Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lakkoasiaa!

Vierailija
16.04.2010 |

Lakon alaisia töitä Ei pidä kenenkään tehdä, olipa järjestäytynyt tai ei. Niin pitkään kun joku niit töitä tekee, menee työtaistelulta pohja. Kyllä palkat nousisi jos kertakaikkiaan kukaan ei menisi tekemään niitä töitä. Rikkurit vesittää koko homman!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka purnaavat, että olisivat tyytyväisiä, että on töitä, ajatelkaahan kun pääsette töihin joku on ajanut myös sinun asiaasi. Sinähän sen palkan ja edut saat, joista nyt taistellaan. En todellakaan aio käydä kaupassa tänään vaikka monet pitävät ainakin osan päivästä auki. Rikkureita ovat!

Vierailija
2/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa syödä on työtä tehtävä jotta saa palkkaa. Tällaisen keikka työläisen tulot kun riippuu joka ikisesta työpäivästä. Ja perheeltä jo 1 päivän palkka tuntuu aika suuresti. meinaan eipä noista lakko päivistä rahaakaan tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne RIKKURIT voisivat ajatella että heidänkin etuaan siellä ajetaan! Kyllä se raha niillekkin kelpaa!

Vierailija
4/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tuskin ammattiliitto on kysynyt niiden liittoon kuulumattomien mielipidettä lakosta. Ihan diktaattoorimaisesti vaan ilmoittanut että näin se on kun me sanotaan niin.

mutta ne RIKKURIT voisivat ajatella että heidänkin etuaan siellä ajetaan! Kyllä se raha niillekkin kelpaa!

Vierailija
5/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. olen tänään lakossa, vaikka en myyjä olekaan.

Vierailija
6/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaa rikkurillekin.

Vierailija
7/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaa rikkurillekin.

mutta mä en ole sellaisia korotuksia vaatimassa. Jos ei niitä korotuksia saada niin sit ei. Olen tyytyväinen nykyiseen palkkaani, enkä vaadi liikaa. Jos joku haluaa mun puolesta lakkoilla ja siitä hyvästä saankin jatkossa muutaman euron enemmän, niin ihan sama, kyllä mä sen vastaanotan kun en voi kieltäytyäkään. Mutta mulle se korotus on ihan yksi lysti.

Vierailija
8/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole niiden perään huutelemassa.

Niin mutta kummasti edut ja palkankorotus kelpaa rikkurillekin.

Vierailija
9/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä saa lakkoillessaan ihan hyvän korvauksen liitosta, siis jos on jäsen!

Vierailija
10/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin jos vaikka joku poliittinen puolue päättäisi että nyt kaikki sen puolueen jäsenet menevät lakkoon ja nimittäisivät rikkureiksi kaikkia jotka samoissa työpaikoissa mutta eivät mene lakkoon.

kelpaa rikkurillekin.

Vierailija
11/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. pätkätyöläinen

kelpaa rikkurillekin.

Vierailija
12/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnantaja haluaa heikentää muitakin työehtoja kuin palkkaa.

Vierailija
13/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon liitto haluaa parannuksia.

terv. pätkätyöläinen

kelpaa rikkurillekin.

Vierailija
14/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en ole sellaisia korotuksia vaatimassa. Jos ei niitä korotuksia saada niin sit ei. Olen tyytyväinen nykyiseen palkkaani, enkä vaadi liikaa. Jos joku haluaa mun puolesta lakkoilla ja siitä hyvästä saankin jatkossa muutaman euron enemmän, niin ihan sama, kyllä mä sen vastaanotan kun en voi kieltäytyäkään. Mutta mulle se korotus on ihan yksi lysti.

Vierailija
15/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://pialohikoski.net/?p=620" alt="http://pialohikoski.net/?p=620">http://pialohikoski.net/?p=620</a&gt;

taitaa olla PAM:n kätyri tää kirjoittaja.

Vierailija
19/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kolmen päivän lisälakon jälkeen teillä menee varmaan vuosi, että kiritte lakkopäiviltä menettämänne ansionne takaisin! Suuria korotuksia ei nimittäin ole tulossa ja se on tosi.

Vierailija
20/37 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä saa lakkoillessaan ihan hyvän korvauksen liitosta, siis jos on jäsen!

Mitähän se lakkokorvaus oli? 7 euroa päivä. Ahtaajille maksettiin satasen superisoa korvausta siitä lähtien, kun ahtaajia alkoi valua lakosta huolimatta töihin. Viikonkin lakkoilu normaalilla lakkokorvauksella nääs käy aika lailla palkkapussin päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä