Mitä pelkäät kuolemassa
Itse en pelkää kipuja, vaikken niitä toivokaan. Helpotusta on saatavilla jos sitä vaan halutaan antaa.
Pelkään eniten tukehtumista, esimerkiksi omaan limaan jota ei jaksa yskiä pois. Tai nälkä- ja janokuolemaa, kun ei pysty enää nielemään.
Kommentit (17)
Sitä, että mitä sen jälkeen ehkä on? Entä joudun h*lvettiin?
Se, että olen toiminnallani pilannut parisuhteeni
Sellaista kuolemaa, johon ei pysty mitenkään valmistautua. Esim. kuolemista sydäninfarktiin, siinähän on sydänoireiden ja todennäköisen kivun lisäksi kauhea kauhu/paniikki päällä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista kuolemaa, johon ei pysty mitenkään valmistautua. Esim. kuolemista sydäninfarktiin, siinähän on sydänoireiden ja todennäköisen kivun lisäksi kauhea kauhu/paniikki päällä.
Pysty valmistautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä että joku näkee selainhistoriani
Tyttäresi saa tietää
Tukehtuminen limaan ja janontunne joka ei helpota vaan pahenee juomalla, kun munuaiset eivät toimi.
En mitään. Olen iloinen kuolemasta. Kulutan myös paljon taidetta, jossa esitetään kuolemaa.
Kyllähän se vähän kuumottaa että herääkö liekkimeressä. Tai semmoisessa Metallican "One" biisin skenaariossa.
Vierailija kirjoitti:
Se, että olen toiminnallani pilannut parisuhteeni.
Niin.
En pelkää kuolemaa, koska uskon Jeesukseen. Elämä on vain lyhyt hetki täällä maaplaneetalla, kuolema on portti toiseen, parempaan paikkaan, joka jatkuu ikuisesti.
Sitä, että joudun syntymään taas uudelleen.
En pelkää kuolemaa, minun on kohta aika lähteä. Jotenkin on turvallinen olo. Parhaani yritin, parempaan en pystynyt.
Pelkään tuskaa. On todella törkeää, ettei eutanasia ole laillista, vaan ihminen kidutetaan hengiltä kuivattamalla.
Sitä että joku näkee selainhistoriani