Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia raskausoireita ennen plussa testiä?

Vierailija
14.04.2010 |

Itselläni on tänään menossa 24. päivä kuukautisista. Kiertoni on tasainen 28 päivää ja seksiä tuli harrastettua pari päivää ennen oletettua ovulaatiota sekä 14. päivänä eli laskennallisen ovulaation aikaan. Nyt on ollut muutaman päivän vähän omituinen olo: alavatsa tuntuu "täydeltä", väsyttää ja rintoja vihloo ajoittain. Yhtenä erikoisena on todella pahat ilmavaivat. En tiedä voivatko ne liittyä asiaan. Millaisia oireita teillä on ollut ennen positiivista raskaustestiä ja kuinka pian ne alkoivat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen lapsen kohdalla havahduin kolmannen viikon kohdalla siihen, että hei, minullahan on rinnat!. Siitä arvasin ne turvonneeksi. Pari päivää ennen kuukautisia minua alkoi inhottaa oma kahvinjuojanhajuni. Näistä merkeistä olin oikeastaan aivan varma raskaudestani, joten raskaustesti viikkoa myöhemmin tuntui lähinnä muodollisuudelta. Ensimmäisen ja kolmannen kohdalla en yllättäen tuntenutkaan mitään asian varmistumista.

Vierailija
2/4 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan jatkui ovislimailu ja oli ihan hillittömät pms-raivo-oireet! :) Tein plussa testin kp 25/28 ja selkeä positiivinen tuli! Mitään muita oireita ei ole vieläkään, ja nyt on rv 4+6. Mietityttää, kun esikoisesta rintoja pisteli heti plussan tultua testiin (kp 25/28), mutta nyt ei rinnoissa tuntemuksia ollenkaan!

Plussaonnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulehdus alapäässä, tämä jo neljästi. Aina eka oire hiivatulehus. :/

Vierailija
4/4 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kasvoivat isoiksi ja olivat todella kipeät.