Ei naurata kyllä tipan vertaa
Lapset kipeenä kovassa räkätaudissa, lähikauppa kiinni, itselläkin tuntuu flunssan oireita ja mies reissussa Välimeren tuntumassa. Piti tulla tänään kotiin, mutta ties millon tulee. No, luonnonvoimille ei mitään voi.
Kommentit (8)
Tänään piti päästä kotiin, vaan toisin kävi.
Pitääköhän lapsille kertoa, että mummoa ja vaaria ei enää nää? En pysty....
jotta saa olla harmissaan?! Hanki itse elämä.
Koita kestää ap, huomenna voi olla jo hermot hellemmällä :)
Kasva aikuiseksi!
soita kaverille tai vanhemmilles ?? se vois helpottaa !!
Antaa häne harmitel.. kyl muaki harmittas jos mies olis tyylii viikot poissa ja kun pitäs tul kotiin niin ei pääsekkään tulee. MIKS AINA TÄYTYY OL NÄIT IHMISII; KETKÄ ON VITTUMAISII MUILLE??!!! Häntä nyt harmittaa, antaa harmittaa, eikä tarvi olla ilkee hänelle! mua vituttaa kans ku kaupat kiinni ja ei mitään ruokaa jääkaapis, kun rahat on ollu loppu. tänää tuli palkka ja suurin osa kaupoista kiinni, just mun tuuria.
Tänään piti päästä kotiin, vaan toisin kävi.
Pitääköhän lapsille kertoa, että mummoa ja vaaria ei enää nää? En pysty....
Miehellä piti olla tällä kertaa viikon työmatka, nyt lentokiellon vuoksi venyy ja venyy. Muksuista kolme jo flunssassa, eiköhän neljäskin kohta... Ja - miehen - sukulaiset vain soittelevat ja päivittelevät miten "vaikeaa" miehellä nyt mahtaa olla... Eipä ole mieleen tullut kysyä tarvittaisiinko kaupassakäynti- tai muuta apua, sillä eihän se kotona jumissa oleminen kyllä olekaan jännää...
Mut se on oikeesti aika rankkaa, kun mies reissaa paljon. Kun on asennoitunut, et hän tulee kotiin joku tietty päivä, niin se vaan tuntuu rankalta, kun ei tuukaan. Ja nyt varsinkin, kun ei yhtään tiedä meneekö päivä vai viikko ennen kun pääsee tänne.
Mut joo, kyl tää tästä. Ei tää todellakaan mun maailmaa kaada. Nyt jo parempi mieli, kun lapset nukkuu ja itse just lopetin tunnin puhelun parhaan ystävän kanssa. Ja kohta syön lempiruokaani ja katson telkkaa villapeittoon kääriytyneenä.
Kiitos teille, ketkä ymmärsitte!
ap
Kasva aikuiseksi!