Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poskiontelon tulehdus vai mikä? ov

Vierailija
17.04.2010 |

Yskittää, nenästä tulee vaihtelevasti kaikkee, esim kun laitan pään alas, sieltä hulahtaa vettä. Ääni on "tukkoinen", vaikka nenä ei ole tukossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat sun poskiontelot sillä koneella, vaikeeta se on muiden yrittää "kaukodiagnosoida" sua. Aina ei tule kipua poskiontelotulehduksessa, ei minullakaan ollut. Minulla oli aivan vasta poskiontelontulehds molemmilla puolilla ja lääkekuuri loppui tällä viikolla ja epäilen, että vieläkin on toinen puoli tukossa, kun ääni on nasaalinen ja vähän tukkoinen olo - kipua ei ole silti minullakaan. Minäkin käyn kuitenkin tarkistuttaan vielä nuo ontelot, jos eivät olekaan täysin parantuneet...

Vierailija
2/5 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen yleensä silti tunnistaa "koputtamalla" omaa poskionteloaan/poskiluutaan siitä nenäpuolelta. Se tuntuu erilaiselta, täydeltä, tulehtuneelta ja usein koputtaessa kipeältä, vaikka muuten ei oliskaan.

Mä luulen, että ap:llä on vaan nuha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinkin voi kyllä kehittyä poskiontelotulehdus herkästi, jos tuollainen taipumus on. Suosittelen poskionteloiden tarkistuttamista.

Vierailija
4/5 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin millä perusteella ap väität, ettei olosi ole flunssainen???

Vierailija
5/5 |
17.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siitepölyallergia..

tai tuhka?

siis ei panetta päässä kun laitat päänalas?

ja kuinka kauan oireet olleet, en ihan heti meins lääkäriin jos ei muuten haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme