Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kylmä"kassoja kauppoihin!!!!

Vierailija
16.04.2010 |

Eli mä oon sitä mieltä että muihinkin kun Ikeaan "kylmä" eli automaattikassoja. Ihan toimiva ja hyvä systeemi. Tykkäsin käydessäni Ikeassa!!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brysselissä nelisen vuotta sitten ja lähikaupassamme oli neljä itsepalvelukassaa. Sitä varmaan tarkoitat.

Ne oli kivoja, joo.

Vierailija
2/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti ruokakaupoissakin. Tosin sitä saisi varmaan aika hyvin valvoa, että asiakas lisää ne kaikki tuotteet varmasti kuitille, ettei mee varastamiseksi. Toisaalta taas sitten on vielä vähemmän töitä ihmisille..ei sekään ole hyvä homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsepalvelukassoja. Hyvä idea!

Vierailija
4/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun vartioillekkaan ei makseta sitä mitä ne pyytää niin siitä syntyy loistava idea.

Kauppa mistä voi hakea ilmatteeksi mitä vaan!!!

Minkä ikäinen keksi näin hyvän idean????

Vierailija
5/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myyjä tarkoittaa paljon muutakin kuin se rahastustoimenpiteen suorittava henkilö.

Ei se itsepalvelukassa vastaa sulle, jos meet kysymään, että millaisen digiboksin voisit talouteesi hankkia tai sattuisiko koon 32 lenkkareita olemaan saman kaupungin toisessa myymälässä...

Vierailija
6/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaset murkun jalat ja sitten rakennetaan niille tie keskon tehtaalta kauppoihin.

Mutta mitä tehdään rääkyville av-mammoille kun pulsut istuu kaljahyllyn välissä juomassa kaljaa?

Vierailija
7/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myyjä tarkoittaa paljon muutakin kuin se rahastustoimenpiteen suorittava henkilö. Ei se itsepalvelukassa vastaa sulle, jos meet kysymään, että millaisen digiboksin voisit talouteesi hankkia tai sattuisiko koon 32 lenkkareita olemaan saman kaupungin toisessa myymälässä...

kyselemällä - joka yleensä lähtee soittamaan toiseen liikkeeseen ja kysymään löytyykö niitä. Jolloin toinen myyjä lähtee kävellen niitä hyllystä etsimään.

Ei kun vain näyttöpääte esille mistä jokainen voi itse katsoa mistä myymälästä mitäkin tuotetta löytyy...

Vierailija
9/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sohvaa ostaessasi?

Vierailija
10/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kävisitkö sitten sen paketin postista? Ja Suomessa paras palkka olisi pakettiauton kuljettajilla?

Vierailija
11/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä "ulkomailla" varmasti hyvinkin aikuinen, kun lähes kaikista ruokakaupoista itsepalvelukassat löytyvät ja hyvin toimivat.

sitten kun vartioillekkaan ei makseta sitä mitä ne pyytää niin siitä syntyy loistava idea.

Kauppa mistä voi hakea ilmatteeksi mitä vaan!!!

Vierailija
12/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa, Ruotsissa, Espanjassa, Englannissa ja japanissa, mutta itsepalvelukassoja en ole nähnyt...missä ne onkaan niin suosittuja?

Vierailija
13/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tykkään!

Irlannissa ollessani näihin törmäsin ja olin kyllä eri tyytyväinen. Helppoa ja nopeaa, enkä kuullut varastamisongelmasta. Ja tarkoitan nimenomaan RUOKAKAUPOISSA. Itse tykkösin jonottaa kassalle kun oli paljon ostoksia, mutta kun kävi vain tyyliin maitotölkin ja leipapaketin ostamassa oli mukavaa, kun nuo itsepalvelutiskit oli usein lyhyempi jonoisia.

Myös se että siellä oli "5 items max"-kassoja oli huippua! Ihme ettei suomessa ole tuollaisia, sillä mikäpä on oikeasta ärsyttävämpää kuin jonottaa kassalle yhden tai kahden tuotteen takia!

Eikähän tarkoitus ole, että koko kaupan kassajonot vaihdetaan tälläisiin vaan että esim. jossain prismassa on yksi automaattikassa ja yksi kassa alle 5 tuotteen ostajalle. Jos siihen yritti tulla enempien ostosten kanssa kertoivat kohteliaasti, että tämä kassa on valitettavasti vain muutaman tavaran ostajille.

Vierailija
14/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Myös se että siellä oli "5 items max"-kassoja oli huippua! Ihme ettei suomessa ole tuollaisia, sillä mikäpä on oikeasta ärsyttävämpää kuin jonottaa kassalle yhden tai kahden tuotteen takia!"

mielestäni ainakin ennen ollut ihan normikaupoissa...Prismoissakin...

Vierailija
15/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsepalvelukassalla ostoksiaan? Kyllä mä oon. Ja ihan oikeessa elämässä, en unissani.

Vierailija
16/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsepalvelukassalla ostoksiaan? Kyllä mä oon. Ja ihan oikeessa elämässä, en unissani.

näissä paikoissa varmistetaan, ettei kaupasta kanneta tavaraa maksamatta sitä? Mitä tapahtuu, jos kassajärjestelmä tilttaa, onko henkilökuntaa lähistöllä?

kysyy typerä maalainen

Vierailija
17/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse jouduin tekee sen kassatyön

Vierailija
18/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systeemi toimii siten, että esim. kuusi kappaletta itsepalvelukassoja ja niiden keskellä yksi työntekijä auttamassa ja neuvomassa, jos tulee ongelma. Sopii hyvin, jos ostat vain max muovikassillisen. Jos siinä työntekijän silmien alla varastat, niin ihme on. Maksu pankki- tai luottokortilla.

Vierailija
19/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Vuosaaressa oli niitä. Homma lopetetttiin, kun tavaraa alkoi häviämään ihan eri tavalla kuin aiemmin.

Vierailija
20/41 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systeemi toimii siten, että esim. kuusi kappaletta itsepalvelukassoja ja niiden keskellä yksi työntekijä auttamassa ja neuvomassa, jos tulee ongelma. Sopii hyvin, jos ostat vain max muovikassillisen. Jos siinä työntekijän silmien alla varastat, niin ihme on. Maksu pankki- tai luottokortilla.

jos ostat viisi maitoa ja lyöt kassaan vain neljä, se kassa huomaa sen heti? Tai jos sinulla on jogurtteja kymmentä sorttia kutakin neljä kappaletta ja lyöt muutamaa sorttia vain kolme kappaletta, se kassahenkilö huomaa senkin? Okei. Tuohan on sitten tosi hyvä systeemi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme