Mahtuisiko sinulle 15 vuotta vanhat
vaatteet? Kevätsiivousta tehdessäni ullakolta löytyi niinkin vanhoja riepuja ja hyvin mahtui.
Kaikkien kauhuksi aion käyttää niitä pihaa kopsuttaessani ja mökillä erinäisissä hommissa, sinne passaavat hyvin.
Keräilijäluonne, mitään ei heitetä pois.
Kommentit (49)
eli nyt mammat kuvia ruutuun!
En usko.
eli nyt mammat kuvia ruutuun! En usko.
hmmm...miksiköhän?
painan saman verran kuin 20 -vuotiaana, mutta raskauksien jälkeen lantion malli ja ympärymitta muuttunut. Ja vyötärönympärys muutaman sentin kasvanut myös.
http://cm1.theinsider.com/media/0/79/70/38264_Marisa_Miller_Maxim_July_…
tuossa minun kuva. On ,ihan varmasti!
tänne nyt omia kuviaan laittaisi? Voisinhan mä kopsata vaikka minkä timmin bodyn kuvan ja väittää että se olen minä. Mitä toi nyt muka todistaa?
onhan se nyt ennenkuulumatonta että joku ei liho koko ajan ;))
Oon ollut silloin 9-vuotias lapsi :).
15 vuotta sitten olin 15 ja vaikka kyse olisikin 5 vuotta vanhoista kuteista, en mahtuisi niihinkään. Ikävuosina 20-30 on tullut 25 kg lisää. Toivottavasti tämä tekee jonkun iloiseksi. Minua ei, mutta enpä ole laihduttanutkaan.
Mulla oli muuten hyvää pullaa juuri kahvin kanssa, ihan tuorettakin!
tänne nyt omia kuviaan laittaisi? Voisinhan mä kopsata vaikka minkä timmin bodyn kuvan ja väittää että se olen minä. Mitä toi nyt muka todistaa?
ei tarvitse nassukuvaa. kukkan ei tunnista sinua.
lisää tekosyitä.
kuvia kehiin
ei löydy hoikkaa kuvaa?
haluaisi mahtua 15 vuotta sitten käyttämiin vaatteisiin, koska olin liian laiha ja kaikki vaatteet roikkui päällä... Nyt olen mielestäni oikein sopivan painoinen! Nyt vaatteet näyttää oikeesti hyviltä.
Mitat on samat kuin 16-vuotiaana, mutta silloin käytin TOSI löysiä paitoja. Sovitin niitä joskus pari v sitten ja en tajua miten olen sellaisia telttoja viitsinyt käyttää! Vanhoja farkkuja ei enää ole tallella, mutta esim. vanhat hameet ja mekot mahtuvat edelleen. Kengänkokokaan ei ole muuttunut sitten seiskaluokan.
Mitat on samat kuin 16-vuotiaana, mutta silloin käytin TOSI löysiä paitoja. Sovitin niitä joskus pari v sitten ja en tajua miten olen sellaisia telttoja viitsinyt käyttää! Vanhoja farkkuja ei enää ole tallella, mutta esim. vanhat hameet ja mekot mahtuvat edelleen. Kengänkokokaan ei ole muuttunut sitten seiskaluokan.
veikkaan että moni 40+ ei mahtuisi 15v vanhoihin kuteisiin ja se hiertää
Ymmärrän jos se hiertää. Terveisin 45-vuotias.
enkä tällaisen takia viitsi kirjautua johonkin palveluun mitä en muuten käyttäisi.
kuvia kehiin
ei löydy hoikkaa kuvaa?
Vartalo EI säily muuttumattomana. Se, etteivät samat vaatteet enää mahdu, ei välttämätä johdu lihoamisesta.
Riipuu myös millaisista vaatteista puhutaan. Jos 15 vuoden päästä kysyt mahtuuko 15 vuotta vanhat rytkyt päälle, niin veikkaan että aika monelle nää maximalliset tunikat mahtuu ihan hyvin :) Vaikka olis 30kg tullut painoa
nämä epäilijät on jotain läskipossu
onhan se nyt ennenkuulumatonta että joku ei liho koko ajan ;))
mutta ei taida olla teini-aikojen vaatteita tallella. Onneksi, sen verran karmeita rytkyjä tuli silloin käytettyä. =D