Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan täällä ulosotossa?

Vierailija
15.04.2010 |

Miten siihen jouduitte ja miten ihmeessä siityä selviää?

Itku tulee kun tuntuu ettei selviä. :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko on paljon velkaa? mulla on itselläni kulutusluottovelkaa noin 6 000 euroa ja opintolainaa noin 17 000. Miehellä ei yhtään. Joskus tuntuu että olemme ihan velkahelvetissä, joskus taas ettei sitä nyt niin paljon ole...

Vierailija
22/25 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kulutusluottoa 7000 ja opintolainaa 13 000. Tuntuu kyllä välistä että miten nuokin maksaa takaisin eikä saa nukuttuakaan kun miettii sitä takaisinmaksamista.

Normaali asuntolaina olis mulle liikaa, kun 20 000 euroa tuntuu jo näin pahalta. Onneksi summan saa maksettua pois suhteellisen lyhyessä ajassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.n mies on. 30000e taitaa olla ulosotossa ja ihan hänen omia lainoja. Olivat ex vaimon kanssa ostaneet kaiken luotolla ja miehelle jäi lainat eron tulessa ja monta vuotta yritti yksin selvitä ottamalla lisäöä jopa lainaa. Sitten kun yksi lasku meni ulosottoon niin sitten ei jäänyt rahaa maksaa muitakaan joten nyt on kaikki siellä.

joskus tuntuu, että raha ei riitä ja kaiken joutuu suunnittelemaan sentilleen nykyiselle perheelle. molempienaikaisemmassa elämässä tosin vikaa (kumpikaan ei itse ulosotossa tms kuin silloisen puolison velkojen vuoksi,mutta ollaan molemmat silloisten elämäntilanteiden vuoksi merkitty itsemme takaajiksi/maksajiksi), koska exien suhteen olemme olleet niin helppouskoisia. mutta niitä nyt maksellaan ja odotetaan sitä päivää, kun niistä selvitään.

Vierailija
24/25 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos joku sai sen käsityksen)

edell.

Vierailija
25/25 |
19.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko sulla ihan hurjat tulot??????????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi