Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuolisoni on kusettanut minua rahallisesti !!

Vierailija
14.04.2010 |

Onpas avopuolisoni ollut pitkänäköinen ja "fiksu". Nämä useat vuodet mitä ollaan yhdessä asuttu, niin jos on ollut jotain isompaa hankintaa (konkreettista tavaraa) niin hän on ne maksanut. Ja minä sitten tietysti olen maksanut sähköä, ruokaa ym. mitkä on kulutettu.

Nyt hän sitten haluaa erota ja selvisikin hänen puheistaan, että lähes kaikkihan meillä onkin HÄNEN omistamaa kun hän on ne maksanut!!

Kyllä on kusetettu olo!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo mitään avioehtoa on omaisuutenne puoliksi molemille yhtä paljon jos eroatte ei sillä oo väliä mitä kumpikin on maksanu

Vierailija
22/28 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tapauksessa avoliitto rinnastetaan avioliittoon asuttu yhdessä vuosia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo mitään avioehtoa on omaisuutenne puoliksi molemille yhtä paljon jos eroatte ei sillä oo väliä mitä kumpikin on maksanu

Ei se silloin mene näin!

Vierailija
24/28 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen makselee ruoat ja juoksevat kulut, mies ostaa omaisuuden omaan nimiinsä. Kenelle avoliittolaiselle on muka yllätys, että avoliiton loppuessa omaisuus kuuluu sille, kenen nimissä se on?

Mies kusetti ja sinä annoit kusettaa. Mene nyt edes sinne asianajajalle.

Vierailija
25/28 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sananmukaisesti ollut fiksu. Maksatkohan miten kalliit oppirahat tästä? Miten paljon omaisuutesi olisi, jos kaikki menisi puoliksi?

Vierailija
26/28 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee kaikki hankittu yhdessä

Vierailija
27/28 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain ollut tosi tyhmä.

Vierailija
28/28 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee kaikki hankittu yhdessä

nyt puhe on avoliitosta.. Lakiin ollaan kyllä tekemässä muutosta, joka rinnastaisi avoliitonkin päättymisen avioliiton tilanteeseen (kaikki puoliksi jos ei ole kirjoitettua ehtoa), mutta vielä se ei ole ehtinyt voimaan,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän