Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

carena easy ja kasaaminen

Vierailija
14.04.2010 |

kuinka tuo kasausmekanismi toimii noissa carena easyissä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan samoista (meillä on, mutten muista mallia). Työntöaisassa on eteenpäin kiertyvä kahva, jota kierretään (onkohan siinä punainen painonappikin, on vähän aikaa kun olen käyttänyt) ja samalla ne putoaa kasaan. Tarvii vaan katsoa, ettei ole remmejä välissä, muuten ei lukkiudu.

Ylös saaminen taas; siellä on sellaiset klipsilukot putkien ympärillä, joita painamalla saa nousemaan.

Vierailija
2/9 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti on samat. punainen kääntyvä osa löytyy mutta vaikka väännän ja käännän niin ei tapahdu mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan koko kämmenellä. Sitten kierrän eteenpäin ja kun on kierretty niin pitkälle kuin sen saa niin sitten painaa vähän työntöaisasta alaspäin. Pitäisi olla aika simppeli juttu....

Vierailija
4/9 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö selkänöjan olla jossain tietyssä asennossa? ja näissä rattaissa on toisella sivulla jokin "klipsi" pitääkö se napauttaa ylös?

Vierailija
5/9 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä aikaisempia rattaita on pitänyt työntää eteenpäin että ovat menneet kasaan ja niinhän vänkäsin näitäkin, vaikka taisit mainita että alas päin. Kiitos neuvoista nyt osaan

Vierailija
6/9 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli ainakin kaksi neuvomassa.

2

Vierailija
7/9 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää rattaat kasattuina. Eli kun nostat ja klipsi on kunnolla paikoillaan, niin ne ei heti lävähdä auki. =)

Muistat vaan avata sen klipsin, ennen kuin yrität kasata rattaat takaisin! Itse en meinannut muistaa aluksi ja vähän kirosin niiden kanssa. =D

Vierailija
8/9 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ja 8

Vierailija
9/9 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen varmaan jo huomasitkin;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi