapsen siitos meidän parisuhteen merkkipäivään, tästä nyt tulevasta ei voi niin sanoa, mun tuurilla juhannusaattokin menee sitten synnärillä, mutta eihän se mitään kun sentakiahan mä kesälle tähtäsin että saan pitää 7 viikkoa yhtäjaksoisesti lomaa:D Muuten se tapahtui niin lyhyellä aikavälillä siis ihan kerta astumisella että voin jopa asennon muistaa, se oli takaapäin, rajusti ja todella syvälle. Taisi olla oikea istutussyvyys ja kosteus kun heti alkoi itämään:D Jokuhan vois tuosta asennosta arvella tulokkaan sukupuoltakin... Mies 30v
No niin taita taas joku ville täälä jutella itsensä kanssa kannat vaikka lähteä lenkille
Vaimolla tissit tippuivat maitoa, kun hän ei halunnut imettää. Sitten ostin pumpun hänelle. Sanna syöttöapu nimeltään. Sillä sai tuttipullon puolilleen helposti. Sitten vaan vauva lutkuttamaan tuttipulloa.
Mies lypsetään pyllynreijällä. ;P
N23
Perkele että on sekava ketju.... kun setämiehet ei edes osaa lainauksia keskusteluun tehdä oikein ja siihen päälle kaikenmaailman sekopäät mukaan
En täysin ymmärtänyt kysymystä, mutta ei kai ap itsekkään ole ihan täysillä mukana.
Lapsia en ole koskaan imettänyt, mutta mies on nostattanut maidon itselleen. Pari kuukautta jaksanut ylläpitää ja sitten on hiipunut. Mutta hyvin mulla nousi isännällekin, ukko rakastaa maitotissejä:)
N32v