Mitä päälle vappunaamiaisiin raskaana ollessa?
Keksikääpä miten pukeutuisin vappunaamiaisiin. Olen viimeisilläni raskaana.
Kommentit (14)
lastenjuhliin jotain pyöreää, omena, kurpitsa, teletappi tms.
Aikuisten juhliin vaikka nunnan puku voisi olla hauska ;-)
joka näyttää ison mahan kanssa hupaisalta :D
Tietysti myös joku lintu olisi helppo toteuttaa. Pyrstö takapuoleen ja kupu lötyyy omasta takaa.
kuin vappujuhliin ja naurettavaksi pukeutumiseen.
Ei muuta kun maalaat sänkeä ja mustat silmänaluset sekä häivytät pari hammasta. Verkkopaita "kaljamahaa koristamaan", lökäpöksyt jalkaan ja tietty litkit juomaasi suoraan pullon suusta.
Toi nunna ois kyl aika loistava :) Tarttis vaan kaavun olla sellanen et maha viä ois havaittavissa :) Hyviä ehdotuksia, tarttee kaivella vaatekappia löytyskö sieltä mitään mitä vois käyttää noissa teijän ehdotuksissa.
Ja sinulle joka sanoit jotain tyyliin että viimesillään raskaana olevalla pitäs olla jotain muuta mietittävänä niin voi luoja sun elämääsi! Kyllä kuule kaikki ajatukset on raskaudessa ja vauvassa joten ihana kun on jotain muuta mietittävää. Ja ihana kun kaverit ei jätä kutsumatta vappu rientoon koska olen raskaana :)
VIimeisillään raskaana pitäisi keskittyä ihan muihin asioihin, kuin vappujuhliin ja naurettavaksi pukeutumiseen.
Miksi ihmeessä? Ja mitä ne asiat ovat, mihin siinä vaiheessa niin ihmeesti pitää keskittyä? Viimeisillään raskaana on varmaan potkuhousut, bodyt ja kaikki lapsen tarvikkeet järjestelty niin moneen kertaan, että on oivallinen hetki viettää vielä hetki aikaa ystävien kanssa. Sen lapsen syntymän jälkeen, kun sitä aikaa voi olla vähemmän.
Hauskoja juhlia!
Muumihahmo voisi sopia sulle asuksi.
Viimeisillään raskaana olevan pitäisi keskittyä ihan muihin asioihin, kuin vappujuhliin ja naurettavaksi pukeutumiseen.
Nyrkin ja hellan välissä ja paljasjalkaisena on naisen paikka. Kannattaa myös lopettaa hymyileminen kun lapsia on tulossa.
Viimeisillään raskaana olevan pitäisi keskittyä ihan muihin asioihin, kuin vappujuhliin ja naurettavaksi pukeutumiseen.
mitä ne asiat vois olla.
kuin vappujuhliin ja naurettavaksi pukeutumiseen.
Maalaa masuun täysi kokoinen leppäkerttu ja pukeudu itse muuten mustaan.
Tahi vappupallo..