Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä pieni silmäpeli piristää !

Vierailija
15.04.2010 |

Olen tässä jo muutaman viikon ollut aika maissa. Kuukauden sisällä tulee täyteen 35v ja löysin viikko sitten ekan harmaan päästä.

Tosin tuo harmaa ei minua masenna enkä sille mitään tee ellei nyt koko pää muutu harmaaksi : )

No tämä aamu oli jotenkin tosi vaikea hiukset ei asettunut edes puolentunnin tappelun jälkeen ja kaikki muukin meni aivan metsään. Olin melkein itkun partaalla kun lähdin töihin aamulla.

Aamua ei pelastanut edes se, että housut jotka eivät ole mahtuneet vuoteen meni viimein jalkaan eli laihdutus on tuonut tulosta.

Tuossa hetki sitten kävin ruokatunnilla kaupassa ja kaupan ulkopuolella oli muutama raksamies. Näistä yksi otti katsekontaktin kun menin kauppaan ja kun tulin kaupasta niin heti katsoi kunnolla silmiin. Siis pientä silmäpeliä ja ei voi kyllä se mies uskoa kuinka pelasti päiväni. Hän palautti naiseuden minuun tuolla pienellä katseella joten suuri kiitos olet ihana : )

Noin pieni asia voi tehdä ihmisen onnelliseksi. Eikä tässä ollut mitenkään kyse, että olisin hänestä nyt kiinnostunut ei olen onnellisesti naimisissa oleva, mutta hieman ikäkriisissä rypevä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin jonkin aikaa kyllästynyt elämääni ja mikään ei kiinnostanut..kunnes lähikauppaan tuli uusi miespuolinen myyjä. En aluksi edes huomannut tätä miestä kunnolla, mutta eräs päivä tajusin, että hän ottaa aina kunnon katsekontaktin minuun, kun tulen kauppaan ja ennen kuin lähden. Hän myös hymyilee nätisti :) Ja todellakin, kun tämän tajusin niin sain engergiaa ja voimia panostaa elämääni ihan hirveästi ja kyllä on ollut todella hyvä olo :)

Vierailija
2/3 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko huulilla tai silmillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tapasin jälleen jo kauan tuntemani miehen kylillä ja sanoi päivää, hymyili ja kehui kuinka hyvältä näytin!! Kiitos sinulle! Olet myöskin AIVAN IHANA!! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan