Oikeasti hyviä lahjavinkkejä päiväkodin tädeille

Vierailija

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

ootteko siis antaneet aina 1kpl/täti vai kenties 2, jolloin pääsisi leffaan puolisonsa/ystävänsä kanssa?

Itse olen aina mennyt perinteisellä linjalla eli olen leiponut koko päiväkodin henkilökunnalle tarjottavaa (useita erilaisia) kevään loppupuolella tai kesäkuussa. En ihan vikoina päivinä, silloin eivät tule syödyksi.

Lapsi on tehnyt itse kortin ja lisäksi olemme vieneet ryhmiin lahjoituksena askartelutarvikkeita, niistä on aina pulaa. Liimoja, saksia, kartonkia, silkki- ja kreppipaperia jne.

Kynttilöitä ja servettejä olen vienyt joskus jouluna.

Vierailija

Eivät ole liian henkilökohtainen lahja. Päiväkodissa tulee pestyä käsiä PALJON ja työn puolesta on vain jotain Hankintakeskuksen geneeristä käsirasvaa tarjolla. Aina välillä muistaa tuoda töihin jotain omaa rasvaa ja kyllä se puteli hupenee nopeasti, kun kaikki siitä ohimennen ottavat. :) Lastenkin mielestä on kivaa, jos tädin kädet ovat pehmeät ja tuoksuvat ruusuisilta.

Vierailija

Lapsi lopettaa ryhmässä kesällä, joten olisi kiva muistaa tätejä jotenkin. En vaan tiedä, muistaisiko vain omahoitajaa vai kaikkia neljää. Kaikki he ovat lapselle tärkeitä ja häntä hoitaneet, joten siinä mielessä haluaisin muistaa kaikkia. Mutta neljälle esim. joku iso kesäkukkanen tulee liian kalliiksi, yhdelle sellaisen voisi vielä viedä. Eli jos kaikkia muistaa, niin en oikein keksi muuta kuin että leipoisin aikuisten kahvihuoneeseen jotain, sitä olen tehnyt ennenkin.

Vierailija

ja hommaatte yhdessä jonkun isomman lahjan. Esim. isommat kukka-asetelmat tai kunnon hedelmäkorit. Laitatte esim. 5 e/perhe, kyllä sillä rahalla saa jo mukavat yhteislahjat.

Näin meillä on tehty jo kauan lasten pk:ssa ja itsekin pk:ssa työskelleenä tykkään tästä ideasta. Helpottaa kaikkien hommaa ja päänvaivaa!

Vierailija

Niin ihania kuin kukkaset ovatkin, on tavattoman hankalaa viedä esim. kymmentä kukkaa polkupyörällä kotiin. Lämmöllä ja ilolla otan vastaan kaikki muistamiset, mutta kukkaset ovat hankalia juuri niiden kuljettamisen vuoksi.

T. alakoulun opettaja (joka uskoo, että päiväkodeissa on sama ongelma)

Vierailija

Vai onko ap:n lapsi lopettamassa kokonaan päiväkodin?

En ole koskaan ostanut mitään hoitsuille. Toivotan kyllä iloisesti ja reippaasti aina hyvää ja leppoisaa joulu/kesälomaa. En saa itsekään työantajaltani mitään lahjuksia. Viiemeisin lahja oli yt-neuvottelu, joissa viikate ei osunut kohdalleni.

Vierailija

Meidän päiväkodissa on vaan hoitajia ja opettajia, joita puhutellaan etunimellä. Ei siellä mitään rakennuksen sukulaisia ole...

toisaalta päiväkoti on ramontin tarpeessa oleva rotisko, joten vastaus kysymykseen; naulapyssy.

Vierailija

Miksi kaikki käsittelevät kysymystä Pitääkö antaa lahja vai ei.

Vastatkaa ap:n kysymykseen ja jos haluatte keskustella jostain muusta, aloittakaa oma ketju.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat