Onko olemassa miehiä, jotka EI halua anaaliseksiä???
Eilisiltana taas hermot paloi totaalisesti miehen perseen vonkaamiseen ja selvää on, että koko seksi meni pilalle. Mikä siinä on, että on toiselta vuosi toisen perään vongattava jotain, mitä tämä ei halua??? Vituttaa ja vähän surettaakin.
Miten on naiset, onko teillä miehiä, jotka eivät anaalia halua tai ainakin ymmärtävät olla sitä pyytämättä?
Kommentit (116)
Noin kerran- pari vuodessa miesystävä haluaa ja viime viikolla viimeksi tehtiin
Ihmisillä on ennakkoajauksia siitä, aika turhiakin
Jos tämä on suhteessa ongelma niin aina voi syödä paljon tulista ruokaa ja antaa miehen kokeilla. Vonkaaminen loppuu, kun vehkeeseen polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu tällä seksihistorialla että kaikilla miehillä on joku ihme perversio tohon peppuseksiin. En saa anaaliseksistä muuten mitään kiksejä paitsi on tietty kiva kun miestä kiihottaa.
Eikö se silloin ole riittävän hyvä perustelu? Varsinkin jos siitä ei ole sinulle haittaakaan. Minäkin teen naiselle vaikka mitä juttuja ilman, että itse saan siitä varsinaisesti mitään kiksejä mutta on kiva katsoa kun toista kiihottaa ja hän nauttii.
Miehesi tulee hymyilemään leveästi, valittaa poltetta ja syöttää sinulle lisää chiliä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on suhteessa ongelma niin aina voi syödä paljon tulista ruokaa ja antaa miehen kokeilla. Vonkaaminen loppuu, kun vehkeeseen polttaa.
Alkuaikoina meillä rouva avasi pelin että, kokeillaanko pyllyseksiä. Lähdin mukaan ajatukseen ja niipä sain naida häntä anaaliin. Eipä tuo kummoista ollut, laukesin hänen anaaliin ja rouva valitteli kipeää pyllyään pari päivää. Emme tykästyneet kumpikaan tähän anaaliasiaan mutta tuli kokeiltua. Jäi tähän yhteen kertaan, naljailen kyllä vaimolleni että jos et oo kunnolla saat taas kipeen anaalin ja sitten hekotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille että saa anaalia heti kun antaa pistää dildon omaan anaaliinsa. 99% miehistä kauhistuu ajatusta.
Meillä nainen kauhistui kun pyysin et laittasi sormen mun anaaliin. Vaikka häntä saa kyllä panna kakkoseen. Ihminen on vaikea olento.
En miehenä voisi kuvitellakaan haluavani anaaliseksiä, vaikka maksettaisi. Sama asia kuin uittaisi kullia toisen ihmisen paskassa, todella etova ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille että saa anaalia heti kun antaa pistää dildon omaan anaaliinsa. 99% miehistä kauhistuu ajatusta.
Ei muuten pidä paikkaansa, varmaan 2/3 miehistä nauttii kun se tehdään rauhassa ja oikean kokoisella.
Mä en tykkää kakasta kullissani. Mua ällöttää ajatuskin!
mies ystävä ruinasi anaalia jatkuvasti, ( olin kokeillut edellisessä suhteessa eikä ollut minun juttu). aikansa kun ruinasi , olimme leikkineet dildon kanssa minuun sanoin työntäväni sormen hänen anaaliinsa. hän innostui asiasta ja pyllisti kunnolla jolloin rasvasin aukon ja. kuinkas ollakkaan työnsin dildon sinne. ei tykännyt yhtään .ruinaus jäi siihen koko suhteen loppu ajaksi noin 2 vuotta
Enemmän saisi miehet vongata persettä.
Peräaukkoa siinä missä sukuelimiäkin ympäröi mielihyvää tuottavia hermopäätteitä, ei sitä kannata jättää käyttämättä nautinnon tuottamiseen jos kummallekin sopii. Mutta toistuva vonkaaminen jostain, mistä tietää ettei toinen halua on typerää ja kannattaisi jättää tekemättä. Se kai tässä on se isoin ongelma?
Vierailija kirjoitti:
mies ystävä ruinasi anaalia jatkuvasti, ( olin kokeillut edellisessä suhteessa eikä ollut minun juttu). aikansa kun ruinasi , olimme leikkineet dildon kanssa minuun sanoin työntäväni sormen hänen anaaliinsa. hän innostui asiasta ja pyllisti kunnolla jolloin rasvasin aukon ja. kuinkas ollakkaan työnsin dildon sinne. ei tykännyt yhtään .ruinaus jäi siihen koko suhteen loppu ajaksi noin 2 vuotta
Ilmoitettu poliisille. Raiskasit miehesi. Tuosta dildostahan ette olleet sopineet
Heteromies ei halua anaalia. Jos mies haluaa anaalia, mies on sataprosenttisesti piilohintti joka ei uskalla harrastaa seksiä miesten kanssa koska menettäisi statuksensa "tosimiehenä", joten tyytyy vonkaamaan naiselta anaalia ja kuvittelemaan että siinä on toinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Heteromies ei halua anaalia. Jos mies haluaa anaalia, mies on sataprosenttisesti piilohintti joka ei uskalla harrastaa seksiä miesten kanssa koska menettäisi statuksensa "tosimiehenä", joten tyytyy vonkaamaan naiselta anaalia ja kuvittelemaan että siinä on toinen mies.
Oikeastaan sinä olet se piilohomo. Et ole vielä ihan sinut seksuaalisuutesi kanssa ja pelkäät muuttuvasi homoksi, jos kikkelisi uppoaa naisen perseeseen.
Hetero mies panee naista perseeseen.
Homo mies panee miestä perseeseen.
Piilohomo ei pane ketään perseeseen, kun pelkää muuttuvansa homoksi.
Ehdotin joskus aikanaan vaimolle peppu hommia ja satunnaisesti hieman reikää hieroin. Silloin tuli ehdoton nou asialle. Noh nyt aikaa mennyt ja nykyään jo pyytänjotain täytettä peppuun. Kerrain sai kunnon peppu orkun kun kalulla panin kakkoseen ja se muutti lopulta ajatuksen peppu myönteiseksi. Eli kyllä sitä hieman kannattaa ruina ja kannustaa. Mukavaa vaihtelua perus vanilja seksille välillä vierailla kakkosessa. Ja eikö ole kakka ollut kertaakaan haitalla.
Mikä perkeleen vimma on nykyään joka käänteessä rassata persreikää? Se on ulostamista varten eikä sinne kuulu tunkea mitään.
Pimppi on riittänyt tähän 51-vuoden ikään saakka. Kakkosta kokeiltiin joskus 20v sitten kùn synnytyksen jälkeen piti vähän himmailla. Ei ollut meidän juttu.
On.