Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuäiti Tampereelta kaipaa muita äitejä ystäviksi!!

Vierailija
16.04.2010 |

Olen yhden ihanan taaperon sinkkuäiti. Lapsen synnyttyä olen yhä enemmän ja enemmän erakoitunut muusta maailmasta.

Vain muutama läheinen ystävä säilynyt, mutta heitä näen melko harvoin. Heillä ei myöskään ole lapsia, joten yhteistä tekemistä keksii huonosti.

Nyt olen päättänyt tehdä stopin tälle yksinäisyydelle! Tahdon muita äitejä ystävikseni. Ihan jo lapsenikin takia. Hän ei ole päivähoidossa, joten pääsee leikkimään muiden lasten kanssa hyvin harvoin.

Olemme nämä pari vuotta kierrelleet lähialueiden leikkipuistot, sen toivossa, että tutustuisin muihin äiteihin, jotka asuisivatkin lähellä. Kevyttä jutustelua pidemmälle en ole päässyt. Luulen vian olevan siinä, että muilla on perhe, jonka kanssa viettää aikaa. Eivät he kaipaa muuta seuraa niin paljon kuin sinkkuäidit.

Tiedän Tampereella olevan paljonkin erilaista äiti-lapsi-toimintaa, mutta mitä?!

Vinkkaa minulle!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun etelä-Tampereella

Vierailija
2/3 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen NNKY:n toimintaan tutustumista! Heillä on mm. viikoittain kokoontuva yh-kahvila jossa tarjolla mm vertaistukea. Googlella varmaan löytyy lisää tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tutustuisit uusiin ihmisiin ja jos saat lapsesi pph:lle, hän saisi muista lapsista seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan