Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tämä olla mahdollista?

Vierailija
16.04.2010 |

Tilanne on siis tämä. Minulla on ollut ennakoivia supistuksia jo jonkun aikaa ja rennosti pitäisi kuulemma ottaa. Toisin sanoen välttää stressiä. Moinen on mahdotonta kun on kotona 1½vuotias hyperaktiivinen ikiliikkuja ja vielä harvinaisen temperamenttinen.

Olen huomannut että aina kun esikoisen suusta pääsee tietynlainen ääni tulee kivulias pitkä supistus. Normaalit riemunkiljahtelut eikä itku tätä aiheuta. Ainoastaan se yksi raivostuttava vinku-kitinä rääkäsy mikä sieltä suusta pääsee jos ei saa huomiota heti tai kielletään tekemästä jotain.

Olenko nyt ihan vainoharhainen vai voiko tälläistä tapahtua? Kellään kokemuksia?

Vinkkejä kaivataan myös siihen että esikoinen ei vieläkään nuku öitä kunnolla vaan kääntää ja vääntää kunnes pomppaa pystyyn huutaen useasti yössä. Nukahtaa heti kun hänet käy laittamassa takaisin makuu asentoon ja peiton päälle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni siihen et jouduin viemään 1,7kk hoitoon tai/ja toisena vaihtoehtona oli mun joutuminen sairaalaan lepoon eli kuitenkin piti laittaa hoitoon.

Vierailija
2/2 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina sellanen olo että siellä tulee vaan sairaammaksi :/

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla