Kuinka moni on nainut puolison tuttua / kaveria
Tämä on ilmeisesti aika yleistä? Kertokaa mielipiteitä ja kokemuksia ? Kiinnostaisi kuulla lyhyet tarinat jokaisesta tapauksesta miten tilanteeseen on päädytty sillä en osaa kuvitella kuinka päätyisin panemaan miehen kavereiden kanssa edes humalassa
Kommentit (126)
Panin ekan vaimon yhtä kaveria samaan aikaan kun hän puhelimessa väitti vaimolle etten ole paikalla. Oltiin tulossa yhdestä koulutuksesta opiskeluaikoina jatkoille ja tuon kaverin luota piti mennä hakemaan lisää juomia.
Tokan vaimon yhtä kaveria piti hankkiutua panemaan, kun vaimo oli niin kehunut sen rintoja. Pitihän ne päästä näkemään...
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:04"]Panin yhden exän parasta kaveria, heiltä katkesi välit, sen jälkeen panin vielä tämän exän paksuksi ja häivyin, teki abortin... Mies 30v [/quote] Ja olet vielä hengissä? N31
[/quote]
Kyllä, mutta kyllä sai olla varuillaan ettei saanu turpiinsa, kyllähän he ja heidän kaverit välillä aika suoraan asioita esittivät. Onhan se toki aika sikamaista toimintaa, mutta se oli sillon ku oli nuori 20+ ja suosittu... ei enää ole sellaista. Nyt kun on omalle vaimollekkin jääny omista sotkuista kiinnii ja hän odottaa hyviä selityksiä, olen vähän vaikean paikan edessä. Pelottaa koska joudun taas selittelemää asioita. Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:04"]Panin yhden exän parasta kaveria, heiltä katkesi välit, sen jälkeen panin vielä tämän exän paksuksi ja häivyin, teki abortin... Mies 30v [/quote] Ja olet vielä hengissä? N31
[/quote]
Kyllä, mutta kyllä sai olla varuillaan ettei saanu turpiinsa, kyllähän he ja heidän kaverit välillä aika suoraan asioita esittivät. Onhan se toki aika sikamaista toimintaa, mutta se oli sillon ku oli nuori 20+ ja suosittu... ei enää ole sellaista. Nyt kun on omalle vaimollekkin jääny omista sotkuista kiinnii ja hän odottaa hyviä selityksiä, olen vähän vaikean paikan edessä. Pelottaa koska joudun taas selittelemää asioita. Mies 30v
[/quote]
Elämä on kyllä helpompaa, kun ei ole salaisuuksia puolisolta. Eikös sitä sanota, että niin makaa kuin petaa, tasku-ukkeli? Eiköhän suhunkin ole jonkin verran harkitsevuutta tässä iässä jo ilmaantunut. Ehkä tulevat päätökset sitten parempia:) Älä nyt joudu turpakäräjille sen vaimos kanssa kuitenkaan.
N31
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:14"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:04"]Panin yhden exän parasta kaveria, heiltä katkesi välit, sen jälkeen panin vielä tämän exän paksuksi ja häivyin, teki abortin... Mies 30v [/quote] Ja olet vielä hengissä? N31 [/quote] Kyllä, mutta kyllä sai olla varuillaan ettei saanu turpiinsa, kyllähän he ja heidän kaverit välillä aika suoraan asioita esittivät. Onhan se toki aika sikamaista toimintaa, mutta se oli sillon ku oli nuori 20+ ja suosittu... ei enää ole sellaista. Nyt kun on omalle vaimollekkin jääny omista sotkuista kiinnii ja hän odottaa hyviä selityksiä, olen vähän vaikean paikan edessä. Pelottaa koska joudun taas selittelemää asioita. Mies 30v [/quote] Elämä on kyllä helpompaa, kun ei ole salaisuuksia puolisolta. Eikös sitä sanota, että niin makaa kuin petaa, tasku-ukkeli? Eiköhän suhunkin ole jonkin verran harkitsevuutta tässä iässä jo ilmaantunut. Ehkä tulevat päätökset sitten parempia:) Älä nyt joudu turpakäräjille sen vaimos kanssa kuitenkaan. N31
[/quote]
Mä olen ikuinen nuori. Kyllä tässä on käyty jo vaikka mitä tupa ja muunlaisia käräjiä, mutta ei ole minulta pois, en anna periksi enkä luovuta. Elän omaa elämääni... Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:14"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:04"]Panin yhden exän parasta kaveria, heiltä katkesi välit, sen jälkeen panin vielä tämän exän paksuksi ja häivyin, teki abortin... Mies 30v [/quote] Ja olet vielä hengissä? N31 [/quote] Kyllä, mutta kyllä sai olla varuillaan ettei saanu turpiinsa, kyllähän he ja heidän kaverit välillä aika suoraan asioita esittivät. Onhan se toki aika sikamaista toimintaa, mutta se oli sillon ku oli nuori 20+ ja suosittu... ei enää ole sellaista. Nyt kun on omalle vaimollekkin jääny omista sotkuista kiinnii ja hän odottaa hyviä selityksiä, olen vähän vaikean paikan edessä. Pelottaa koska joudun taas selittelemää asioita. Mies 30v [/quote] Elämä on kyllä helpompaa, kun ei ole salaisuuksia puolisolta. Eikös sitä sanota, että niin makaa kuin petaa, tasku-ukkeli? Eiköhän suhunkin ole jonkin verran harkitsevuutta tässä iässä jo ilmaantunut. Ehkä tulevat päätökset sitten parempia:) Älä nyt joudu turpakäräjille sen vaimos kanssa kuitenkaan. N31
[/quote]
Mä olen ikuinen nuori. Kyllä tässä on käyty jo vaikka mitä tupa ja muunlaisia käräjiä, mutta ei ole minulta pois, en anna periksi enkä luovuta. Elän omaa elämääni... Mies 30v
[/quote]
Hah, kyllä sä kuules nulikka alat olla jo ihan miehisessä iässä:D Mulla on ollu kauhea ikäkriisi siitä asti, kun täytin 25 :) Ehkä se loppuu ennen 40v synttäreitä. Eihän sitä piäkkään antaa periksi ja omaa elämää on suotavaa elää. Sun elämään vaan kuuluu se vaimo ja lapsetkin niin ei tietysti sovi ihan mitä sattuu puuhailla. Vaikka menneisyydessä olisikin vähän enemmän draamaa.
N31
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:19"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:14"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:04"]Panin yhden exän parasta kaveria, heiltä katkesi välit, sen jälkeen panin vielä tämän exän paksuksi ja häivyin, teki abortin... Mies 30v [/quote] Ja olet vielä hengissä? N31 [/quote] Kyllä, mutta kyllä sai olla varuillaan ettei saanu turpiinsa, kyllähän he ja heidän kaverit välillä aika suoraan asioita esittivät. Onhan se toki aika sikamaista toimintaa, mutta se oli sillon ku oli nuori 20+ ja suosittu... ei enää ole sellaista. Nyt kun on omalle vaimollekkin jääny omista sotkuista kiinnii ja hän odottaa hyviä selityksiä, olen vähän vaikean paikan edessä. Pelottaa koska joudun taas selittelemää asioita. Mies 30v [/quote] Elämä on kyllä helpompaa, kun ei ole salaisuuksia puolisolta. Eikös sitä sanota, että niin makaa kuin petaa, tasku-ukkeli? Eiköhän suhunkin ole jonkin verran harkitsevuutta tässä iässä jo ilmaantunut. Ehkä tulevat päätökset sitten parempia:) Älä nyt joudu turpakäräjille sen vaimos kanssa kuitenkaan. N31 [/quote] Mä olen ikuinen nuori. Kyllä tässä on käyty jo vaikka mitä tupa ja muunlaisia käräjiä, mutta ei ole minulta pois, en anna periksi enkä luovuta. Elän omaa elämääni... Mies 30v [/quote] Hah, kyllä sä kuules nulikka alat olla jo ihan miehisessä iässä:D Mulla on ollu kauhea ikäkriisi siitä asti, kun täytin 25 :) Ehkä se loppuu ennen 40v synttäreitä. Eihän sitä piäkkään antaa periksi ja omaa elämää on suotavaa elää. Sun elämään vaan kuuluu se vaimo ja lapsetkin niin ei tietysti sovi ihan mitä sattuu puuhailla. Vaikka menneisyydessä olisikin vähän enemmän draamaa. N31
[/quote]
Olen 30v, näytän 22 vuotiaalta ja on nuoren miehen seikkailunhalu ja tapa toimia vastuuttomasti. Joskus vielä vanhenen aikuiseksi ja tiedän mitä teen isona ja mitä ei kannata tehdä. Sen aika ei ole vielä. Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:19"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:14"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:04"]Panin yhden exän parasta kaveria, heiltä katkesi välit, sen jälkeen panin vielä tämän exän paksuksi ja häivyin, teki abortin... Mies 30v [/quote] Ja olet vielä hengissä? N31 [/quote] Kyllä, mutta kyllä sai olla varuillaan ettei saanu turpiinsa, kyllähän he ja heidän kaverit välillä aika suoraan asioita esittivät. Onhan se toki aika sikamaista toimintaa, mutta se oli sillon ku oli nuori 20+ ja suosittu... ei enää ole sellaista. Nyt kun on omalle vaimollekkin jääny omista sotkuista kiinnii ja hän odottaa hyviä selityksiä, olen vähän vaikean paikan edessä. Pelottaa koska joudun taas selittelemää asioita. Mies 30v [/quote] Elämä on kyllä helpompaa, kun ei ole salaisuuksia puolisolta. Eikös sitä sanota, että niin makaa kuin petaa, tasku-ukkeli? Eiköhän suhunkin ole jonkin verran harkitsevuutta tässä iässä jo ilmaantunut. Ehkä tulevat päätökset sitten parempia:) Älä nyt joudu turpakäräjille sen vaimos kanssa kuitenkaan. N31 [/quote] Mä olen ikuinen nuori. Kyllä tässä on käyty jo vaikka mitä tupa ja muunlaisia käräjiä, mutta ei ole minulta pois, en anna periksi enkä luovuta. Elän omaa elämääni... Mies 30v [/quote] Hah, kyllä sä kuules nulikka alat olla jo ihan miehisessä iässä:D Mulla on ollu kauhea ikäkriisi siitä asti, kun täytin 25 :) Ehkä se loppuu ennen 40v synttäreitä. Eihän sitä piäkkään antaa periksi ja omaa elämää on suotavaa elää. Sun elämään vaan kuuluu se vaimo ja lapsetkin niin ei tietysti sovi ihan mitä sattuu puuhailla. Vaikka menneisyydessä olisikin vähän enemmän draamaa. N31
[/quote]
Olen 30v, näytän 22 vuotiaalta ja on nuoren miehen seikkailunhalu ja tapa toimia vastuuttomasti. Joskus vielä vanhenen aikuiseksi ja tiedän mitä teen isona ja mitä ei kannata tehdä. Sen aika ei ole vielä. Mies 30v
[/quote]
Hmmm... Jokainen tyylillään. Asioilla saattaa olla kauaskantoisia seurauksia.
N31
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:59"] [quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:19"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:14"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:04"]Panin yhden exän parasta kaveria, heiltä katkesi välit, sen jälkeen panin vielä tämän exän paksuksi ja häivyin, teki abortin... Mies 30v [/quote] Ja olet vielä hengissä? N31 [/quote] Kyllä, mutta kyllä sai olla varuillaan ettei saanu turpiinsa, kyllähän he ja heidän kaverit välillä aika suoraan asioita esittivät. Onhan se toki aika sikamaista toimintaa, mutta se oli sillon ku oli nuori 20+ ja suosittu... ei enää ole sellaista. Nyt kun on omalle vaimollekkin jääny omista sotkuista kiinnii ja hän odottaa hyviä selityksiä, olen vähän vaikean paikan edessä. Pelottaa koska joudun taas selittelemää asioita. Mies 30v [/quote] Elämä on kyllä helpompaa, kun ei ole salaisuuksia puolisolta. Eikös sitä sanota, että niin makaa kuin petaa, tasku-ukkeli? Eiköhän suhunkin ole jonkin verran harkitsevuutta tässä iässä jo ilmaantunut. Ehkä tulevat päätökset sitten parempia:) Älä nyt joudu turpakäräjille sen vaimos kanssa kuitenkaan. N31 [/quote] Mä olen ikuinen nuori. Kyllä tässä on käyty jo vaikka mitä tupa ja muunlaisia käräjiä, mutta ei ole minulta pois, en anna periksi enkä luovuta. Elän omaa elämääni... Mies 30v [/quote] Hah, kyllä sä kuules nulikka alat olla jo ihan miehisessä iässä:D Mulla on ollu kauhea ikäkriisi siitä asti, kun täytin 25 :) Ehkä se loppuu ennen 40v synttäreitä. Eihän sitä piäkkään antaa periksi ja omaa elämää on suotavaa elää. Sun elämään vaan kuuluu se vaimo ja lapsetkin niin ei tietysti sovi ihan mitä sattuu puuhailla. Vaikka menneisyydessä olisikin vähän enemmän draamaa. N31 [/quote] Olen 30v, näytän 22 vuotiaalta ja on nuoren miehen seikkailunhalu ja tapa toimia vastuuttomasti. Joskus vielä vanhenen aikuiseksi ja tiedän mitä teen isona ja mitä ei kannata tehdä. Sen aika ei ole vielä. Mies 30v [/quote] Hmmm... Jokainen tyylillään. Asioilla saattaa olla kauaskantoisia seurauksia. N31
[/quote]
Jep. Mutta tuo olikin vain tuntemus... todellisuus on se 30v perheen isä. Ai kamala... Mies 30v
^^ Noh, on sulla vielä vähän armon aikaa, oinaan merkissä mennään vielä:) Mutta pakkohan se on jokaisen liittyä meidän vanhusten joukkoon joskus. Ja pitää olla niin pirun viksua ja kypsää, pöh... Mielelläni juoksisin itekin missä sattuu, mutta ei auta, viksua ja kypsää on vaan verettävä pokerit nassulla. Jösses, jos joku tietäis mitä mullakin mielessä liikkuu=P
N31
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:23"]
^^ Noh, on sulla vielä vähän armon aikaa, oinaan merkissä mennään vielä:) Mutta pakkohan se on jokaisen liittyä meidän vanhusten joukkoon joskus. Ja pitää olla niin pirun viksua ja kypsää, pöh... Mielelläni juoksisin itekin missä sattuu, mutta ei auta, viksua ja kypsää on vaan verettävä pokerit nassulla. Jösses, jos joku tietäis mitä mullakin mielessä liikkuu=P N31
[/quote]
No todella vähän on aikaa, ne päivät on kutakuinkin sormin ja keskimmäisellä jalalla laskettavissa, sillon on se siman juonti päivä. Välillä tahtoo olla vähä liian villit jutut mielessä, joutuu aina skarppaamaan pysyäkseen housut jalassa ja Jumala mielessä niinku äiti lapsena opetti:D Ollu tuo paneminen aina niin iso osa elämää että nyt kun tilanne on mikä on ei oikein tahdo riittää tää. Seksi nii vähissä taas ja vielä pitäis monta kuukautta kestää ennenku ehkä pääsee taas kunnolla astumaan, ei hyvin mee:D
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:23"]
^^ Noh, on sulla vielä vähän armon aikaa, oinaan merkissä mennään vielä:) Mutta pakkohan se on jokaisen liittyä meidän vanhusten joukkoon joskus. Ja pitää olla niin pirun viksua ja kypsää, pöh... Mielelläni juoksisin itekin missä sattuu, mutta ei auta, viksua ja kypsää on vaan verettävä pokerit nassulla. Jösses, jos joku tietäis mitä mullakin mielessä liikkuu=P N31
[/quote]
No todella vähän on aikaa, ne päivät on kutakuinkin sormin ja keskimmäisellä jalalla laskettavissa, sillon on se siman juonti päivä. Välillä tahtoo olla vähä liian villit jutut mielessä, joutuu aina skarppaamaan pysyäkseen housut jalassa ja Jumala mielessä niinku äiti lapsena opetti:D Ollu tuo paneminen aina niin iso osa elämää että nyt kun tilanne on mikä on ei oikein tahdo riittää tää. Seksi nii vähissä taas ja vielä pitäis monta kuukautta kestää ennenku ehkä pääsee taas kunnolla astumaan, ei hyvin mee:D
[/quote]
Noh, mulla tuleekin jo vähän enemmän sitten sinä päivänä, kun mammoja juhlitaan. Ja ikäkriisi senku syvenee:) Miksi et pääse kunnolla astumaan? Ei kai se napero sielä hajoa:D Kyllä meillä on panna paukuteltu ihan loppuun asti monesti viikossa. Meillä taas on kuivaa, kun mies hukkuu töihin. Noin 80+ tuntia taas viikossa. Ei siitä riitä enää paukkuja mulle:( Lauantaina onneksi sai kolme sessiota. Seuraavaan edes pikaiseen saattaakin mennä useampi päivä. Kai se on kohta kerran viikossa tyyliä täälläkin, sapettaa.
N31
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:01"]
Mä oon paneskellut vähän siellä sun täällä, mutta vielä kertaakaan en ole paneskellut seurustelukumppanini tai edes entisen aviomieheni kavereiden kansssa. Se vaan on jotenkin automaattinen "no-no".
[/quote]
Nauti hitaasti kehittyvästä kondyloomastasi bitch.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:23"] ^^ Noh, on sulla vielä vähän armon aikaa, oinaan merkissä mennään vielä:) Mutta pakkohan se on jokaisen liittyä meidän vanhusten joukkoon joskus. Ja pitää olla niin pirun viksua ja kypsää, pöh... Mielelläni juoksisin itekin missä sattuu, mutta ei auta, viksua ja kypsää on vaan verettävä pokerit nassulla. Jösses, jos joku tietäis mitä mullakin mielessä liikkuu=P N31 [/quote] No todella vähän on aikaa, ne päivät on kutakuinkin sormin ja keskimmäisellä jalalla laskettavissa, sillon on se siman juonti päivä. Välillä tahtoo olla vähä liian villit jutut mielessä, joutuu aina skarppaamaan pysyäkseen housut jalassa ja Jumala mielessä niinku äiti lapsena opetti:D Ollu tuo paneminen aina niin iso osa elämää että nyt kun tilanne on mikä on ei oikein tahdo riittää tää. Seksi nii vähissä taas ja vielä pitäis monta kuukautta kestää ennenku ehkä pääsee taas kunnolla astumaan, ei hyvin mee:D [/quote] Noh, mulla tuleekin jo vähän enemmän sitten sinä päivänä, kun mammoja juhlitaan. Ja ikäkriisi senku syvenee:) Miksi et pääse kunnolla astumaan? Ei kai se napero sielä hajoa:D Kyllä meillä on panna paukuteltu ihan loppuun asti monesti viikossa. Meillä taas on kuivaa, kun mies hukkuu töihin. Noin 80+ tuntia taas viikossa. Ei siitä riitä enää paukkuja mulle:( Lauantaina onneksi sai kolme sessiota. Seuraavaan edes pikaiseen saattaakin mennä useampi päivä. Kai se on kohta kerran viikossa tyyliä täälläkin, sapettaa. N31
[/quote]
Mikäli nimimerkkis pitää paikkaansa olette tuon mun eukon kanssa hyvin saman ikäisiä tai hän on pariviikkoa sua vanhempi... Meinaan että ei tuota enää kovin rajusti viitti polkee ja no on tuo masukin ihan kiitettävästi jo tiellä, enemmän on sellaista nuolasu ja kassit tyhjäksi meininkiä tässäkohtaa kunhan vaan itse pitää huolen että saa...
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 19:23"] ^^ Noh, on sulla vielä vähän armon aikaa, oinaan merkissä mennään vielä:) Mutta pakkohan se on jokaisen liittyä meidän vanhusten joukkoon joskus. Ja pitää olla niin pirun viksua ja kypsää, pöh... Mielelläni juoksisin itekin missä sattuu, mutta ei auta, viksua ja kypsää on vaan verettävä pokerit nassulla. Jösses, jos joku tietäis mitä mullakin mielessä liikkuu=P N31 [/quote] No todella vähän on aikaa, ne päivät on kutakuinkin sormin ja keskimmäisellä jalalla laskettavissa, sillon on se siman juonti päivä. Välillä tahtoo olla vähä liian villit jutut mielessä, joutuu aina skarppaamaan pysyäkseen housut jalassa ja Jumala mielessä niinku äiti lapsena opetti:D Ollu tuo paneminen aina niin iso osa elämää että nyt kun tilanne on mikä on ei oikein tahdo riittää tää. Seksi nii vähissä taas ja vielä pitäis monta kuukautta kestää ennenku ehkä pääsee taas kunnolla astumaan, ei hyvin mee:D [/quote] Noh, mulla tuleekin jo vähän enemmän sitten sinä päivänä, kun mammoja juhlitaan. Ja ikäkriisi senku syvenee:) Miksi et pääse kunnolla astumaan? Ei kai se napero sielä hajoa:D Kyllä meillä on panna paukuteltu ihan loppuun asti monesti viikossa. Meillä taas on kuivaa, kun mies hukkuu töihin. Noin 80+ tuntia taas viikossa. Ei siitä riitä enää paukkuja mulle:( Lauantaina onneksi sai kolme sessiota. Seuraavaan edes pikaiseen saattaakin mennä useampi päivä. Kai se on kohta kerran viikossa tyyliä täälläkin, sapettaa. N31
[/quote]
Mikäli nimimerkkis pitää paikkaansa olette tuon mun eukon kanssa hyvin saman ikäisiä tai hän on pariviikkoa sua vanhempi... Meinaan että ei tuota enää kovin rajusti viitti polkee ja no on tuo masukin ihan kiitettävästi jo tiellä, enemmän on sellaista nuolasu ja kassit tyhjäksi meininkiä tässäkohtaa kunhan vaan itse pitää huolen että saa...
[/quote]
Siis meinaatko, että eukkos (ja minä) ollaan liian vanhoja kunnolla nussittaviksi? Aikas moinen nulikka kyllä oot. Meinaa ihan masentaa. Mähän sanoin, että mulla on jo valmiiksi ikäkriisi! Eikö näin vanhat kelpaa enää kun maton kuteiksi? Pöh, painun nukkumaan ja vedän huomisen päivän tuon ipanalauman kanssa taas viiden tunnin unilla. Silmiä turvottaa ainakin niin paljon ettei rypyt näy.
N31
No en tietenkään meinaa. Teillähän on vielä parhaat ajat edessäpäin toisin ku meillä tän ikäsillä miehillä. Nainenhan on kaikista nussittavin siinä 35v paikkeilla. Sen yli kun menee voikin sitten vaihtaa parikymppiseen viivapilluun tai ottaa nuoren thaikkulin:D Tässä iässähän ei vielä voi kun pian joku ajattelee että säälittävä ku ei muuta saa...:D Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:31"]No en tietenkään meinaa. Teillähän on vielä parhaat ajat edessäpäin toisin ku meillä tän ikäsillä miehillä. Nainenhan on kaikista nussittavin siinä 35v paikkeilla. Sen yli kun menee voikin sitten vaihtaa parikymppiseen viivapilluun tai ottaa nuoren thaikkulin:D Tässä iässähän ei vielä voi kun pian joku ajattelee että säälittävä ku ei muuta saa...:D Mies 30v
[/quote]
Pah, niin varmaan. Kolme vuotta armon aikaa ennenkö muuttuu vanhaksi luuskaksi... Masentavaa. Kai se on lähdettävä arkkua jo tilaamaan, hautapaikkakin on jo. Ja kyllä ne nelikymppiset äijät parikymppisten tyttöjen kanssa tai thaimaalaisten vaimojensa kanssa on vähintään yhtä säälittäviä. Ei muuten ole ryppyjä tänään naamassa yhtään, sileä kuin vaavin perse...;)
N31
Silloisen vaimon pikkusiskoa... Kostoksi kun vaimoni kävi vieraissa...
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 08:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 07:31"]No en tietenkään meinaa. Teillähän on vielä parhaat ajat edessäpäin toisin ku meillä tän ikäsillä miehillä. Nainenhan on kaikista nussittavin siinä 35v paikkeilla. Sen yli kun menee voikin sitten vaihtaa parikymppiseen viivapilluun tai ottaa nuoren thaikkulin:D Tässä iässähän ei vielä voi kun pian joku ajattelee että säälittävä ku ei muuta saa...:D Mies 30v [/quote] Pah, niin varmaan. Kolme vuotta armon aikaa ennenkö muuttuu vanhaksi luuskaksi... Masentavaa. Kai se on lähdettävä arkkua jo tilaamaan, hautapaikkakin on jo. Ja kyllä ne nelikymppiset äijät parikymppisten tyttöjen kanssa tai thaimaalaisten vaimojensa kanssa on vähintään yhtä säälittäviä. Ei muuten ole ryppyjä tänään naamassa yhtään, sileä kuin vaavin perse...;) N31
[/quote]
Elämä on... Mut mä en vanhene koskaan...:D Mies 30v
Olen pannut mieheni kahden eri kaverin kanssa. Erikseen tosin ja panot on tapahtunut humalassa ja mieheni osallistuessa/katsoessa. Sitä mieheni ei tosin tiedä, että panin kaksinkin muutaman kerran näistä toisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:04"]Panin yhden exän parasta kaveria, heiltä katkesi välit, sen jälkeen panin vielä tämän exän paksuksi ja häivyin, teki abortin... Mies 30v
[/quote]
Ja olet vielä hengissä?
N31