Ideoita miten pyytää kummiksi!
Kummit ovat mietittynä tulokkaalle valmiiksi mutta haluttais jotenkin muuten kuin suoraan kysymällä pyytää heitä kummeiksi. Olisko ideoita millä tavoin sen tekis sekä mahdollisia runoja:)
Kommentit (2)
on vaarana, että runoa ei ymmärrä. Mieheni ystävä pyysi meitä kummiksi soittamalla miehelleni ja luritteli jonkun ihme tarinan, josta meidän olisi kuulemma pitänyt ymmärtää, että meitä pyydetään sillä kummeiksi. Tilanne meni siihen, että itse soitin vauvan perheelle ja kysyin suoraan, että anteeksi, en oikein ymmärrä mitä tässä nyt tarkoitetaan. Selvisihän se, mutta mutkan kautta.
Jos haluat jotenkin erityisesti toimia, keksi kuitenkin yksinkertainen ja suora tapa. Vie kukkapuska kummiksi haluavasi oven taa ja kirjoita korttiin, että tuletteko kummeiksi tai kutsu teille khaville ja kysy kahvipöydässä tms.
Terkuin kolmen lapsen äiti, joka itse aina vain kysynyt ihan suoraan ja vanhanaikaisesti. Asia tullut selväksi heti puolin ja toisin.
Varsinkin tuo "me" kohta. Uskon tosiaan että miehesi haluaa mielummin luritella jotain runoja kuin kysyä suoraan :DDD
Minua ärsyttävät kaikki teennäiset viritelmät pukea ASIA johonkin "runoon". Tekee asiastakin vain vitsin.