Millä tavoin olet hyvä sängyssä?
Tarvitsen uutta perspektiiviä seksielämääni. Mistä asioista sinua on kehuttu tai tiedät muuten olleesi erityisen hyvä seksi suhteen?
Kommentit (50)
No mitäs sitä olemaan vaatimaton, kun on kehuttu. Olen siis hyvä ottamaan suihin ja naimaan ylipäätään. Kai se vaatii aistillisuutta, heittäytymmistä ja taitojakin, joita on kokemuksen ja iän myötä kehitelty. Ja hyvää pimpsaa tietenkin. Pysyy sekin kunnossa, kun harrastaa sänkyjumppaa :D
Mulle seksi kelpaa aina. Mies ei valitettavasti jaksa täyttää päivittäisiä tarpeitani.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:13"]
Osaan käyttää lantionpohjalihaksiani ja treenaan niitä päivittäin. Tämä perusasia unohtuu monilta naisilta.
[/quote]
No tuskin darling
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:55"]
Pystyn nukkumaan ainakin 12 tuntia putkeen. Pitkät päikkärit on myös mun bravuuri.
[/quote]
Jeps paitsi että nukahdan myös alle 5 minuutissa vaikkka olisi suorituspaineitakin. Ja kuten arvata voi, niin taitoni riittävät myös päivällä nukkumiseen.
Voi kuinka löytäisinkään naisen, joka olisi petihommissa edes jossain määrin samalla tasolla. Pötköteltäisiin yhdessä ihan keskellä päivää, ja alan liikkeestä käytäisiin hakemassa silmälaput, jotta turhanpäiväinen valoisuus ei häiritsisi tunnelmaa.
[/quote]
Pötkömörkö? :)
Yksi petikumppani kehui minun olevan aivan eri sarjaa kuin aikaisemmat kokemuksensa - ja hän on sentään ollut sängyssä ainakin yhden todella kauniin naisen kanssa. Itse olen enemmän kuin hieman pyöreä. Kuulemma olin täynnä seksuaalista energiaa ja todella viettelevä, mukana tilanteessa. Tämä kaunotar oli vaan levittänyt jalat ja möllöttänyt siinä.
Tykkään todella pitkistä esileikeistä. Tästä on tullut kiitosta monelta naiselta ja yleensä he saavat ensimmäisen orgasmin todella nopeasti, eikä toiseenkaan yleensä kauaa mene. Naiset on ihania :)
M39
Olemme estoton pari. Minä olen hyvä kaikessa mitä seksissä teen, vaimonikin on erittäin hyvä ja estoton ja yllätyksiä täynnä. Rupes muuten panettamaanM50+.
Ei oo kukaan koskaan valittanut (ei oo kukaan eksynyt minun sänkyyni). :D
Otan naisen huomioon ensimmäisenä ja tykkään todella kiusata sängyssä toista esim suutelemalla kaulaa ja edeten siinä mahalle ja sisäreisille kohti häpyä mutta viime tingassa hyppään yli tai annan pitkän suudelman pikkuhousujen läpi ja jatkan mahalle taas hetkeksi :D. Tässä vaiheessa nainen tarttuu yleensä kiinni päästä ja painaa kohti jalkoväliä huokaillen ja rukoillen että koskettaisi kielellä jo. Pikkarit lähtee jalasta ja nuolaisen pitkän nuolaisun koko pillun matkalta ja pyöritän hellästi sormella ja annan välissä naiselle taas suudelman :D. Tällaista tykkään harrastaa usein ja vasta sitten kun nainen on aivan kiimasta sokea alan antamaan hänelle suuseksiä :D
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:53"]
Tykkään todella pitkistä esileikeistä. Tästä on tullut kiitosta monelta naiselta ja yleensä he saavat ensimmäisen orgasmin todella nopeasti, eikä toiseenkaan yleensä kauaa mene. Naiset on ihania :)
M39
[/quote]
Olet tosi hyvä varmaankin. Se mikä meitä eroittaa, on se että kirjoitat naisista. Minulla on vaimo enkä siis voi muuta kun onnitella, Bdsm onkin toinen juttuM50+.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:53"]
M39
[/quote]
Olet tosi hyvä varmaankin. Se mikä meitä eroittaa, on se että kirjoitat naisista. Minulla on vaimo enkä siis voi muuta kun onnitella, Bdsm onkin toinen juttuM50+.
[/quote]
Tai sitten vaan hyvä puhumaan paskaa
Minua on usein kehuttu kielellisistä taidoistani, se on vahvuuteni tiedän sen ja tykkään todella nuolla. Toinen mitä moni ihmettelee on että miks ei kalu löysty laukeamisen jälkeen vaan seisoo edelleen, sillon on kiva sanoa naiselle että no koita edes tehä sille jotain:D Mies 30v
Annan joka kerta suuseksiä :) Mies tykkää kun voi naida suutani.
Äänekäs, aktiivinen, erityisen hyvä ottamaan suihin, kokeilunhaluinen, hyvä pillu.
Noista on kehuttu :--D
Kehuja saanut mm. kiihkeydestä, märkyydestä ja aitoudesta. N33
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:55"]
Pystyn nukkumaan ainakin 12 tuntia putkeen. Pitkät päikkärit on myös mun bravuuri.
[/quote]
Jeps paitsi että nukahdan myös alle 5 minuutissa vaikkka olisi suorituspaineitakin. Ja kuten arvata voi, niin taitoni riittävät myös päivällä nukkumiseen.
Voi kuinka löytäisinkään naisen, joka olisi petihommissa edes jossain määrin samalla tasolla. Pötköteltäisiin yhdessä ihan keskellä päivää, ja alan liikkeestä käytäisiin hakemassa silmälaput, jotta turhanpäiväinen valoisuus ei häiritsisi tunnelmaa.
[/quote]
Hymyilyttää, kuulostaa suloselta vaikka läppä onkin :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:55"]
[/quote]