Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on nainut puolison tuttua / kaveria

Vierailija
17.04.2015 |

Tämä on ilmeisesti aika yleistä? Kertokaa mielipiteitä ja kokemuksia ?  Kiinnostaisi kuulla lyhyet tarinat jokaisesta tapauksesta miten tilanteeseen on päädytty sillä en osaa kuvitella kuinka päätyisin panemaan miehen kavereiden kanssa edes humalassa

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä.

taino, joo. En ole nainut, mutta harrastanut sormikivaa ja suuseksiä kaverin vaimon kanssa, ja ihan vain siksi että hänen omamies ei suostunut suuseksiin(koska suuhun tulee karvoja)

Vierailija
62/126 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut. Kännissä metsässä ja ihanaa oli. Panisin uudestaankin jos tulee mahdollisuus! Panis kahta muutakin hänen kaveriaan toista olen kyllä hoidellut suulla ja sormilla ja hän imi mut kuiviin. Mutta panemaan en päässyt. Sekin on vielä tavoite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon molemmat siskot on testattu  ;) .

Kerro lisää? Miten ovat antaneet seksiä jos vaimon siksoja? Kumman aloite ja miten homma eteni?

Vierailija
64/126 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin panna niin pikaisesti kovaa muijan kahta kaveria jotka on aina yhdessä. Neljän kimppa oma nainen mukana olis tavotteena haaveessa tässä elämässä niiden kans :D

Vierailija
65/126 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon molemmat siskot on testattu  ;) .

Kerro lisää? Miten ovat antaneet seksiä jos vaimon siksoja? Kumman aloite ja miten homma eteni?

Miten voi ehdottaa seksiä vaimon siskolle ? Mitä jos se sanooki sun vaimolle? Miten ehdotit?

Vierailija
66/126 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimaalla retkisataman saunassa vaimon työkaveria joka sattui saareen samaan aikaan toisen pariskunnan veneellä. Itse olin muutaman oman kaverini kanssa kalastamassa ja kävimme vain yöpymässä saaressa.

Vierailija
67/126 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloisen vaimon pikkusiskoa... Kostoksi kun vaimoni kävi vieraissa...

Miten ehdotit ja sait siskon suostumaan sellaiseen ? Miten toisen siskolle voi ehdottaa?? Mulla vaan tulee mieleen että se kertoo vaimolle

Vierailija
68/126 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saimaalla retkisataman saunassa vaimon työkaveria joka sattui saareen samaan aikaan toisen pariskunnan veneellä. Itse olin muutaman oman kaverini kanssa kalastamassa ja kävimme vain yöpymässä saaressa.

Miten päädyitte? Teitkö riskillä aloitteen?

Vierailija
69/126 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä.

taino, joo. En ole nainut, mutta harrastanut sormikivaa ja suuseksiä kaverin vaimon kanssa, ja ihan vain siksi että hänen omamies ei suostunut suuseksiin(koska suuhun tulee karvoja)

Täällä myös, tosin siitä on pieni ikuisuus aikaa. Menin kaverin vaimon kanssa saunaan ja jutut meni aiheeseen. Ja saunominen päättyi siihen kun olin tarjonnut rouvalle suuseksiorgasmin, koska oma mies ei nuole.

Vierailija
70/126 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No iltaa istuimme isommalla porukalla nuotiopaikalla, naiset ja miehet oli käyny vuorollaan saunassa. Tottakai siinä oli vähän alkoholiakin nautittu ja porukka harventunut. Juteltiin niitä näitä ja huomasin keskittyväni tähän naiseen. Lopulta lähdimme sitten kahdestaan kävelemään saunalle ja siellä juttu jatkui pikkuhiljaa levottomampana. Lopulya kysyin että haluaisiko hän uida... vai naida... ja hän vastasi että molempia. Sitten ensin naitiin ja sen päälle uitiin. :)

Vierailija
71/126 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintosia juttuja :)

Vierailija
72/126 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut pariakin vaimokkeen kuumaa kaveria ja muuta peliä ollut toisen kanssa.Ekan kerran homma lähti siitä kun yksi naisista istui sylissäni matkalla baariin ja siinä kun alkoi itselle seisokki nousemaan niin oli hankala vastustaa. Nainen huomasi tämän ja kiusasi vain lisää ja hinkkasi itseään etumustani vasten. Siinä sitten käteni eksyi tämän mekon alle ja sormitin häntä muiden istuessa samassa autossa. :)) takseissa voi keksiä vaikka mitä kivaa

Vierailija
73/126 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No iltaa istuimme isommalla porukalla nuotiopaikalla, naiset ja miehet oli käyny vuorollaan saunassa. Tottakai siinä oli vähän alkoholiakin nautittu ja porukka harventunut. Juteltiin niitä näitä ja huomasin keskittyväni tähän naiseen. Lopulta lähdimme sitten kahdestaan kävelemään saunalle ja siellä juttu jatkui pikkuhiljaa levottomampana. Lopulya kysyin että haluaisiko hän uida... vai naida... ja hän vastasi että molempia. Sitten ensin naitiin ja sen päälle uitiin. :)

No jo on tilannen:D hirvittäs kyllä aamulla helvetisti että jos se kertooki kännissä vaimolle tai puolisolle koska sisarukset varsinkin kertoo ja miksei kaveritkin. Jäikö yhteen kertaan vai kumpi oli innokkaampi?

Vierailija
74/126 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita. Kerran vaimoni kaveri jäi yötä ja kun vvaimo aamulla lähti töihin niin kömmin kaverin viereen ja sit se oli ihan luonostaan selvä mitä tulesi tapahtumaan. Viellä suikussa sain viellä kerran panna takaapäin. En sen jälkeen ollut mitään hänen kanssa kuin ajatuksissa

Vierailija
75/126 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pannut puolison kaveria mutta kaverin puolisoa kyllä. Enkä vain yhtä... :)

Miten ehdotit kaverin puolisolle tai miten se sulle antoi oikein?? Eikö kuumottanu että menee välit kaverin kans

Vierailija
76/126 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon ja mun yhteistä kaveria nain kerran luvan kanssa. Vaimo oli tosin mukana ja nain molempia vuorotellen. Nainen ei saanut kotona seksiä josta avautui kerran kun istuttiin iltaa meillä. Vaimo sanoi leikillään että onhan tuossa toi mun mies mitä lainata. Illan mittaan juttelu meni rohkeammaksi ja kohta oltiin jo sängyssä :)

Tämä kokemus jäi ainoaksi kerraksi.

Pari kertaa on tämä meidän yhteinen kaveri yrittänyt mua mut en halua tehdä vaimoni selän takana mitään sellaista.

Pakko myöntää että tilanne ja tilaisuus oli pirun vaikea torjua mutta nyt ylpeä että en hairahtanut.

Hitto mikä win win tilanne :D oispa munkin vaimo tollee et kolmas vieras vaan mukaan. Kyllä kelpais naida vaimon kavereita. Ois mukava kuulla ensin valitusta puutteesta ja päästä sen jälkeen sitä vieraan naisen pahaa puutetta purkamaan

Vierailija
77/126 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nainut, mutta olen antanut ja saanut suuseksiä mieheni ystävältä.

Vierailija
78/126 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nais ystäväni kaveria kyllä useampaan otteeseen. Useampi kaverinikin käynyt samaa naista panemassa, varsin antavaa tyyppiä oleva kiimainen yh. Äiti

Kaverin naista myös

Vierailija
79/126 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäenkö otit suihin vai?

Vierailija
80/126 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättäenkö otit suihin vai?

ei nyt nyt niin yllättäen. Ja sain ensin hoidot,  ja orgasmi oli niin hyvä että annoin hyvän kiertää =)