Mitä mieltä Sarasvuon myymästä talosta?
Itse asun vuokralla ja olen pienituloinen. Jos minulla olisi 2,6 miljoonaa käytettäväksi taloon, tyyli taitaisi olla ihan toinen. Lämpöä jäisin kaipaamaan.
http://asunnot.oikotie.fi/card/5816429
Kommentit (6)
Talvikuvista kun ei siitä saa selvää. Ulkonahan on myös ulkoporeamme. Vaikka kuinka kotisiivoja tuolla käy, eikö sormenjäljet näy kun on paljon lasia ja kiiltäviä pintoja. En ole asunut paikassa, jossa ko. ratkaisuun on päädytty, mutta siivoustöitä tehneenä näytti siltä, että jäljet jää heti. Eli puhtaan näköistä on ainoastaan hetki siivouksen jälkeen. Varovasti sai kohteessa siivouksen ajan olla, jottei jo siivottuun pintaan tulisi omia jälkiä.
Mielenkiintoinen oli tuo kaksi ammetta vierekkäin. Ja huomasin, että toinen hylly oli täynnä tavaraa, toinen oli tyhjä. Tuli mieleen, että onko siinä ollut toinen puoliso muuttanut kodista pois ja vain toisen tavarat esillä. Toki tiedän, että stailattuhan talo on kuvauskuntoon, mutta silti.
jotenkin ankea tuo keittiö + ruokailutila, kun ei ole mitään näkymää ulos.
Eteinen, tai se portaikko, on ihan niin kuin julkisen tilan aula
Enpä olisi ikinä uskonut, että tämän pariskunnan
maku ja tyylitaju olisi näinkin tarkasti vastannut omaani, hienoa :)
Noh, reilu 30v yh/opiskelija.. Ehtiihän tässä vaikka mitä vielä, sen unelmakodinkin! ;D
Vaikuttaisi edustuskämpältä, jonne tuodaan vierasta porukkaa pippaloimaan, eikä niille näytetä mitään persoonallista.
Vai onko ne vaan siivottu pois näkyvistä av-mammojen tirkistelyn ajaksi...