Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuliko raskausarpia ja käytätkö bikineitä?(ev)

Vierailija
16.04.2010 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne tuli turvotuksen vuoksi jalkoihin, eli näkyvät myös kokouikkareissa:) Ja en käytä, en kyllä käyttänyt ennenkään, eli...

Vierailija
2/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs noille mahtaa? On ne vaalenneet, niin että aika läheltä saa katsoa, että näkee.

Mutta pidän kokouikkaria vain jos uimahallissa oiken uin matkaa kunnolla. Muuten pidän bikineitä (rannalla, kylpylöissä jne)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla on reidet ja perse niin selluliittiset, etten julkisesti kehtaa käyttää mitään muitakaan uikkareita:(

Vierailija
4/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku näki joskus, kun tv viideltä tuli vielä Jon & Kate + 8, jossa Kate kerran esitteli, millaista jälkeä kuutosraskaus teki vatsanahalle - mun vatsanahkani on saman näköinen, vaikka molemmissa raskauksissa vatsassa on ollut vain yksi vauva :D

En minä jaksa koko aikaa näistä arvista murehtia, ei niille mitään voi. Siksi käytän kyllä bikineitä, jos ja kun huvittaa, vaikka on mulle tultu joskus sanomaankin siitä. Viimeksi, kun olimme viikko sitten lasten kanssa kylpylässä, saunassa tuli eräs nuori nainen viereen hekottelemaan, että "on sulle melkoset arvet jääny, mä en kyllä kehtais varmaan tollasilla edes kotoa poistua". Minä vain katsoin tätä naista pitkään, yritin kovasti keksiä jotakin sanottavaa takaisin, mutta jotenkin oli mielestäni niin idioottia tulla sanomaan tuollaista aivan vieraalle ihmiselle, enkä vaan keksinyt yhtään mitään. Taisi se nainen itsekin tajuta hölmöytensä, kun minä vaan tuijotin, ja hiippaili sitten vähin äänin pois paikalta.

Vierailija
5/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 + kaksoset

Mutta bikineitä käytän vain omassa pihassa aurinkoa ottaessa.

Vierailija
6/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen että epä munkaan selluliitit niin häävejä ole, nyyh!

Vierailija
7/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon, ja käytän kyllä bikineitä.

Vierailija
8/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä niistä arvista, suurimmalla osalla naisista on raskausarpia!

ylpeästi kannetaan kunnialla ansaitut viivat! :)

Vierailija
9/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän bikineitä, koska uimapukujen jalka-aukot ovat liian antavia ja bikinin housuilla saa nuo makkarat piiloon. Raskaus arpia ei ole tullut yhtään.

Vierailija
10/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aion vetaa paalle tana kesana bikiinit

sen kun sit kauhistelette rannalla

Vierailija
11/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä käyttänyt bikineitä ennen raskauttakaan. En voi sietää auringonottoa ja mihin muuhun niitä vois käyttää?

Vierailija
12/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon railoja ovat. Viime kesänä kävin saunomassa ja uimassa ja silloin käytin bikineitä. Täksi kesäksi olen katsellut uimatoppia ja uimaboksereita että voi käydä rannalla muuallakin kuin syrjäkylillä muutaman kaverin kanssa.

Vierailija
13/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on hyvä iho, vaikka olen ollut 4 kertaa raskaana joista yks kaksosraskaus, ei jälkeäkään missään

Vierailija
14/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut kummalkaan kerralla ja käytän.

Vierailija
15/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin käynyt joskus ihan vaan uimahallissa kuntoilemssa, mutta sen verran vähän etten ostanut koko pukua joka on mielestäni ällö. nyt kun odotan ajattelin että jos mahani tulee olemaan tiikerin raidoilla, ei bikinit enää niin kivat. olen muuten kylpylä ihminen ja bikinit mun mielestä siellä ok, koska en siellä mitän kuntouinita harrasta.

Vierailija
16/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimapukua en ole omistanut pitkään aikaan..

Vierailija
17/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän biksuja samalla tavalla kuin ennen kolema raskautta.

Vierailija
18/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän bikineitä rannalla, uimahallissa uimapukua.

Vierailija
19/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen lapsen jälkeen.Navan ympärillä varsinkin...Ei ne näy kun saa vatsansa kuntoon,,,käytän biksuja

Vierailija
20/21 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juu kyllä varmasti käytän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan