Kauniita nimiehdotuksia TYTÖLLE ja POJALLE!
Heippa!
Meille olisi ensi kesänä tulossa (jos vaan kaikki menee onnellisesti) pikkuinen rakas. Nimeä ollaan jo tässä vaiheessa kovasti pohdittu (tykkään mietiskellä ja "makustella" erilaisia nimiä aina, kun vaan mahdollista:D).
Ehdotelkaapas kauniita TYTTÖJEN ja POIKIEN nimiä:) Isoveljen nimi on Julius. Nimikriteereinä olisi vaan se, että nimi EI SAA olla liian erikoinen (keksimällä keksitty), mutta ei ihan tavallinenkaan. Tykkään esimerkiksi nimistä Iisa, Peppi, Nelli, Mette...pojalle onkin sitten "hieman" hankalampi keksiä kivaa nimeä (ehkä Eemil ja Aleksis olisivat eniten sitä, mistä tykkään).
~ Viipuli ja Hippu, rv 16+1 ~
Kommentit (6)
Tuo Minja-nimi on kyllä ihan kiva, mutta jokin siinä ei vaan oikein nappaa:/
Olen itsekin tullut siihen tulokseen, ettei tuo Aleksis-nimi ole ehkä paras mahdollinen. Ihan jo senkin vuoksi, että on aika vaikea taivuttaa ja saattaa olla liian "tyttömäinen" nimi. Hih, olen myös kuullut tuon laulun:D
Eemil olisi ehkä se ykkössuosikki tällä hetkellä poikien nimistä, mutta en tiedä, että kolahtaako sekään ihan täysin. Onko liian ruotsalainen nimi? Eemeli-nimestä taas en oikein tykkää...
Aaron olisi myös kiva nimi, mutta on jo meidän Juliuksen kolmantena nimenä:)
Joonatan-nimeä olen myös pojalle miettinyt, mutta ääh, en tiedä, onko sekään nyt niiiiiin ihana...
Hitsit, kun etenkin pojalle on niin älyttömän hankalaa keksiä nimeä! Tai ehkä niitä kauniita nimiä olisi olemassa, mutta itse olen liian nirso!
Juliuksen siskolle: (Nelli, Mette, Peppi, Iisa - tyylisiä)
Unna
Inna
Elle
Netta
Milla
Elli
Oosa
Oona
Aada
Iida
Juuli
Ninni
Viivi
Lilli
Lotta
Minka
Milja
Senni
Jutta
Liisi
Liinu
Mila
Etti
Jenna
Alisa
veljelle:
Jesper
Elias
Eliel
Luukas
Topias
Johan
Kasper
Daniel
Matias
Tiina :)
Paljon olit ehdotellut kivoja nimiä!!!
Tykkään etenkin seuraavista nimistä (joku noista voisi olla juuri "SE" nimi):
Elle - tosi kaunis (myös Ellen on nätti)!!!
Oona - tämä on kiva nimi!
Juuli - ehkä ei ihan ykkössuosikiksi mene, mutta kiva kuitenkin
Alisa - tätä olen miettinyt, mutta ehkä ei etunimeksi? Tai noh, miksipä ei...
sekä:
Eliel - tätä olen joskus mietiskellyt ja sitten unohtanut...kiitos, kun muistutit nimen olemassa olosta:D
Topias - tää on aikas ihana! menisiköhän jopa poikien nimissä kärkipaikalle...hmm...
Johan - tähän ehkäpä laittaisin -nes loppuun...eli Johannes on kiva!!!
Lisää saa ehdotella!!! :)
veljelle ehdotan:
Aamos
Jasper
Aatos
Oliver
Ilari
Paulus
Verneri
Eelis
Viljami
Joonas
Alvar
Joosua
Tiitus
Mikael
Samuli/Samuel
Siskolle:
Iiris
Iines
Alva
Venla
Aino
Liina
Saaga
Hilla
Tinja
Minea
Tilda
Viola
Inka
Telma
Nessa
Tessa
Nita
Meea
Monta kivaa nimeä löytyi sinunkin ehdotuksista!
Poikien nimistä eniten miellyttivät:
Oliver - tämä voisi olla kyllä meidän mahdollisen pojan nimi, JOS ei vanhempieni luota löytyisi kissaa nimeltä Oliver
Viljami - hauska nimi, mutta on ystäväni pojan nimi
Verneri - tää on myös hyvä, mutta liikaa ärrää (sukunimessäkin meillä r-kirjain)
Tyttöjen nimistä eniten miellyttivät:
Minea - kaunis nimi, mutta ehkä (?) ei kuitenkaan meidän mahdollisen tytön nimi
Viola - nätti!
Tessa - kiva, mutta tuleeko liikaa mieleen koira?!
Meea - tästä tykkään kovasti, mutta mies ei (hänen mielestä Meea ei ole nimi:D jepjep:D)
Lisää:)
Spontaanisti tuli ekaksi mieleen Minja. Söpö, ei liian erikoinen, mutta ei tavallinenkaan. Nelli, Peppi ja Mette ovat myös nättejä.
Juliuksen veljelle en itse antaisi nimeä Aleksi(s) - lapsena laulettiin koulussa kansanlaulua "Aleksille taikinaa ja Juliukselle voita" ja se tuli minullekin heti mieleen. Eemil sopisi kyllä mainiosti, muutenkin suosittelisin jotain konsonanttiloppuista (mutta ei s-loppuista), esim. Aaron.