Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varmista kaupan kassojen pienet palkat tulevaisuudessakin - käy huomenna kaupassa!

Vierailija
15.04.2010 |

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ottais uusia myyjiä. Mutta kun eivät ota.. Mulla on kaupallinen koulutuskin..

Vierailija
62/69 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vrt. insuliinimurhaajahoitaja. Meillä on mahdollisuus tappaa potilas jos tyrimme. Kassalla ei nyt vissiin kuitenkaan niin helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vrt. insuliinimurhaajahoitaja. Meillä on mahdollisuus tappaa potilas jos tyrimme. Kassalla ei nyt vissiin kuitenkaan niin helposti.

Jos sattuu joku hoitovirhe tai vaikka tahallinen moka, milloin sairaanhoitaja siitä oikeasti vastuuseen joutuu? Ei juuri koskaan. Olen ymmärtänyt, että vastuulla tarkoitettaisiin sitä, että virheistään joutuu vastaamaan, mutta ilmeisesti olen ollut väärässä. Vain nämä räikeät murhaajahoitsut vasta laitetaan vastuuseen.

Vierailija
64/69 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan menen jos tarvitsen huomenna jotain...

Vierailija
65/69 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitusevelvollisia, siis ne jotka kuuluvat PAMiin siis muistavat ilmoittaa sinne jos tietävät että joku joka kuuluu PAMiin menee huomenna töihin. siitä rapsuu liitosta irtisanominen 3kuukaudeksi ja sen jälkeen voi liittyä uudelleen mutta kaikki alkaa alusta, eli päivärahojen yms laskenta alkaa ihan nollista. Rikkurit on perseestä!

Vierailija
66/69 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitusevelvollisia, siis ne jotka kuuluvat PAMiin siis muistavat ilmoittaa sinne jos tietävät että joku joka kuuluu PAMiin menee huomenna töihin. siitä rapsuu liitosta irtisanominen 3kuukaudeksi ja sen jälkeen voi liittyä uudelleen mutta kaikki alkaa alusta, eli päivärahojen yms laskenta alkaa ihan nollista. Rikkurit on perseestä!

Noin huikealla järjestäytymisasteella jäsenmaksu voi olla aika huono sijoitus.

Ja työttömyyskassan jäsenyys on edelleen vähän eri asia kuin liiton jäsenyys.

Pelottelua ja uhkailua tännekään tuskin tarvitsisi kirjoittaa, jos ei kovasti pelättäisi lakosta tulevan yksi iso vitsi.

Vierailija
67/69 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu joku hoitovirhe tai vaikka tahallinen moka, milloin sairaanhoitaja siitä oikeasti vastuuseen joutuu? Ei juuri koskaan. Olen ymmärtänyt, että vastuulla tarkoitettaisiin sitä, että virheistään joutuu vastaamaan, mutta ilmeisesti olen ollut väärässä. Vain nämä räikeät murhaajahoitsut vasta laitetaan vastuuseen.

se vastuu näyy just siinä, että kaikki menee oikein!

Vierailija
68/69 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tietyn alan myyjiä, siis erityisosaamista ja ammatti taustalla.. alalla yli 15v., olen siis "myyjänurani" huipulla, peruspalkka n.1800e..

Enkä "pelkästään" toimi myyjänä, vaan hoidan melko itsenäisesti oman vastuualueeni; tilaan, olen yhteyksissä lukuisiin tavarantoimittajiin,huolehdin ettei tavara lopu kesken tai sitä on liikaa, puran kuormat, hoidan "tuotteita" (=kasveja tässä tapauksessa), pidän alueen "langat käsissä" jne ja siinä samalla tietysti ennenkaikkea myyn ja annan neuvoja, haen tietoja asiakkaalle, hoidan reklamaatioita jne jne..

Lisistä kertyy jonkin verran lisää palkkaa onneksi. Mutta kyllä työajatkin ovat joskus ikäviä; arkisin klo.7-21.30, lauantait, sunnuntait.. Pikkulapsiperheessä ei tällaiset työajat ole herkkua. Hyvä kun lapset tunnistavat äitiä välillä.. Tosi harvassa perheen yhteiset viikonloput ja illat esimerkiksi.

Joten kyllä mielestäni ansaitsisin saada enemmän palkkaa työstäni.

Ja sairaanhoitajille soisin mieluusti vielä paljon enemmän.

Vierailija
69/69 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilusti alle 2000 €!

lastenhoitajalla päiväkodissa...

katoppa mollin sivuilta kaupungilla töissä olevalla on n.1900 ja yksityisellä tosin on 1700 ylöspäin... mut kuka sanoo että mene yksityiselle...?? mut en tiedä onko yksityisellä puolella palkat nuoseet suhteessa mitä julkisella!