Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa ihan sikana toi tulivuori!

Vierailija
16.04.2010 |

Mitäs jos se räjähtää kunnolla? Jos toi tuhkapilvi on vaarallinen ja me kaikki kuollaan hitaasti siihen? siis kun sitä menee keuhkoihin.. Saadaanko enää raitista happirikasta ulkoilmaa ikinä? :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan nyt kone kiinni ja lähde ihan rauhassa pihalle kävelylle tuonne ihanaan happirikkaaseen ilmaan... Voin luvata sinulle, että sitä samaa hengitysilmaa riittää vielä huomenna ja ylihuomennakin... :)

Vierailija
2/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan on pelokkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei edes kerro jos jossakin posahtaa. Tuon tulivuorenpurkauksen salaaminen ei ihan onnistu ja tuskin se pahin tuhka Suomeen asti kuitenkaan leviää. Ja jos leviää, niin minkäs sille voi.

Vierailija
4/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistelet Sarsia, possunuhaa jne. ja toteat sen massiivisen hävityksen, joka niistäkin tuli.

Vierailija
5/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnonmullistuksia ei pääse mihinkään piiloon

Vierailija
6/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin luvata sinulle, että sitä samaa hengitysilmaa riittää vielä huomenna ja ylihuomennakin... :)

Tai, toki voit luvata, mutta millään et voi lupaustasi pitää, jos noin ei ole. Ei ole mahdotonta, että hengitysilma ja kaikki muukin loppuisi tänään. Tietenkään sitten et ole myöskään vastaamassa syytöksiin lupauksen pitämättä jättämisestä, joten seurauksia sinulle ei tuosta holtittomasta lupailusta tule...

Vierailija
7/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka lentoyhtiöt selviää tästä.

Vierailija
9/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ikkunan äärellä. Se on sitä, aurinko ei paista. Ilma tuntuu karvaalta hengittää ja sotilaat marssivat kadulla kaasunaamarit korvilla.

Näin tämän painajaisissani. Deja Fu.

Tyttäreni itkee polvillaan olohuoneen matolla rukousasennossa ja ulisee armoa Herralta. Minä parka olen jo heittänyt hanskat tiskiin.

Tiskiainekin on lopussa ja pitäisi käydä kaupassa. Kriisitilanteen takia kaupatkin on suljettu. En tiedä kauanko tätä kestää. Ehkä vuosia..

Vierailija
10/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tautiuhat ahdistaa, kun periaatteessa välttelemällä pelastuu.

Vierailija
11/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ikkunan äärellä. Se on sitä, aurinko ei paista. Ilma tuntuu karvaalta hengittää ja sotilaat marssivat kadulla kaasunaamarit korvilla.

Näin tämän painajaisissani. Deja Fu.

Tyttäreni itkee polvillaan olohuoneen matolla rukousasennossa ja ulisee armoa Herralta. Minä parka olen jo heittänyt hanskat tiskiin.

Tiskiainekin on lopussa ja pitäisi käydä kaupassa. Kriisitilanteen takia kaupatkin on suljettu. En tiedä kauanko tätä kestää. Ehkä vuosia..

Vierailija
12/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä huomaatte, että elämä jatkuu kaikesta pahasta huolimatta normaalisti. Tungette tangosta yhdet tai miksei useammankin Ticketin, pääsette jostain mammasta voitolle viemällä juuri sen ainoan oranssin asun hänen nokan edestä. Ja päivä on pelastettu! Oma pieni elämä jatkuu kaikesta huolimatta.

Vierailija
13/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin lenkiltä ja oli aivan mahtava kevätsää.

Vielä puuttus joku tuomipäivän ja maailmanlopun julistaja Jeesus-hörheltäjä.

Vierailija
14/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
15/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen bon voyage -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikasemminkin."

Vierailija
16/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multilahjakkuus. Kaikkea hyvää Nykäselle.

Vierailija
17/17 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on laiffii. Ehkä otin ehkä en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi