Avopuolisoni on kusettanut minua rahallisesti !!
Onpas avopuolisoni ollut pitkänäköinen ja "fiksu". Nämä useat vuodet mitä ollaan yhdessä asuttu, niin jos on ollut jotain isompaa hankintaa (konkreettista tavaraa) niin hän on ne maksanut. Ja minä sitten tietysti olen maksanut sähköä, ruokaa ym. mitkä on kulutettu.
Nyt hän sitten haluaa erota ja selvisikin hänen puheistaan, että lähes kaikkihan meillä onkin HÄNEN omistamaa kun hän on ne maksanut!!
Kyllä on kusetettu olo!
Kommentit (28)
tässä tapauksessa avoliitto rinnastetaan avioliittoon asuttu yhdessä vuosia
ei oo mitään avioehtoa on omaisuutenne puoliksi molemille yhtä paljon jos eroatte ei sillä oo väliä mitä kumpikin on maksanu
Ei se silloin mene näin!
Nainen makselee ruoat ja juoksevat kulut, mies ostaa omaisuuden omaan nimiinsä. Kenelle avoliittolaiselle on muka yllätys, että avoliiton loppuessa omaisuus kuuluu sille, kenen nimissä se on?
Mies kusetti ja sinä annoit kusettaa. Mene nyt edes sinne asianajajalle.
Miehesi on sananmukaisesti ollut fiksu. Maksatkohan miten kalliit oppirahat tästä? Miten paljon omaisuutesi olisi, jos kaikki menisi puoliksi?
menee kaikki hankittu yhdessä
nyt puhe on avoliitosta.. Lakiin ollaan kyllä tekemässä muutosta, joka rinnastaisi avoliitonkin päättymisen avioliiton tilanteeseen (kaikki puoliksi jos ei ole kirjoitettua ehtoa), mutta vielä se ei ole ehtinyt voimaan,
ei oo mitään avioehtoa on omaisuutenne puoliksi molemille yhtä paljon jos eroatte ei sillä oo väliä mitä kumpikin on maksanu