Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10 päivää ilman sokeria, vehnäjauhoja, riisiä, perunaa ja pastaa

Vierailija
15.04.2010 |

Olo on mielettömän hyvä, ei mitään makeanhimoa eikä mielitekoja.

Olin päättänyt vahvasti että nyt muuttuu elintavat, syynä liikalihavuus.

Paino on tippunut 3,8 kg.

Tätä oloa en vaihtaisi entiseen tukalaan olooni. Nyt jaksan, olen pirteämpi. Tylsät kotityötkin sujuu helposti. Mieliala on muuttunut positiivisemmaksi.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko mitä syöt päivän mittaan?

Tarvitsisin oikeasti tsemppiä jälleen miljoonanteen yritykseen saada nämä KYMMENET ylimääräiset kilot pois....

Vierailija
2/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin riittäisi todennäköisesti että jätät pois sokerit ja vehnäjauhot ja vaalean pastan ja tulos on sama ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden ilman karkkia. Muutenkin vehnää käytän vähän (en juuri koskaan muussa kuin leivonnassa, vaaleaa leipää en syö). Perunaa ja riisiä syön kyllä mutta perunan kanssa on aina porkkanaa ja muutakin. Karkin himo on edelleen mutta olo on kevyt eikä enää ole sellaista velttoa oloa kuin joskus karkin syönnin jälkeen. Olo on myös kevyt varmaan senkin takia koska painoa on lähtenyt yli 15kg itsekseen ;)

Vierailija
4/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupalaksi filepekonia ja munia + kasviksia

+ kahvia tai maustamatonta jogurttia sellaisenaan ja kasviksia, juustoa ja leikkeleitä

lounaaksi jotain ruokaisaa salaattia tai edellisen päivän ruoan tähteitä

päivälliseksi syön joko kalaa, broileria, pihvin kera runsaan salaattiannoksen

En saosta enää kastikkeita ja muutkin syövät samaa ruokaa paitsi että heille keitän joko täysjyväriisiä, perunoita tai tummaa pastaa.

Syön monipuolisemmin kasviksia, käytän papuja, joskus pähkinöitä

Yllättävän nopeasti totuin maustamattoman jogurtin makuun

Menen tämän 1.vaiheen mukaan jota kuvataan tässä linkissä

http://karppaus.info/wiki/index.php?title=South_Beach_Diet

Muutaman viikon olen tällä ja sitten lisään ruokavalioon pikkuhiljaa kokojyväviljaa, marjoja ja hedelmiä.

Vierailija
5/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
6/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino pudonnut 30 kg :D

Eli toimi ainakin mulla! Ja olo mahtava:)))

Vierailija
7/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino pudonnut 30 kg :D

Eli toimi ainakin mulla! Ja olo mahtava:)))

kysynkin sinulta paljonko putosi kolmessa kuukaudessa?

ap

Vierailija
8/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen esim.ruikselle allerginen, samoin kaikille muille kotimaisille viljoille, paitsi vehnälle.

Allerginen olen myös pähkinöille, suurimmalle osalle kasviksista ja hedelmistä (noista pienen pieni määrä menee kypsennettynä).Kalalle olen myös allerginen.

Vierailija
9/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taipuu RUKIILLE

Vierailija
10/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis lähtöpainoa vähän yli 100kg...

t: se joka pudotti 30kg

Vierailija
11/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen esim.ruikselle allerginen

Vierailija
12/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen esim.ruikselle allerginen, samoin kaikille muille kotimaisille viljoille, paitsi vehnälle.

Allerginen olen myös pähkinöille, suurimmalle osalle kasviksista ja hedelmistä (noista pienen pieni määrä menee kypsennettynä).Kalalle olen myös allerginen.

sen lisääksi vapaasti lihapihvejä ja broileria, suosittelen vain fileosia

Hedelmiä ei tarvitse syödä, voit syödä marjoja

Valitset sellaiset viljalaadut mitä voit syödä, tattari, hirssi jne onhan näitä

Vehnän syöt kokojyvänä, eli graham-jauhot käyttöön+leselisä

Vierailija
13/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielikuvitus ei kyllä riitä keksimään mitä kasviksia jaksaisin puputtaa. Peruna on kasvis mutta se ei liene kelpaa?

Pelkkää porkkanaa ja kaalia?

Vierailija
14/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummalliselta kun kirjoitit sen? Eikö suomi ole äidinkielesi?

Vierailija
15/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän muutenkin sellaisia sanoja, mitä muut ei :D

Vierailija
16/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

porkkanan ja kaalin lisäksi erilaisia sipuleita, munakoisoa, kesäkurpitsaa, erilaisia tomaatteja, paprikaa monessa värissä, pinaattia, kukkakkaalia, parsakaalia, mangoldia, punajuurta, lanttua, palsternakkaa, herkkusieniä, fenkolia, artisokkaa, ruusukaalia ja paljon muuta syön silloin kun haluan kypsiä kasviksia. Näitä wokkaan, teen sosekeittoja, haudutan uunissa, teen paistoksia, puolikuivatan uunissa, marinoin ja niin edelleen.

Salaatteihin lisään näistä niitä, mitkä raakana maistuvat ja sitten tietysti kurkkua, erilaisia salaatteja ja ituja. ja kikherneitä, papuja ja pähkinöitä ja siemeniä sekä salaatteihin että lämpimiin kasvislisäkkeisiin potkua antamaan.

Joskus lisään lämpimiin ruokiin hiukan bataattia tai teen uunissa bataattilastuja ja salaattiin saatan laittaa maissia tai herneitä.

Tämä siis sinulle, jolta mielikuvitusta puuttui :)

Vierailija
17/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olen täysin tarkka pisteistä, isoista kirjaimista, pilkuista, oikein kirjoituksesta, kappale väleistä yms.Mutta että oikein kirjoituksella on tääläkin suurempaa suurempi merkitys.Ilmeisesti en ole tarpeeksi kauan pyörinyt tällä palstalla.

Vierailija
18/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielikuvitus ei kyllä riitä keksimään mitä kasviksia jaksaisin puputtaa. Peruna on kasvis mutta se ei liene kelpaa?

Pelkkää porkkanaa ja kaalia?

Kaikki eri kaalit: kukka, parsa, valko, puna, ruusu...

"salaattivihannekset": paprika, tomaatti, salaatit, tuoreet yrtit, kurkku, oliivit, varsiselleri

juureksia yms: selleri, lanttu, palsternakka, sipulit, valkosipuli, (punajuuri ja bataatti)

kesäkurpitsa, latva- ja maa-artisokka, munakoiso

Vierailija
19/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että olet tarkkana oikein_kirjoituksesta?

Vierailija
20/34 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun ruokavaliota rajoitetaan, se johtaa aluksi syötyjen ruokamäärien vähenemiseen ja sitä kautta laihtumiseen. Kun keskittyy uuteen ruokavalioon, tulee syötyä tavallista vähemmän tyhjiä kaloreita.

Itse asiassa, kokeilkaa ihan mitä tahansa muutosta niin se laihduttaa. Itse kun aloin syödä kunnollisen aamiaisen, laihduin nopeasti 3-4 kiloa. Jopa se, kun aloin syödä iltapäivisin rivin suklaata, laihdutti. Siinä jäi nimittäin muuta napostelua pois.