Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö kukaan mies panemaan 20 min.?

Vierailija
05.04.2015 |

Vai onko minun odotukset liian kovat... Kun haluaisin vähintään noin pitkään, että tuntisin jotakin saaneeni.

Kommentit (304)

Vierailija
281/304 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 minuuttia tai 200 työntyöä on optimaali. 20 minuuttia on jo 600 työntöä ja aiheuttaa usein alapään arkuutta naisessa.

Vierailija
282/304 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 minuuttia tai 200 työntyöä on optimaali. 20 minuuttia on jo 600 työntöä ja aiheuttaa usein alapään arkuutta naisessa.

Jotkut pystyy panee niin että tunti on "nopea" ja pienten taukojen kanssa menee pari kolme tuntia. Pari tuollaista miestä samalla kertaa niin ai että kerrankin saa kivasti. Eikä tartte liukkaria ku omat mehut todellakin riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/304 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyesti. Jos nainen haluaa pikapanon, se on haastavampaa, mutta puolituntia on helppo homma. Kahta tuntia ei viitti jyystää, vaikka sekin saattaisi olla mahdollista jos oikein pinnistelee. 

Vierailija
284/304 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki 70- vuotiaatkin 🤭

Vierailija
285/304 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen syöttää tyrmäys tippaa niin voit vaikka lentää . 

Vierailija
286/304 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin totta. Itse pystyn mieheni kanssa pitkään ja liukkautta riittää. 

Mieshen kun panee kaverinsa kanssa minua ja läpsystä vaihto ennen laukeamista on liukkarille tarvetta.

Vierailija
287/304 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman erän panoissa voi kolmas tai neljäs pano kestää 20-30 minuuttia. Orgasmit on toisen kerran jälkeen aika laimeita, mutta onhan se mukavaa polkea välillä pidempäänkin etenkin jos nainen tykkää vähän rajummasta laitosta tai vaihtelevasta seksistä. M46

Vierailija
288/304 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä semmosia on jokka yhteen soittoon jaksaa. Mun exä ja nykynenkin on semmonen. Mä jo nuorena sinkkuna ehdin hetken ajatella et tarttis olla varmaan monta miestä samaan aikaan jos kaikki on minuutti munia jotta sais sen omanki tyydytyksen aikaseks...mut ei..ei tarvi..yksi riittää kun on kestävä 8) <3

Vierailija
289/304 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esileikit voi kestää tunnin, parikin. Yhdyntä on max 3 minuuttia. En ole tiennytkään, että voisi varttikin mennä ja miksi pitäisi niin kauan aikaa kulua. Paikkani jyystöytyisivät vereslihalle.

Itse ikuisuuden kestävänä miehenä kadehdin kaikkia, joita yhdyntä kiihottaa niin paljon, että joutuu parin minuutin kuluttua jo pidättelemään. Mieluummin pidättelisin ja pitkittelisin, ja nauttisin siitä laukeamisen hilkuilla olemisesta, kuin jyystäisin ja jyystäisin turhautuen ja  peläten että ei sitä laukeamista taida tulla ollenkaan.

Älkää miehet ainakaan kaivatko mitään pitkäkestoisuutta. Ja aina voi ottaa toisen kierroksen, jos eka menee liian nopeasti.

Vierailija
290/304 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä mitään karmeeta jyystöä! Järkyttävää kidutusta. 

Vierailija
291/304 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 20 minuuttia. No aika lyhyt aika, ei todellakaan mikään ongelma 😄. No ehkä nuorena kloppina tuli kyl nopeemminkin, mutta nyt, kun saa nuoren naisen sänkyyn, niin ovat kyllä tykänneet. Ei mitään kiirettä, neidille hyvät orkut. 

Vierailija
292/304 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneena tai rakastuneena menee vähintään kolme tuntia, satunnainen baaripano tai työkaverin pikapano pubin jälkeen hoituu 7 minuutissa.

Vierailija
293/304 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl toi 20-30 min on sellanen keskivertoaika mulle. Ei lähde kuti aiemmin. Nainen vähän valittaa kun kestää. 

Vierailija
294/304 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma tämä kestokyky on? Jos laukeaa vaikka 5 minuutissa niin jatketaan touhua sen aikaa muissa merkeissä, että pikkuveli on taas pelikunnossa. Mielestäni miesten ei kannata eikä tarvitse ottaa paineita naisten tulemisista. Se ei tarkoita sitä etteikö naiselle olisi sopivaa tuottaa orgasmi, mutta kaikenlaiset maratoonipanot voi kyllä vetää useammassa sarjassa.

Pystyykö kukaan nainen ratsastamaan miehen päällä 20 min?

Joku heppatyttö voi ratsastaa jopa tunteroisenkin, välillä antaa raippaa ja pieree.

Vierailija
295/304 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni jutun tutkimuksesta, jossa todettiin, että joka viides mies laukeaa alle minuutissa. Tämä on todella surullista, nauttiiko tuosta sitten kumpikaan?

Vierailija
296/304 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä haluan hieroa eturauhastani ainakin pari tuntia, joten kuvittelisin naiselle pillun hieromisen tarpeen olevan samaa luokkaa. Tällöin myös kestävyys paranee, koska orgasmi ei tule niin herkästi enää.

Vierailija
297/304 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy, kännissä tai jos ei oikein ole mitään tuntumaa mihinkään. Jos on ihana nainen, ei pysty mitenkään.

Vierailija
298/304 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kaveri ottamassa aikaa ja laskemassa työnnöt?

Vierailija
299/304 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä on hauskaa tarinaa. Nopeasti laukeavat miehet puolustelevat taipumustaan jne.

Kyllä terve ja kokenut mies pystyy helposti panemaan vaikka 45 min, kunhan pää on kunnossa. 

Itse kykenen melkeimpä minkä tahansa pituisiin akteihin. Joskus naisen kovat orgasmit matkan varrella aiheuttavat pinnistelyä, mutta toisaalta lopputulos on kuitenkin sen arvoinen. Joskus taas on ihan kiva (ajasta ja paikasta riippuen) tulla naisen kanssa nopeastikin. Ei siinäkään mitään pahaa ole.

Vierailija
300/304 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä