Pystyykö kukaan mies panemaan 20 min.?
Vai onko minun odotukset liian kovat... Kun haluaisin vähintään noin pitkään, että tuntisin jotakin saaneeni.
Kommentit (263)
Mun ex oli todella kestävä, seksin harrastaminen kesti aina jotakin 45 minuuttia, hän tykkäsi hidastaa ja nautiskella ja osasi jotenkin pidättää tosi hyvin.
Mä en ollut tästä kauhean innoissani. Kuulun niihin naisiin, jotka ei saa orgasmia yhdynnässä ja se yhdyntä muutenkin on luokkaa "ihan mukavalta tuntuu", mutta en siis vain tunne mitään suurta siinä. Saan orgasmin vain klitorista hieromalla. Olen ymmärtänyt, että en ole ainoa nainen, joka näin kokee.
Tuo 45 tai tunti tuntui välillä tosi pitkältä ja suoraan sanottuna tylsältä. Seksi oli aina joku kauhea sessio ja suoritus, jolle piti varata aikaa ja etenkin arki-iltaisin lähinnä toivoin, että pääsispä jo nukkumaan. En ole itse minkään tuntien sessioiden ystävä, mun mielestä seksiä on kiva harrastaa myös aika nopeasti, siis totta kai esileikit ja tunnelmaan virittäytyminen, mutta ei se nyt montaa minuuttia kestä. Vartissa orgasmi molemmille ja sitten on kiva nukahtaa lusikkaan.