Mies: kuinka usein (rehellisesti) haluat seksiä?
Kysytäänpä kerrankin näin päin. Kiva ois tähän saada rehellisiä vastauksia :)
Itselleni luontainen rytmi on 1 krt / vk. Olen 35-vuotias hyväkuntoinen mies.
Kommentit (118)
Haluaisin 2-3 kertaa päivässä. Sitähän tässä kysyttiin.
Seksiä sitten taas harrastetaan n. kerran kolmessa viikossa.
M42
Vaihtelee, mutta haluaisin vähintään kerran päivässä. Joskus kun on aikaa ja mahdollisuus, niin vieläkin nussitaan monta kertaa päivässä. Viimeksi sunnuntaina 3 kertaa, olisi mennyt enempikin.
t. m-50
Haluan 5 kertaa paivassa.
Harrastan 1-2 kertaa paivassa.
Suhteessa 20 vuotta ja en ole pettanyt
m41
Haluan kahdesti päivässä. Naiselleni sopii noin kahdesti kuussa.
M39
Jos joka päivä saisi, se olisi hyvä. Joskus pari tai usemman kerran päivässä kun halut pääsee kasvamaan.
Ennätys taitaa olla tässä lähimenneisydessä 4 kertaa peräkkäisinä päivänä, sitten tulee taukopäiviä väliin.
Itse haluaisin myös orgasmin jälkeen hetken päästä uudelleen valmiiksi liukastettuun sisälle. Noitakin olen onnistunut saamaan muutaman kerran ja se on ihan kivaa. Mitä liukkaampi ja kosteampi, siitä tykkään. Aah ajatuskin saa kiihottumaan.
M45
Meillä periaate on että viikko on pyhitetty duunille, ja viikonloppuna harrastetaan pitkiä sessioita koko viikonlopun läpi.
Tiedä muista mutta meillä toimii. Kertyneet paineet tulee pintaan ja ulos kertaheitolla
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:28"]
Kysytäänpä kerrankin näin päin. Kiva ois tähän saada rehellisiä vastauksia :)
Itselleni luontainen rytmi on 1 krt / vk. Olen 35-vuotias hyväkuntoinen mies.
[/quote]
Viimeksi noin kuukausi sitten. Sen viikonlopun aikana halusin neljään kertaan. Välillä on pitkiä jaksoja, jolloin haluan useampana päivänä viikossa, joskus saatan haluta useana peräkkäisenä päivänä. Aina joskus tulee tällainen täysin haluton jakso.
Haluan 1krt/pv, mutta seksiä on 1-3krt/vko. Onneksi vaimo antaa ihania suikkareita lisäksi... ;)
M41
kerran tai pari päivässä,
koska naiseni ei ole ollenkaaan yhtää innokas, niin pitää hoitaa asia useinkin muuten.
M:48
Koko ajan. Pussien tyhjentymisen jälkeen menee muutama tunti sen kummemmin haluamatta.
[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 18:29"]kerran päivässä joskus useamminkin t: 34 v hyväkuntoinen
[/quote]miten joku vois jaksaa harrastaa seksiä monta kertaa päivässä!?
Sanoisin että kerran viikossa olisi hyvä minimi, tosin en saa niin usein. sellainen 2-4 kertaa viikossa olisi mielestäni hyvä, enää ei ihan joka päivä kiinnosta.
t.mies44v
Voin sanoa että 2-3x viikossa on ihan maximi. Tuo 1x viikossa riittää ihan hyvin. Vaikka olen hyväkuntoinen 26v ja vaimo on oikein hehkeä, niin työviikolla ja sen jälkeen usein väsyttää niin paljon että seksikin tuntuu työlle.
Arkisin keskimäärin 2-4 krt/vko. Lomalla päivittäin, ennätys viime kesältä 8 krt/pv. M40
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 11:55"]
3-4 kertaa viikko. saan max tuon määrän mutta vuodessa...tai en tiedä..viime kerrasta liki vuosi.
Hyvä puoli asiassa on ettei voi hirveästi enään vähentyä.
T:
M50
[/quote]
meillä sama, erona vaan se että olen 42v nainen :(