Mun mielestä Ticket to heaven on aivan karmee nimi
lastenvaatteelle !!!
Siis lippu taivaaseen joku vaate ?
Ei noita ollu kun mun muksut oli pieniä enkä olis ostanukkaan.
Mä en tykkää kun viitataan kuolemaan lastenvaatteissa tai jos joku sanoo pikkuenkeliks lastaan, karseeta on se.
Mikä niissä on niin mahtavaa ettei lapsuus oo onnellinen ilman noita vaatteita ?
Kommentit (26)
kun jotakin hienoa tapahtuu. Tai siis joku on niin hyvää, että siitä tulee ihan taivaallisen hyvä olo. Eli aika paljonhan se toki on lastenvaatteelta vaadittu.
Sinä kans ihme nimi,näin suomalaisen korvaan,mitä lie tarkoittaa jollain muulla kielellä.Mutta kyllä meidän isäntä nauroi kun kuuli että olin ostanut Molon paidan:D
Ticket to heaven -nimi toi alkuun kans mielikuvan lapsesta,joka Ticketin haalari päällä juoksee suoraan auton alle.
Nykyään ajattelen että tarkoitus varmaan on että kun "heaven" mielletään ihanaksi olotilaksi,paikaksi ja se vaate on se "ticket-lippu" siihen oloon"I'm in heaven!"Olen kolmannessa taivaassa,niin upeelta tuntuu"- niin lapsesta tuntuu samalta käyttäessään Ticketin vaatteita-ihanalta,upealta n.s I'm in heaven when wearing these clothes :D Varmaan tätä on ajateltu.
Ei teillä olis varaa ticketiä ostaa.Ostakaa prismasta niitä halpis lassieta
Näin pitkä ketju, eikä kukaan mainitse Molo Kidsiä???
Mun mielestä se on ihan järkyttävä nimi. Tulee mielleyhtymä, että lapsi jää auton alle Ticket to heaven -haalareissaan. Kutsuisin tuota ironiaksi, jos kyseessä ei olisi lapsi. Olin alkuun järkyttynyt tuosta Ticket-huumasta (itse pienen lapsen äiti, joten uusia nämä lastenvaatekuviot), mutta kai se on tarttuvaa, koska olen jo yhdet merkin talvihousut ostanut...
Samoin ymmärrän, että lasta tekee lukuisten muiden lepertelynimien lisäksi kutsua enkeliksikin. Jotenkin kuitenkin välttelen sitä enkeli-nimitystä, viittaa minustakin kuolemaan.