Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverilla 6v ihan kiva tyttö, joka niin tynnyrissä kasvanut!

Vierailija
17.04.2010 |

Nähtiin tänään kaupungilla kaveri, sen tyttö, mä ja mun tyttö. Kaverin jo 6v tyttö ei uskaltanut kulkea yksin, halusi pitää koko ajan äitiä kädestä. Käytiin lounaalla. Kaverin muksu oli elämänsä ekan kerran Mäkkärissä. Ihan innoissaan hösäsi Happy Mealin lelusta ja pirtelöstä. Sitten mentiin meille. Lapsi ei ollu koskaan nähny ennen Bratzeja tai The littlest pet shop hahmoja. Leikkii vaan pehmoilla, nukeille ja legoilla. Kiva varmaan mennä syksyllä kouluun. Muut nauraa ihan pikkukakruksi. Ihan tynnyrissä elänyt. Muuten ihan herttanen tyttö.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuen ihan siitä, että jaksaa tällöin kävellä paremmin ja pysyy aikuisten vauhdissa mukana. Muutenkin pojistamme on kiva pitää kädestäni kiinni. Ei sen vuoksi, että pelkäisivät tai olisivat tynnyrissä kasvaneita. Ei meidänkään pojat tiedä mikä on Bratz. The little pet shop hahmoja he ovat ostaneet synttärilahjaksi kavreilleen, mutta eivät he niillä itse leiki ja meiltä ei niitä löydy.

En ole kyllä huomannut, että nuo 7v ja 9v puhuisivat kavereidensa kanssa leluista. Korkeintaan netistä löytyvistä peleistä ynm.

Vierailija
22/30 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä se vähän outoa on jos 6v ei ole ikinä macDonaldsissa käynyt.

Mäkkärissä joskus 11-vuotiaana, ja sen jälkeen oon käynyt ehkä 10 kertaa yhteensä, nyt oon 30. En kyllä voisi kuvitella, että veisin lapsiani mäkkäriin, sitten kun sellaisia on. En mä käy itsekään siellä. Mulle tulee niin huono olo roskaruuasta, että jätän väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuen ihan siitä, että jaksaa tällöin kävellä paremmin ja pysyy aikuisten vauhdissa mukana. Muutenkin pojistamme on kiva pitää kädestäni kiinni. Ei sen vuoksi, että pelkäisivät tai olisivat tynnyrissä kasvaneita. Ei meidänkään pojat tiedä mikä on Bratz. The little pet shop hahmoja he ovat ostaneet synttärilahjaksi kavreilleen, mutta eivät he niillä itse leiki ja meiltä ei niitä löydy. En ole kyllä huomannut, että nuo 7v ja 9v puhuisivat kavereidensa kanssa leluista. Korkeintaan netistä löytyvistä peleistä ynm.

Vierailija
24/30 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö lapset ja aikuiset ole erilaisia? Sitä minä ainakin toivon. Ja mitä tulee mäkkäriin, niin eipä se nyt mikään katastrofi ole, jos siellä ei ole käynyt. Kädestäpitäminen. Jestas !!! Tyttö on 6v ! Mitä pahaa siinä on? Me olemme erilaisia. En minäkään tyrkytä lapsilleni petsejä tai brazeja. Leikkivät kuitenkin aivan normaalisti ja barbeja löytyy, mutta eivät kiinnosta. Eikä kaikilla tarvitse kaikkea olla. Muistan kun esikoiseni meni ekalle. Me käveltiin käsikädessä kouluun. Niin teki moni muukin. Suosittelen ! Siitä on jo kauvan, ja nyt niitä on jo saateltu ekalle luokalle 5 lasta . Toisia kädestä pitäen, toisia ei. Ovat siis nuokin sisarukset erilaisia.

Vierailija
25/30 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONkohan tää provo?

Meidän lapset 8 ja 5 ei oo ikäinä käynet Macissä, eikä ainakaan meidän vanhempien toimesta käykään.

Vierailija
26/30 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ottako kaikkea taas niin tosissanne, mammat!

Vierailija
27/30 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikos tuo nyt ole ihan tervetta, etta 6-v tytto leikkii pehmoilla, nukeilla ja legoilla? Itsellani on pelkkia poikia( joiden suosikkilelut ovat legot ja brion junat/radat mutta ei tuo tytto minusta miltaan tynnyrista kasvaneelta vaan kuulosta. En suurin surminkaan haluaisi lasteni "aikuistuvan" liian varhain. Ja minusta on mukavaa kun lapseni pitavat kadesta ja halailevat. Kylla ne kerkiavat olla itsenaisia ja aitia hapeilevia sitten teineinakin. Eniten inhottaa se kun yli-innokkaat mammat meikkavat jotain 3-v tyttojaan ja ostavat heille korollisia kenkia ja minihameita. Miksei lapset saa olla enaa lapsia !!

Vierailija
28/30 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

---> Se ehkä eniten ihmetytti, et oli äiti kädessä kiinni koko ajan.

Vierailija
29/30 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran mäkkärillä.

Edes barbeja mulla ei ole ollut koskaan. (näitä muita ei siihen aikaan vielä ollut...)

Enkä kyllä ole tynnyrissä kasvanut.

Ei meilläkään käydä syömässä mäkkärillä, kun ei kukaan perheestä niiden tarjonnasta tykkää.

Joskus on jätskit käyty hakemassa.

Vierailija
30/30 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kummallista, jos 6-vuotias ei ole käynyt Mäkkärissä? Ei kai ne lapset sinne yksin mene? Mä een ole käynyt ko. puljussa sitteen teinivuosien, paikka on boikotissa. Olisi todella kummallista, jos 6-vuotiaamme olisi käynyt sillä... Kaipa olemme kummallisia sitten koko perhe :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan