Kuinka moni on nainut puolison tuttua / kaveria
Tämä on ilmeisesti aika yleistä? Kertokaa mielipiteitä ja kokemuksia ? Kiinnostaisi kuulla lyhyet tarinat jokaisesta tapauksesta miten tilanteeseen on päädytty sillä en osaa kuvitella kuinka päätyisin panemaan miehen kavereiden kanssa edes humalassa
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vaimon molemmat siskot on testattu ;) .
No tätä ei kyllä uskota ennen kuin kerrot miten ja missä tarkemmin?
Mua on pannut kaksi mun miehen kaveria joskus Lapissa, samoin on tullut kokeiltua nuorempien harrastuskavereiden miehiä, tosi nam
rouva kotkasta kirjoitti:
Mua on pannut kaksi mun miehen kaveria joskus Lapissa, samoin on tullut kokeiltua nuorempien harrastuskavereiden miehiä, tosi nam
Kaksi samaan aikaan vai? Kerro lisää näistä reissuista? Missä ja miten päädyitte
Yhden kerran olen pannut vaimoni kaveria, ja sekin oli täysi sattuma. Vaimoni vieraspaikkakuntalainen ystävätär, sellainen nelikymppinen eronnut daami, oli meillä käymässä, ja oli minun tietämättäni jäänyt yöksi. Menin aamuyöllä hakemaan keittiöstä vissyvettä, ja kun kuulin kummallista surinaa vierashuoneesta, päätin mennä katsomaan mistä moinen johtuu ja kävelin sen enempää ajattelematta suoraan sisälle. Selvisi, että ystävätärhän se siellä vaan masturboi hieromasauvalla! En oikein tiennyt mitä tehdä, joten hämilläni änkytin jotain luokkaa "hei haluutsa mitään... niinku juotavaa tai?" Hän katsoi minua hetken täysin tyynenä aivan kuin tilanteessa ei olisi mitään erikoista, ojensi sitten sauvan minua kohden ja sulki silmänsä - melko ilmeistä mitä hän halusi. ;) Pari sekuntia siinä emmin, toisaalta en halunnut mitään syrjähyppyjä, mutta toisaalta olisi ollut noloa vain poistua paikalta, sitä paitsi olin jo pitkään katsellut häntä vähän sillä silmällä joten kiusaus oli melkoinen. No, sanotaan lyhykäisyydessään, että lopulta autoin hänelle ensimmäisen orgasmin sillä sauvalla, ja taisi siellä olla vähän sormia ja suutakin seassa, ja siihen perään toisen orkun ihan omalla sauvallani. Vierasvuode vaan piti hitto sellaista natinaa, että pelotti että vaimo tai lapset heräävät, joten täytyi pyytää häntä nousemaan lattialle ja nojaamaan lipastoa vasten, jossa hoitelin sitten hommat loppuun takaapäin seisten. Herrasmiehenä kysyin oikein luvan ennenkuin ammuin rasvat hänen pilluunsa. Ja kaiken hyvän lisäksi hän vielä lopuksi kiitti minua hyvästä hoidosta!
Minä haluan kaverin mukaan kun vaimoa pannaan vuorotellen.
Jo 17 vuotta ollaan pantu vaimoa kimpassa.
Miehen yksi kaveri on niin kuuma että haluaisin naida häntä
Vierailija kirjoitti:
Miehen yksi kaveri on niin kuuma että haluaisin naida häntä
Ehdota tuota miehellesi ja lupaa hänen vastineeksi naida jotain sinun kaveriasi. Itse ainakin suostuisin.
Vastaus otsikkoon;
En....vielä! 😏
Yksi muijan parhaista ystävistä on kyllä humalassa ehdotellut ja selvinpäinkin käytöksellään antanut ymmärtää, että amorin huvipuisto on avoinna tarvittaessa ilman lipunmyyntiä.
Viehkeä nainen, mutta toistaiseksi en ole sortunut. Toisaalta en ole suoraan sanonut että ei onnistu, tavallaan nautin "kielletyltä" saadusta tämänkaltaisesta huomiosta.
Syitä miksi en ole langennut:
-jokin sisäinen vaisto epäilee tätä muijien ansaksi
-se on kuitenkin kumppanin kaveri -> liian riskialtista tavallaan (esim jos heillä menee välit, paljastaako kostona, jos jää kiinni heillä varmasti menee välit)
-omatunto, vaikka mies olenkin en ole sitten nuoruusvuosien ketään pettänyt, nykyistä en koskaan
Toivottavasti voin vastata vielä vuosienkin kuluttua samalla tavalla. Jokin toisella olkapäällä istuva sisäinen ääni kuitenkin varoittaa, että sopivassa estottomassa humalassa, toisenkin ollessa yhtä estottomassa humalassa voi olla iso riski tapahtua jotain mitä saattaa jälkeenpäin katua
mä oon laittanut miehen kavereita ja tuttuja kyllä montaakin ENNEN kuin ollaan miehen kanssa alettu olemaan yhdessä. OSan hän tietää, osan arvaa, ja osa on sellaisia ettei tiedä varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran olen pannut vaimoni kaveria, ja sekin oli täysi sattuma. Vaimoni vieraspaikkakuntalainen ystävätär, sellainen nelikymppinen eronnut daami, oli meillä käymässä, ja oli minun tietämättäni jäänyt yöksi. Menin aamuyöllä hakemaan keittiöstä vissyvettä, ja kun kuulin kummallista surinaa vierashuoneesta, päätin mennä katsomaan mistä moinen johtuu ja kävelin sen enempää ajattelematta suoraan sisälle. Selvisi, että ystävätärhän se siellä vaan masturboi hieromasauvalla! En oikein tiennyt mitä tehdä, joten hämilläni änkytin jotain luokkaa "hei haluutsa mitään... niinku juotavaa tai?" Hän katsoi minua hetken täysin tyynenä aivan kuin tilanteessa ei olisi mitään erikoista, ojensi sitten sauvan minua kohden ja sulki silmänsä - melko ilmeistä mitä hän halusi. ;) Pari sekuntia siinä emmin, toisaalta en halunnut mitään syrjähyppyjä, mutta toisaalta olisi ollut noloa vain poistua paikalta, sitä paitsi olin jo pitkään katsellut häntä vähän sillä silmällä joten kiusaus oli melkoinen. No, sanotaan lyhykäisyydessään, että lopulta autoin hänelle ensimmäisen orgasmin sillä sauvalla, ja taisi siellä olla vähän sormia ja suutakin seassa, ja siihen perään toisen orkun ihan omalla sauvallani. Vierasvuode vaan piti hitto sellaista natinaa, että pelotti että vaimo tai lapset heräävät, joten täytyi pyytää häntä nousemaan lattialle ja nojaamaan lipastoa vasten, jossa hoitelin sitten hommat loppuun takaapäin seisten. Herrasmiehenä kysyin oikein luvan ennenkuin ammuin rasvat hänen pilluunsa. Ja kaiken hyvän lisäksi hän vielä lopuksi kiitti minua hyvästä hoidosta!
Todella ihanaa kun kysyy vieraalta luvan laskea sisään ja toinen äänekkäästi antaa siihen luvan :). Miten te naiset jotka panette muiden miehiä olette ajautuneet niihin tilanteisiin ?? Oletteko itse hankkiutuneet niihin?
Vierailija kirjoitti:
Nais ystäväni kaveria kyllä useampaan otteeseen. Useampi kaverinikin käynyt samaa naista panemassa, varsin antavaa tyyppiä oleva kiimainen yh. Äiti
Kaverin naista myös
Olen nainut joitakin vaimoni kavereita mutta suosikkini on kun vaimoani pannaan kimpassa minun kaverien kanssa 1N ja 2M. Vaimo on 17 vuoden aikana oppinut saamaan nautinnon myös muiden kanssa vaikka hänellä on myös vakipano suhde jo 17 vuotta.
88 kirjoitti:
Useita. Kerran vaimoni kaveri jäi yötä ja kun vvaimo aamulla lähti töihin niin kömmin kaverin viereen ja sit se oli ihan luonostaan selvä mitä tulesi tapahtumaan. Viellä suikussa sain viellä kerran panna takaapäin. En sen jälkeen ollut mitään hänen kanssa kuin ajatuksissa
Pokkana viereen vaan? Jännittikö että se kertoo vaimolles tai kiristää asialla. Tai jännittääkö vielä?
Kahden kaverin exää, vaimon kaveria, toisen kanssa käsipeliä. Mähän oon aika epeli ; ) Tai siis olin nuorempana. Vaimon puolesta voin kertoa, että "joutu" kerran sänkyyn meidän hyvän tuttavapariskunnan kanssa. No, sattuuhan sitä.
En vielä, mutta heti kun tilaisuus tulee 😏
Tai no, en tiedä tulisko moraalinen pattitilanne kuitenkin 😂
Millaisia ihmisiä oikein ootta!! Häpiä!!!
Vähän puna nousee vieläkin poskille tästä...
Oltiin parin päivän purjehdusreissulla takaisin Ahvenanmaalta isolla aluksella mieheni ja kahden ystävänsä kanssa. Jäin ainoana naisena mukaan, kun miesten vaimot päättivät lähteä laivalla kohti Tkua ja sieltä maitse kotiin etukäteen kyllästyttyään kylmään.
Ihan hauskaa pidettiin ja jäätiin Hankoon yöpymään...ilta meni kosteaksi ja vähän puolihärskien juttujen jälkeen mentiin sitten 'nukkumaan' kaikki tietysti sinne veneeseen. Muutama drinkki vielä otettiin veneessä ja mieheni kömpi ensin nukkumaan. Jäin siihen hetkeksi kipparin kanssa ja jutut oli jo aika tuhmia - hän sitten teki aloitteen sanomalla, että panettaa niin ettei varmaan uni tule ollenkaan. Olin vähän huppelissa ja suostuin hölmönä vähän helpottamaan paineita suullani. Oltiin sitten siinä isommassa kajuutassa ja annoin suuta vuoteella kun toinen miehistä tuli ihmettelemään meteliä vaikka yritettiin olla hiljaa. Seuraavaksi huomasinkin saavani kalua takaapäin toinen suussani. Herrat panivat molemmat paineensa minuun ja tuntui todella lutkamaiselta etenkin kun oma mies autuaana kuorsasi humalaansa samassa veneessä. Aamulla sitten mieheni touhusi hiljaa panetustaan kanssani ja innoissaan ihmetteli kuinka kosteana kävin :) Hävettää vieläkin koko homma, mutta silloin kyllä kiihotti pitkäaikaisen fantasian toteutuminen kahdesta yhtäaikaa.
Muijan kolea nuorempaa siskoa olen pannut, ensimmäinen kävi niin että nhtiin kaupassa ja juteltiin hän kysyi onko muijani töissä ja sanoin että on. Kotiin päästyäni ehkä puolen tunnin päästä ovikello soi ja tämä sisko oli oven takana ja tuli sisälle, siinä jutellessamme alkoi hieroa niskojaan ja valitteli että ovat kipeät ja voisinko hieroa? hieroin niskoja ja hän alkoi hengittää raskaammin ja ohjasi käteni rinnoilleen ja riisui paidan ja housut, mahdottoan hyvä vartalo olikin ja eipä siinä muuta voinut kun alkaa nuolemaan ja naimaan. toinen sisko taas oli yökyläilemässä meillä ja illalla kun tulin saunasta pikkuhousuilla niin huomasin kun hän tuijotti alapäätäni, aamulla kun muija lähti töihin oli siskonsa heti minun luona ja sanoi että haluaisi hieroa minun isoa ja paksua munaa, samalla selitti ettei ole koskaan saanut orkkua vaikka on jo 40 vuotias, no nyt on ainakin saanut ja monta kertaa. Kolmas sisko oli sitten joku humala pano homma, ei siitä sen enempää mutta täytyy sanoa että kyllä on naiset ja sukulaisetkin aika törkeitä toisilleen, olinhan minäkin mutta ei voinut vastustaa semmoisia herkkuperseitä
Olit itsekkin siis innokkaana mukana hoitelemassa vierasta miestä? Pyysikö mies vai teitkö itse aloitteen? Oletan että mies vonkasi kosketusta? Eikö teitä kuumota lähestyä ja iskeä naisia joiden miehet on lähellä saati voi tulla yllättämään?? Miten itse suhtaudutte jos vieras mies vonkaa seksiä oletteko heti mukana?