Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa miehiä, jotka EI halua anaaliseksiä???

Vierailija
10.04.2015 |

Eilisiltana taas hermot paloi totaalisesti miehen perseen vonkaamiseen ja selvää on, että koko seksi meni pilalle. Mikä siinä on, että on toiselta vuosi toisen perään vongattava jotain, mitä tämä ei halua??? Vituttaa ja vähän surettaakin. 

Miten on naiset, onko teillä miehiä, jotka eivät anaalia halua tai ainakin ymmärtävät olla sitä pyytämättä?

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on meitä. Pari kokemusta riittää. Perse ei tunnu hyvälle, miks nussia perseeseen jos vieressä on  10 kertaa tiukempi ja paremmantuntoinen reikä?  Mies 30v

Vierailija
22/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toinen pitkä suhde menossa, ensimmäinen kesti yli 10 v ja useampi lapsi saatiin. Ei kertaakaan kysellyt peräreiän perään. Nykyinen suhde myös kestänyt vuosia ja tämä suhde seksuaalisesti erittäin monipuolista ja upeaa. Peräreikä saanut olla rauhassa. En muuten suostuisikaan antamaan. Miehelle kyllä antaisin eturauhashoitoa, mutta ei halua.

Joku ex oli tarjonnut perää, mutta mies ei silloin ollut halunnut. Taisi enempi fiilikset mennä. Jos suhde alkaa olla viimeisillään, on kai joillakin naisilla yksi avu tarjota ulostereikää. Toksi ymmärrän, että joillekin se kuuluu nautintohetkiin. Hyvä heille, meillä pärjätään ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:30"]

Ei siinä mitään sotke! Ja siitä voi nauttia oikeesti kun sen osaa. Itse ehdotan tota miehelle ehkä kerran vuodessa ja silloin oon valmitautunut siihen kunnolla. Pessyt paikat ja jos teen jopa huuhtelun..

[/quote]

Ai ei vai? Olen kerran vaihdikkaassa panossa vahingossa lykkässy perseeseen ja voi vittu, oli kuin olis turunsinappiin jorman lykänny, hyi vittu sitä hajua. Pyyhkäsin kullin neidin lakanoihin ja lähdin... Jussi

Vierailija
24/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvakseltaan tulee vaimon kanssa peppua hoideltua.

Meillä tässä ainakin pätee "kiihoittuneen aukon sääntö". Eli: Mitä kiihottuneempi nainen, sitä paremmalta tuntuu. Jos vaimo sattuu olemaan suihinottotuulella, niin suihinotto tuntuu normaalia paremmalta. Sama koskee peppua. Kun vaimo on siihen orientoitunut, se tuntuu hyvin erilaiselta kuin peppupano ilman hyvää orientoitumista.

Pepun "käyttöönotto" seksimielessä ei ole sen helpompaa kuin muukaan seksin aloitus. Vai olivatko ensimmäiset panonne sinne oikeaan pesään heti pelkkää nautintoa? Eli hieman harjoitusta se vaatii.

Meidän seksielämässä noita peppupanoja siis on ja jos ei olisi, niin tuskin sitä menetystä hirveästi harmittelisin. Luulen että suurin osa miehistä, jotka pebaa on saanut, ovat samaa mieltä. Tätähän tietysti tukee sekin että monella se jää yhteen, kahteen kokeiluun. Viime aikoina vaimo on ollut tässä se innokkaampi osapuoli.

Mutta jokainen taaplaa tyylillään ja toivottavasti AP saa asian hoidettua niin että fiilikset seksistä ei mene.

Vierailija
25/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi. En voi välttyä ajattelemasta, mitä kaikkea väärällä puolella voi tulla vastaan, ja se vie yhdessä hajujen kanssa fiilikset totaalisesti.

Vaimo ei myöskään halua yhdyntää takapuoleen, mutta käyttää joskus pientä anaalitappia, joka vain laitetaan sisään ja otetaan lopuksi pois. Se voimistaa orgasmeja.

Vierailija
26/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka vastasi ei, valehtelevat.

Vierailija
27/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti halua lykkiä ahteriin!
Yök sentään.
Mies

Vierailija
28/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 10:51"]

En varmasti halua lykkiä ahteriin! Yök sentään. Mies

[/quote]

Haluan varmasti lykkiä ahteriin! Nam sentään. Mies

Vierailija
29/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:21"]

Höpö höpö, kaikki ne haluaa, saunailloissa sen kyllä huomaa.

[/quote]

Paneeko miehet saunailloissa toisiaan perseeseen?

Vierailija
30/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:25"]

Onpas täällä seksuaalisesti rajoittunutta porukkaa taas.

[/quote]

MItä sinulle toisten seksimieltymykset kuuluu? Etkö osaa kunnioittaa sitä?

Vierailija
31/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:30"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:13"]Eilisiltana taas hermot paloi totaalisesti miehen perseen vonkaamiseen ja selvää on, että koko seksi meni pilalle. Mikä siinä on, että on toiselta vuosi toisen perään vongattava jotain, mitä tämä ei halua??? Vituttaa ja vähän surettaakin.  Miten on naiset, onko teillä miehiä, jotka eivät anaalia halua tai ainakin ymmärtävät olla sitä pyytämättä? [/quote] Mun mieheltä terveiset, että pelkkä ajatus anaaliseksistä on kuvottava. Se paskan haju kuulemma vie erotiikan aika kauas.

[/quote]

Oon kyllä pannut monia naisia pyllyyn, eikä koskaan ole mikään paskan hajua ollut. Ihmeellisiä tyyppejä täällä??

Vierailija
32/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:13"]

[/quote]

[/quote]

kyllä ja suuhoitoja, kun osaavat paremmin kuin naiset.

Vierailija
33/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut onneksi seurusteltua sellaisten miesten kanssa, jotka vonkaisivat peppua. Kuku vonkaa? Ei herrasmies ainakaan!

Vierailija
34/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:20"]Oon kyllä pannut monia naisia pyllyyn, eikä koskaan ole mikään paskan hajua ollut. Ihmeellisiä tyyppejä täällä??[/quote]

Haju on osaltaan psykologinen juttu. Jos sitä alkaa oikein miettiä, haiseeko täällä paska, pian tuntuu, että haisee. Ja keskittyminen menee vaikka ei haisiskaan. Se nyt vaan on joistain miehistä inhottavaa. En käsitä mikä siinä on niin vaikeaa niille, jotka siitä pitävät.

Vierailija
35/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:13"]

[/quote]

[/quote]

kyllä ja suuhoitoja, kun osaavat paremmin kuin naiset.

[/quote]

Siis muutkin kuin homot?

Vierailija
36/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:15"]

Sano sille että saa anaalia heti kun antaa pistää dildon omaan anaaliinsa. 99% miehistä kauhistuu ajatusta.

[/quote]

Niin, koska naisella mielihyvää tuottavat tuntohermot sijaitsee dildossa.

Vierailija
37/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa miehiä, jotka eivät halua suuseksiä ?

Minun mieheni ei ainakaan halua, että hänen penistään imetään.

Vierailija
38/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yhdentekevä ajatus minulle lähtökohtaisesti. Jos vaimo joskus sitä haluaa kokeilla, voin kokeilla, ei siinä mitään, mutta muuten ei kiinnosta kyllä.

Vierailija
39/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 10:21"]

Kaikki jotka vastasi ei, valehtelevat.

[/quote]

Kaikki ihmiset eivät ajattele asioista samalla tavalla. Jotkut ymmärtävät tämän, jotkut kuvittelevat että kaikki ovat samanlaisia kuin itse, ainakin asiassa x, y, tai z. Vaikka todellisuudessa ei ole juuri mitään mieltymystä minkä kaikki jakavat.

Vierailija
40/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko homojen anaali jotenkin suvaittavampaa, vai haluatteko kieltää senkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi