Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä palautteen sinusta ansaitsee huutismyyjä, joka

Vierailija
14.04.2010 |

kohteessaan ilmoittaa:

- vain nouto

- ei tarvitse ostaa sikaa säkissä, kaupan voi purkaa nähtyään tuotteen.

- myyjä suostuu vastahakoisesti lähettään tuotteen toiselle puolelle maata, kun huudon voittaja onkin 400km päästä ja vaatii postitusta ja vastaa kaikista postituskuluista ja postin mokista.

- ostaja vaatii kaupan purku nähtyään tuotteen, haluaa rahat tuotteesta ja lähetyskuluista takaisin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajalle korkeintaan neutraali. Jos ilmoituksessa lukee vain nouto, myyjä on tosi joustava, jos suostuu lähettämään.

Vierailija
2/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja taas negan koska ei pysynytkään sopimuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaatko lukea? Millä oikeudella vaadit postittamaan??? Kaupan voi varmaan purkaa, mutta lähetyskulut saat kyllä kärsiä itse.

Vierailija
4/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivisen.

Jos kerran sanottu, että vain nouto, ja silti vaatii lähetyksen, on täysin kohtuutonta vaatia enää postituskuluista yhtään mitään.

Vierailija
5/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi neutraalin palautteen. Jos alkaa haastaa riitaa, niin saisi negatiivisen.

Vierailija
6/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän palautteeksi tuskin kelpaa muu kuin positiivinen ja huutonetin ylläpito varmasti poistaa kostonegan, jos sellainen tulee.

Vierailija
7/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaatko lukea? Millä oikeudella vaadit postittamaan??? Kaupan voi varmaan purkaa, mutta lähetyskulut saat kyllä kärsiä itse.

Vierailija
8/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli myyjän (vapaaehtoinen!) periaate siitä,e ttä kaupaj voi purkaa ei ehkä pädekään postituksetn yhteydessä. Ainakin aisasta pitäisi sopia. Noudossahan siinä ei ole lisäkulua, mutta kuka maksaa postikulut?

Minusta myyjä vain silloin, jos tuote ei ole sitä, mitä luvattu. huvikseen palautteleva saa maksaa omasta pussistaan.

Mutta yksityishenkilöiden kaupassa ei ole mitään pakkoja tai palautusoikeuksia- Huijaaminen on petos ja siitä voi nostaa syytteitä tms. mutta mikään postimyyntilaiki ei päde näissä.

Vierailija
9/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli myyjän (vapaaehtoinen!) periaate siitä,e ttä kaupaj voi purkaa ei ehkä pädekään postituksetn yhteydessä. Ainakin aisasta pitäisi sopia. Noudossahan siinä ei ole lisäkulua, mutta kuka maksaa postikulut?

Minusta myyjä vain silloin, jos tuote ei ole sitä, mitä luvattu. huvikseen palautteleva saa maksaa omasta pussistaan.

Mutta yksityishenkilöiden kaupassa ei ole mitään pakkoja tai palautusoikeuksia- Huijaaminen on petos ja siitä voi nostaa syytteitä tms. mutta mikään postimyyntilaiki ei päde näissä.

tuotteen lähetän. Huutaja suostui tähän. Nyt tosiaan olen hänestä ansainnut negan, uhkailee poliisilla, laittaa törkeyksiä maililla ja tekstareilla.

ap

Vierailija
11/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaja suostui tähän. Nyt tosiaan olen hänestä ansainnut negan, uhkailee poliisilla, laittaa törkeyksiä maililla ja tekstareilla.

ap

Kerro se ostajalle poliisilla uhkailujen vastapainoksi. Ja ylläpitoa voi pyytää poistamaan kostonegan - tai ainakin voit palautevastauksessasi kertoa asiallisesti, miten asia on.

Vierailija
12/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sieltä kukaan mitään tee.

Ja et missään nimessä palauta rahoja.

Mä olen myös myynyt samalla tavalla, vain nouto ja kaupan loppumisen jälkeen ostaja sanoi postitatko tänne. Mulla ei ole käytössä autoa, paketti painoi yli 20 kg ja postiin liian paljon matkaa.

Sanoin unohda ja kun akka jankkas ja jankkas, annoin negan, kostonegan tietty sain mutta eipä haitannut kun kirjoitin syyn.

Vierailija
13/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myymäsi tavara oli (normaalijärjellä ajatellen) sellainen kuin kuvasit, ostajalla ei ole mitään perusteita palauttaa sitä. Mielipideasioista voi kiistellä, mutta oikeudessa puutteiden pitää olla merkittäviä (myit vanhaa kulahtanutta uutena tai rikkinäistä ehjänä).

Vierailija
14/14 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen saanut poliisilta apua tilanteessa, jossa myyjä lähetti rikkinäisiä tuotteita ja vain puolet siitä mikä kuvauksessa. 6 tunnin päästä oli rahat tililläni. Kostonegan sai mutta mitä siitä.

anna ostajan ottaa vaan poliisille yhteyttä ei sieltä kukaan mitään tee. Ja et missään nimessä palauta rahoja.