Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa luomusti lapsia, minä en voi saada...

Vierailija
15.04.2010 |

Mieheni tiesi jo seurustelumme alkaessa, että minä en tule luomusti raskaaksi tai raskauden mahdollisuus on maksimissaan 5-10prosenttia, todella vähän siis. Sillon tämä oli hänelle ok. Nyt kun olisi ajankohtaista hankkia lapsi niin mies onkin päättänyt, ettei halua lähteä hoitoihin vaan että vauva saisi alkunsa normaalisti. Käytännössä tuo on minun kohdallani lähes sama kun lapsettomuus.

Silti mies sanoo rakastavansa minua ja ettei halua minua menettää ja kuvittelee, että kykenen elämään ilman lapsia. Ei tietenkään hoidot takaa, että saamme lapsen/lapsia, mutta sillon olisin/olisimme ainakin yrittäneet.

Iän puolesta meillä ei vielä niin kiire olisi, mutta haluaisin lapset mahdollisimman nuorena enkä enää nelikymppisenä äidiksi. En tarkoita tätä pahalla iäkkäämpiä äitejä kohtaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä juttuja lapsettomuushoidoista ja näissä käyneistä pariskunnista näkyville. Koeta löytää joku tuttu, joka olisi käynyt hooidoissa onnistuneesti. Aloita siis siedätyshoito miehellesi. Omani suostui vasta 3 vuoden jälkeen hoitoihin.

Vierailija
2/10 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkulle tuli ero ton takia. Mies ei vaan kestänyt sitä. Yrittivät monen vuoden ajan, hoidoilla myös. Lopulta oli niin poikki että pakkas tavarat ja läks.

Nykyään serkku on onnellisesti naimisissa ja uuden miehen kanssa on ihana adoptoitu lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parien keskuudessa, jotka kärsivät lapsettomuudesta. Miehille tulee usein vähän irrationaalinenkin pelko, että he eivät ole miehiä, jos eivät kykene siittämään lasta. Vaikka syy siis selkeästi on äidissä.

Ja sitten on aika paljon tietämättömyyttä. Teidän tapauksessa kun todennäköisesti käytettäisiin miehen siittiöitä, kun sinussa se vika piilee.

Auttaisiko jos menisitte yhdessä lapsettomuuteen perehtyneelle lääkärille ja kartoittaisitte vaihtoehtoja? Miehesi saisi asiantuntijan mielipiteen sairaudestasi. Ja te voisitte keskustella realistisesti eri vaihtoehdoista.

Vierailija
4/10 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niitä saattaa jännittää ajatus purkkiin runkkaamisesta yms.

Vierailija
5/10 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en saanut 5 vuoteen ja satuin lukemaan tohtori Jarviksen kirjan Kansanparannustaito. Kirjastosta mutta näköjään myydään huutonetissäkin. Jos ap Sinulla on jokin muu este kuin minulla, niin sittenhän ymmärrän ette voi asialle mitään...

Siinä ilmeni kuinka ne lehmät joille juotettiin omenaviinietikkaa tulivat tiineiksi ja muut eivät.

Aloin juomaan hunajalla maustettua kolmesti päivässä. Nykyisin saa tabletteina luontaistuotekaupoista, mutta juoma oli hyvää kun ei tee liian vahvaa.

Ostin myös Gelee Royalia, kuningataräidin ravintoa, jolla se sai ison lauman, ja ajattelin jos minäkin edes yhden..

E-vitamini on lisääntymisvitamiini, samoin kannattaa muutenkin pitää ravinnosta huolta.

Tulin raskaaksi, tiedä sitten, mutta tänmän neuvon olen antanut, samoin kuin sen ettei liian usein yritystä että siittiöt ehtivät "kypsyä" joten pari kertaa kuussa....onea kuitenkin yrityksille.

Vierailija
6/10 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia raskaus luomusti on melko epätodennäköistä, muttei täysin mahdotonta. Vauva tulisi siis kyllä olemaan täysin biologisesti meidän, mutta ei vaan saa alkuaan "normaalisti".

Täytyy kokeilla tuota jonkun ehdottamaa siedätyshoitoa, tuskin siitä haittaakaan on. Kiitos vinkistä.

ap

Mikä on syy siihen ettet voi saada luomusti? Minäkään en saanut 5 vuoteen ja satuin lukemaan tohtori Jarviksen kirjan Kansanparannustaito. Kirjastosta mutta näköjään myydään huutonetissäkin. Jos ap Sinulla on jokin muu este kuin minulla, niin sittenhän ymmärrän ette voi asialle mitään...

Siinä ilmeni kuinka ne lehmät joille juotettiin omenaviinietikkaa tulivat tiineiksi ja muut eivät.

Aloin juomaan hunajalla maustettua kolmesti päivässä. Nykyisin saa tabletteina luontaistuotekaupoista, mutta juoma oli hyvää kun ei tee liian vahvaa.

Ostin myös Gelee Royalia, kuningataräidin ravintoa, jolla se sai ison lauman, ja ajattelin jos minäkin edes yhden..

E-vitamini on lisääntymisvitamiini, samoin kannattaa muutenkin pitää ravinnosta huolta.

Tulin raskaaksi, tiedä sitten, mutta tänmän neuvon olen antanut, samoin kuin sen ettei liian usein yritystä että siittiöt ehtivät "kypsyä" joten pari kertaa kuussa....onea kuitenkin yrityksille.

Vierailija
7/10 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa on poistettu myös munasarja ja toinen osittain, lapsia seitsemän MELKEIN LUOMUSTI ELI CLOMIFENNIN AVUOLLA ja teroluutin. Minun ei pitänyt myöskään saada lapsia ainakaan helposti, no yli puolivuotta tehtiin kellokortin kanssa jokaista...

Vierailija
8/10 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sperman laatu huononee pidättäytyessä, eli siis mielummin vähintään kerran päivässä!

mutta tänmän neuvon olen antanut, samoin kuin sen ettei liian usein yritystä että siittiöt ehtivät "kypsyä" joten pari kertaa kuussa....onea kuitenkin yrityksille.

Vierailija
9/10 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska olen haaveillut pitkään äidiksi tulosta, niin en haluaisi jäädä lapsettomaksi ainakaan sen takia, ettei mies suostunut lähtemään hoitoihin. Toisaalta parisuhteemme on muuten hyvä niin en ehkä ihan ensimmäisenä olis lähdössä miestä vaihtamaan, varsinkaan kun iän puoleen ei vielä ole kiire ja ehdin vielä pehmitellä miestä hoitoihin. Eri asia, jos mies ei muutaman vuoden päästäkään ole valmis hoitoihin.

ap

Kirjoituksesta jäi vähän epäselväksi, haluatko itse lapsia ja mihin olet valmis saadaksesi lapsia?

Vierailija
10/10 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka salaa käyminen olisi mahdollista - mitä se ei ole - niin miten sperma saataisiin klinikalle? Sikäli jos puhutaan IVF:stä. Jos taas inseminaatiosta, niin eikö sperma pestä aina ennen ruiskuttamista?