Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa miehiä, jotka EI halua anaaliseksiä???

Vierailija
10.04.2015 |

Eilisiltana taas hermot paloi totaalisesti miehen perseen vonkaamiseen ja selvää on, että koko seksi meni pilalle. Mikä siinä on, että on toiselta vuosi toisen perään vongattava jotain, mitä tämä ei halua??? Vituttaa ja vähän surettaakin. 

Miten on naiset, onko teillä miehiä, jotka eivät anaalia halua tai ainakin ymmärtävät olla sitä pyytämättä?

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:29"]

Aivan yhdentekevä ajatus minulle lähtökohtaisesti. Jos vaimo joskus sitä haluaa kokeilla, voin kokeilla, ei siinä mitään, mutta muuten ei kiinnosta kyllä.

[/quote]

Tämä siis anaaliseksiin liittyen. Suuhoidosta pidän kyllä. ;)

Vierailija
42/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:21"]

Höpö höpö, kaikki ne haluaa, saunailloissa sen kyllä huomaa.

[/quote]

Paneeko miehet saunailloissa toisiaan perseeseen?

[/quote]

kyllä ja suuhoitoja, kun osaavat paremmin kuin naiset.

[/quote]

Siis muutkin kuin homot?

[/quote]

Et ole kuullut "kättelemisestä" ja "telakoitumisesta"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kysymys näille miehille, jotka haluavat naiselta anaalia, mutta eivät halua itse  peppuunsa mitään. Olisitko valmis kokeilemaan? Muutenhan olet ahdasmieline ja ennakkoluuloinen

Vierailija
44/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:21"]

Höpö höpö, kaikki ne haluaa, saunailloissa sen kyllä huomaa.

[/quote]

Paneeko miehet saunailloissa toisiaan perseeseen?

[/quote]

kyllä ja suuhoitoja, kun osaavat paremmin kuin naiset.

[/quote]

Siis muutkin kuin homot?

[/quote]

Et ole kuullut "kättelemisestä" ja "telakoitumisesta"?

[/quote]

En, ihan sama minulle, mitä saunoissa teette

Vierailija
45/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 26-vuotias mieheni ei halua. Olen yrittänyt vihjailla, että minä voisin halutakin, mutta ei niin ei.

Vierailija
46/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:34"]Et ole kuullut "kättelemisestä" ja "telakoitumisesta"?[/quote]

Olen kuullut. Mutta ei niistä koskaan minun saunaporukoissa ole keskusteltu. Taidamme olla aika ahdasmielisiä.

Vierailija
47/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä koko kysymys on typerä. Ihan sama kun kysyis onko olemassa ihmisiä, jotka eivät pidä oraaliseksistä/ tomaattimurskasta/ no vaikka vittu uimisesta. Meitä on moneksi, eikä kaikki pidä kaikesta, haloo.

Ex-mies ei halunnut perseeseen koskaan, ei edelleenkään ole kokeillut, eikä halua, on itse kertonut (pysyimme kavereina eron jälkeen). Ikää hänellä lähemmäs 40v. Nykyiseni taas tykkää kovasti, mulle on ok sillon tällön, kunhan olen tarpeeksi rentoutunut.

n33

Vierailija
48/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 12:34"]Et ole kuullut "kättelemisestä" ja "telakoitumisesta"?[/quote]

Olen kuullut. Mutta ei niistä koskaan minun saunaporukoissa ole keskusteltu. Taidamme olla aika ahdasmielisiä.

[/quote]

Tätä vähän epäilin, että miesten saunaillat olisivat yleiseti tuollaisia, Vaikka sama minulle. Olen kai lähinnä utelias, mitä niissä saunailloissa touhutaan. Siis ihan sama sekin, mitä muuta touhuatte

Vierailija
49/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin paksu kulli, ettei ole vielä niin löysää pillua vastaan tullut, että sen takia pitäis perseeseen jyystää.

Vierailija
50/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mieskaverini on sanonut painokkaasti ettei ikinä haluaisi, sitten on pari jotka ovat vähän nihkeitä asian suhteen. Eksä vonkasi ja vonkasi, mutta lopetti järkyttyneenä kuin seinään kun sai kuulla että siinä saattaa tulla ulostesotkua (lol).

Vierailija
51/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 13:03"]

Yksi mieskaverini on sanonut painokkaasti ettei ikinä haluaisi, sitten on pari jotka ovat vähän nihkeitä asian suhteen. Eksä vonkasi ja vonkasi, mutta lopetti järkyttyneenä kuin seinään kun sai kuulla että siinä saattaa tulla ulostesotkua (lol).

[/quote]

Miten te näiden vonkaajien kanssa seurustelette? Eiväthän he tunnu kunnioittavan teitä seksiasioissa? Ikinä tuollaisia seurustelukumppaneita ollut

Vierailija
52/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi aika säätämiseltä panna persreikään, kun joutuisi kondomia käyttämään. Eikös anaalitappien kanssakin käytetä? Kuka niihin voisi koskea ilman ja missä joku paskareiässä ollut tappi säilytettäisiin? Suolihuuhtelut veisivät halut vähäksi aikaa. Ja huuhtelut eivät takaa sitä, että paskaa ei tulisi tai hajua. Meillä pidetään seksi seksinä ja paskapuolen jutut yksityishetkinä.

Vierailija
53/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:14"]

Ei ole, kaikki miehet haluavat tiukkaa reikää löysän sijaan.

[/quote]

heteronaiset olkaa huoletta persefanit on ppiilohomoja eikä niille ole tärkeintä läheisyys ja ERotiikka vaan itsensä tyydyttäminen tiukkaan reikään

Vierailija
54/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä. Ovat heterokulissia ylläpitäviä viimeisen päälle kaappihomoja. Heidän logiikkansa on "Ei uskalla pyytää vaimolta peppua kun sitten se huomaa että olen homo"

Vierailija
55/116 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ei oikein ole innostunut vaikka itse voisin kokeillakin. Exän kanssa kokeilun hiukan, mutta ei onnistunut kun oli liian iso eikä mahtunut millään. Ei hänkään sittemmin asiaa jäänyt vatvomaan sen enempää.

Vierailija
56/116 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla miten käy näille miehille, jotka ovat valmiita ottamaan dildoa perseeseen. Itse tein näin, mutta silti en naiselta saanut.

Vierailija
57/116 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusestettu kirjoitti:

Olisi kiva kuulla miten käy näille miehille, jotka ovat valmiita ottamaan dildoa perseeseen. Itse tein näin, mutta silti en naiselta saanut.

Harmi kuulla, törkeästi tehty naiselta. Miten reagoit? Mun mielestä kuulostaa siltä että nainen ei kunnioita sua.

Mun mielestä myös tuo naisten kosto-mentaliteetti, että miehen pitää ensin ottaa dildoa peppuun on typerä.

Dildo on sitä paitsi varmasti vaikeampi ottaa peppuun kuin penis.

Vaikea sanoa mitä itse tekisin tuossa tilanteessa jos nainen ehdottaisi dildottamista. Luulen että johtuu naisen asenteesta, jos nainen itse saa nautintoa dildottamisestani niin sitten voisin suostua mutta jos koko homman ajatus on vain kostaa peppuseksi niin en tiedä..

Vierailija
58/116 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se osasto on exit only. En halua sotkea ulosteilla ja toiseksi en halua aiheuttaa naiselleni sulkijalihasongelmia. m36

Mistä se sun nainen sitten paskantaa? Suustako? Vai kuvitteletko, että sulla on niin iso, ettei naises koskaan ole sen kokoista pökälettä persreijästään ulos työntäny?

Peppuseksiin ehdottomasti kuuluu 3 asiaa.

1. Se, että molemmat sitä haluaa ja siitä nauttii.

2. Hygienia. Peppuseksiin kuuluu AINA suolihuuhtelu (ellei sitten halua paskapervoilua, jota me emme harrasta).

3. Taito, että sen osaa tehdä oikein. Voin siskot kertoa, että MIKÄÄN ei ole tuntunut paremmalta kuin se, että mieheni kiihottaa minua käsin ja suullaan, odottaessani takapuoli pystyssä peppupanoa. Siinähän ei voi tehdä muuta, kuin nauttia. Ensimmäinen orkku tulee jo siitä, kun mies hyväilee klitorista ja samalla nuolee peppureikää valmistaen sitä tulevaan.... niin ja selvästi kiihottuu tästä! Toisen orgasmin saan normi pimppiyhdynnästä ja kolmas JA SE PARAS orkku tulee, kunhan mies on laittanut kortsun ja varovasti työntyy peppuun pimppiä samalla hieroen. Kortsu vain ja ainoastaan siksi, että mieheni laukeaa muuten (omasta mielestään) liian pian. Minä laukean heti, kun mieheni ensimmäisen kerran ähkäisee.

Useasti lopuksi vielä annan miehelleni suuhoidon PITKÄN KAAVAN MUKAAN. Eli nuolen pepun märäksi ja hellästi hieron eturauhasta samalla kun imeskelen kiveksiä ja kullia. Moniko teistä tytöistä tiesi, että miehelle saa siemensyöksyn aikaan jo pelkällä eturauhasen hieronnalla?

Harrastamme paljon myös ns. normiseksiä ilman peppupanoja. Tai no vaikea sanoa miten normaalina sitä pidetään, että esim. harrastamme takaapäin seksiä lavuaaria vasten, niin että katselemme peilistä. Tai että mieheni nai minua autotallin työkalupöydällä, kun naapuri tulee lainaamaan rautakankea. Tai metsässä kaatunutta puunrunkoa vasten tai linkoavan pesukoneen päällä......

Vierailija
59/116 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 10:51"]

En varmasti halua lykkiä ahteriin! Yök sentään. Mies

Haluan varmasti lykkiä ahteriin! Nam sentään. Mies

Minä eilen muijaa lykin ahteriinkin. VOI VELJET SENTÄÄN.

Vierailija
60/116 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 08:30"]

Ei siinä mitään sotke! Ja siitä voi nauttia oikeesti kun sen osaa. Itse ehdotan tota miehelle ehkä kerran vuodessa ja silloin oon valmitautunut siihen kunnolla. Pessyt paikat ja jos teen jopa huuhtelun..

Ai ei vai? Olen kerran vaihdikkaassa panossa vahingossa lykkässy perseeseen ja voi vittu, oli kuin olis turunsinappiin jorman lykänny, hyi vittu sitä hajua. Pyyhkäsin kullin neidin lakanoihin ja lähdin... Jussi

Vahingossa kakkoseen. Eli valmistautumatta, jolloin hyvinkin saattaa olla kakkaa peräsuolessa, ja sitä paitsi todennäköisesti naista sattuu hirvittävästi tuollainen yllätyshyökkäys. Siinäpä varsinainen herrasmies, josta ei kyllä taida sängyssä olla mitään iloa yhdellekään naiselle! Opettelepa vähän perusasioita hyvä ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi